Projekty zorientowane na cele
Zarejestruj się za darmo

12 Najlepszych Narzędzi do Planowania Zadań Które Warto Przetestować

Zespół Bitrix24
12 maja 2022
Odświezone: 14 sierpnia 2024

Czy zawsze tracisz dużo czasu na przeglądanie e-maili i zastanawiasz się, które czynności należy wykonać najpierw, a które później? Czy często się zdarza, że Twoi pracownicy nie wykonują obowiązków na czas? Jeśli istnieje taka sytuacja, być może będziesz musiał zacząć szukać najlepszego oprogramowania do planowania zadań, aby zarządzać wszystkimi zadaniami jednocześnie. 

Wykorzystanie narzędzi do harmonogramowania zadań jest dostosowane do potrzeb kierowników projektów i eliminuje możliwość niedotrzymania terminów i przekroczeń budżetowych. Największą zaletą najpopularniejszych aplikacji biurowych jest to, że są one proste w użyciu, nawet, jeśli nie korzystałeś z nich wcześniej. Dzięki temu możesz zapewnić poprawę produktywności swojego zespołu. Aby Ci pomóc, przedstawiamy najlepsze oprogramowanie do planowania zadań, które możesz rozważyć w swoich projektach!

FAQs


Co to jest oprogramowanie do planowania zadań?

Oprogramowanie do planowania zadań to program, który pomaga w planowaniu całej pracy, śledzeniu obecności członków zespołu, przypisywaniu odpowiednich zasobów do wykonywanego zadania i utrzymywaniu realizacji projektów. Dobre oprogramowanie do planowania zadań:
  • Łączy wszystkie niezbędne dane.
  • Ilustruje przepływy pracy.
  • Zawiera wskazówki dotyczące lepszego przydzielania zadań.
  • Podkreśla wzajemne połączenia i prawdopodobne wąskie gardła.

Jakie są korzyści z używania narzędzia do planowania zadań?

Niektóre z najważniejszych korzyści płynących z używania narzędzia do planowania zadań to:
  • Kontrolowanie wszystkiego z jednego miejsca.
  • Ułatwienie proces priorytetyzacji zadań.
  • Dostęp do danych z dowolnego miejsca w dowolnym momencie.
  • Zwiększenie swojej wydajności.
  • Poprawa współpracy w zespole.
  • Łatwy proces delegowania zadań.
  • Możliwość śledzenia, ile czasu spędzasz na projektach.

Co to jest zarządzanie zadaniami?

Zarządzanie zadaniami to proces, w którym osoba lub grupa osób śledzi zadanie przez cały cykl życia projektu i generuje oceny na podstawie wyników. Zarządzanie zadaniami odbywa się za pomocą rozwiązań programowych, które pomagają w skutecznej organizacji i zarządzaniu zadaniami poprzez takie funkcje, jak tworzenie, przygotowywanie, przydzielanie zadań oraz śledzenie i raportowanie.


   Jak efektywnie zarządzać zadaniami?

Istnieje kilka prostych sposobów prawidłowego zarządzania zadaniami, w tym:
  • Wczesna i częsta komunikacja – Menedżerowie muszą zagwarantować, że jednoznacznie komunikują się z członkami swojego zespołu na wszystkich etapach projektu.
  • Należy unikać wielozadaniowości — zamiast wielozadaniowości należy podzielić ogromne zadania na mniejsze, łatwiejsze do wykonania.
  • Znajdź najbardziej odpowiednie aplikacje do planowania zadań — każdy odnoszący sukcesy kierownik projektu potrzebuje narzędzi, które obejmują całe spektrum projektu, od tworzenia pomysłów i rozwiązywania problemów po administrowanie zadaniami.

   Jak poprawić produktywność zespołu?

Aby być naprawdę produktywnym, musisz pomyślnie i adekwatnie wykonać większość zaplanowanych działań w wyznaczonym czasie. Oto kilka rad dotyczących zwiększenia produktywności zespołu:
  • Zapewnij przyjemne środowisko pracy.
  • Dobrze traktuj swoich pracowników.
  • Pozwól im pracować w spokoju.
  • Twórz ćwiczenia integracyjne.
  • Chwal ich za dobrze wykonaną pracę.
  • Przekaż konstruktywną informację zwrotną.

 Czy istnieje najlepsze narzędzie do planowania zadań?

Niektóre z najlepszych narzędzi do planowania zadań to:

1. Bitrix24
2. nTask
3. Trello
4. ProofHub
5. Asana
6. Evernote
7. Basecamp
8. Microsoft To-Do
9. Quire
10. Wrike
11. Zoho Projects
12. Nifty.


   1. Bitrix24

Bitrix24 to kompleksowa przestrzeń robocza, która pomaga zarządzać wszystkimi zadaniami, projektami i pracownikami w Twojej firmie. Aby zapewnić najwyższą jakość usług, Bitrix24 oferuje kompletny zestaw narzędzi, takich jak dziesiątki reguł automatyzacji sprzedaży i marketingu, wykresy, raporty, kalendarze i nie tylko. Prawie wszystkie programy do planowania zadań mają te same funkcje. Jeśli szukasz takiego narzędzia, bez wątpienia będziesz potrzebować najlepszej i najbardziej odpowiedniej opcji dla swojej organizacji. Dlatego możesz wypróbować Bitrix24.

 
To oprogramowanie zawiera kompleksowy zestaw funkcji dla sześciu kluczowych obszarów Twojej firmy: współpracy, CRM, zarządzania projektami, zarządzania dokumentami, zarządzania czasem i zarządzania zasobami ludzkimi. To zagwarantuje sukces Twojego projektu i pozwoli uporządkować całą pracę. Bitrix24 oferuje następujące funkcje:

  • Planowanie zadań
  • Kalendarze projektów
  • Wideokonferencje za pomocą jednego kliknięcia z zadania, kalendarza lub czatu
  • Tworzenie oferty CRM z wiadomości e-mail
  • Grupy robocze/projekty z użytkownikami zewnętrznymi
  • Szablony zadań i powtarzające się zadania
  • Śledzenie czasu zadań
  • Tablica Kanban i wykresy Gantta
  • Zależności między zadaniami
  • Sortowanie zadań i projektów według aktywności
  • Wskaźniki KPI
  • ​Inteligentna automatyzacja procesów
  • Integracja PBX przez Rest API
  • ​Integracje z Dokumentami Google, Office365 i Microsoft Office
  • Edytuj i współpracuj nad dokumentami w ramach zadań, czatów, połączeń i kanałów
  • Workflowy
  • Raporty
  • Zarządzanie zadaniami za pomocą aplikacji mobilnej

   2. nTask

nTask to narzędzie w chmurze do planowania zadań, które zostało zaprojektowane, aby pomóc jednoosobowym właścicielom i małym firmom w lepszej organizacji firmy. Można go łatwo używać do planowania zadań, generowania raportów z postępów, organizowania powtarzających się zadań, udostępniania plików, konstruowania wykresów Gantta w celu monitorowania harmonogramów projektów i nie tylko.

Użytkownicy mogą również używać nTask do tworzenia i śledzenia budżetów dla różnych projektów. Ze względu na specjalny interfejs z Kalendarzem Google i Outlookiem, to oprogramowanie koncentruje się również na zarządzaniu spotkaniami i planowaniu. Oto kluczowe cechy nTask:

  • Śledzenie i planowanie zadań
  • Listy rzeczy do zrobienia
  • Tagowanie i powiadomienia
  • Widok Gantta i kalendarza
  • Kategorie zadań, etykietowanie i wyszukiwanie
  • Śledzenie czasu i arkusze kalkulacyjne
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Eksport zadań
  • Publiczny adres URL używany do udostępniania klientom i współpracownikom zewnętrznym
  • Integracje
  • Aplikacja mobilna

  3. Trello

Korzystając z Trello, możesz śledzić działania zespołowe, podkreślać już rozpoczęte zadania, delegować zadania i śledzić postępy realizacji. Jeśli chodzi o wizualizację procesów, Trello opiera się na koncepcjach tablic projektowych Kanban, które dają menedżerom i członkom zespołu szybki obraz postępów projektu od początku do końca. 

Popularność Trello wynika z jego wygody i wszechstronności: jest często używany do planowania osobistego, od wakacji po wesela, a także jest wykorzystywany w biznesie. Lekka funkcjonalność i dostępność w szerokim zestawie funkcji odróżniają go pod tym względem od w pełni funkcjonalnego oprogramowania do zarządzania projektami. Kluczowe funkcje Trello to:

  • Zarządzanie zadaniami
  • Tablice Kanban i widok kalendarza
  • Wyzwalacze zadań
  • Przesyłanie plików
  • Niestandardowe tła tablicy
  • Szablony
  • Team Playbooks (gotowe zestawy narzędzi dla branży)
  • Zarządzanie dostępem prywatnym/współdzielonym
  • Integracje innych firm
  • Masowy eksport danych
  • Aplikacja mobilna

  4. ProofHub

Jeśli szukasz jednego z najlepszych programów do planowania zadań, które może obsłużyć szeroki zakres zadań, ProofHub to w sobie zawiera. Zatrudniając role niestandardowe, możesz po prostu zarządzać zadaniami zespołowymi i przypisywać je członkom zespołu, jednocześnie kontrolując dostęp do poufnych danych.
Czat, rozmowy, uwagi, ogłoszenia i e-maile to środki komunikacji z członkami zespołu w ProofHub.

ProofHub to doskonałe narzędzie do raportowania, planowania działań i obsługi zgłoszeń. Dzięki raportom o projektach i zasobach, raportom o obciążeniu pracą, a także raportom z postępu projektu, zainteresowane strony mogą zobaczyć postęp realizacji zadania. Tu przedstawimy kluczowe cechy Proofhub.

  • Śledzenie czasu
  • Wykresy Gantta i Kanban
  • Sprawdzanie i zatwierdzanie plików
  • Dyskusje
  • Kalendarz
  • Udostępnianie plików
  • Czat grupowy
  • Integracje z aplikacjami firm trzecich
  • Ogłoszenia
  • Formularze wniosków
  • Role niestandardowe
  • Raportowanie
  • Zarządzanie zadaniami



Oprogramowanie do Planowania Zadań

Zarządzaj zadaniami online i monitoruj postęp projektu w czasie rzeczywistym dzięki Bitrix24
Wypróbuj już dziś



5. Asana

Asana to system zarządzania treścią (CMS), który można dostosować do potrzeb mnóstwa różnych firm. Zasadniczo jest to zaawansowana aplikacja do zarządzania projektami, która może pomóc w usprawnieniu zadań.
Asana została stworzona, aby ułatwić firmom różnej wielkości śledzenie postępów i rozwiązywanie problemów w jednym miejscu, eliminując potrzebę częstych spotkań, aktualizacji poczty e-mail i notatek. Asana ma wiele funkcji, które mogą pomóc korporacjom i ich zespołom znaleźć sposób na jak najszybsze wykonanie zadań. Na przykład:

  • Współpraca i komunikacja w zespole
  • Śledzenie i zarządzanie zadaniami
  • Interfejs przeciągnij i upuść
  • Zarządzanie dokumentami
  • Widoki listy, Kanban, Gantta i kalendarza
  • Dostęp współdzielony lub prywatny
  • Listy kontrolne podzadań
  • Eksport danych
  • Analiza zadań i formularze
  • Aplikacja mobilna
  • Integracje z aplikacjami firm trzecich (takie jak Slack, Zapier, Hubstaff, Adobe Creative Cloud itp.)

6. Evernote

Robienie notatek, organizowanie, zarządzanie zadaniami i archiwizowanie to wszystko oferuje Evernote. Użytkownicy mogą robić notatki za pomocą tekstu, rysunków, obrazów, dźwięku lub zapisanych informacji internetowych z aplikacji. Notatniki służą do śledzenia notatek, które można opisywać, zmieniać, przeszukiwać, dołączać i eksportować.

Na obsługiwanych urządzeniach Evernote umożliwia przechwytywanie obrazów z kamer i nagrywanie notatek głosowych. W niektórych przypadkach OCR może być używany do rozpoznawania i dodawania adnotacji do tekstu, który pojawia się na zrobionych zdjęciach. Rozpoznawanie pisma ręcznego jest również dostępne w Evernote dla urządzeń dotykowych i tabletów. Funkcje tej aplikacji obejmują:

  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja z kalendarzem
  • Wyszukiwanie geograficzne
  • Mobilne notatki offline
  • Więcej przesłanych plików
  • Większe notatki
  • Skanowanie wizytówek
  • Adnotacja PDF
  • Wsparcie concierge
  • Szybsze rozpoznawanie obrazu
  • Wyszukiwanie w plikach PDF i dokumentach pakietu Office
  • Historia notatek

7. Basecamp

Kolejnym najlepszym oprogramowaniem do harmonogramowania zadań jest Basecamp, który może być używany do obsługi wielu projektów jednocześnie. Pozwala wszystkim zaangażowanym zobaczyć ten sam pulpit nawigacyjny, który jest podzielony na zespoły i projekty w celu łatwej nawigacji.

Listy rzeczy do zrobienia, tablica ogłoszeń, rozkłady jazdy, przechowywanie dokumentów i plików oraz czat grupowy są częścią struktury organizacyjnej projektu. Podejście do śledzenia projektów o nazwie Hill Charts jest interesującym „narzędziem dużego obrazu” w Basecamp, które pozwala śledzić rozwój projektu w czasie i zgodnie z określonymi celami. Jego kluczowe cechy to:

  • Listy rzeczy do zrobienia
  • Planowanie i zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zespołem
  • Szablony projektów
  • Powiadomienia, tablica ogłoszeń, bezpośrednie wiadomości i czat
  • Zadania cykliczne i przypomnienia o terminach
  • Widok aktywności (dla menedżerów) i widok Moje rzeczy (dla osób fizycznych)
  • Dokumenty i przechowywanie plików
  • Różne integracje (Basecamp 3)
  • API (obóz bazowy 3)

8. Microsoft To-Do

Microsoft To-Do to inteligentny program do planowania zadań, dzięki któremu planowanie i zarządzanie dniem staje się dziecinnie proste. Microsoft To-Do to lepsze, bardziej osobiste i intuicyjne podejście, które pomaga ludziom zachować porządek i jak najlepiej wykorzystać każdy dzień. To pierwszy krok na drodze zespołu do ułatwienia zarządzania zadaniami i osiągnięcia sukcesu. To wszystko dzięki integracji z Office 365 i inteligentnemu algorytmowi.

Dodawaj przypomnienia, terminy i notatki do swoich list, aby je śledzić i personalizować za pomocą kolorowych motywów. Do list zadań do wykonania można uzyskać dostęp z dowolnego miejscu za pomocą aplikacji Microsoft na urządzenia mobilne iPhone i Android, a także na urządzeniach z systemem Windows 10 oraz w Internecie. Niektóre z jego wspaniałych funkcji to:
  • Uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA)
  • Aplikacja internetowa/komputerowa
  • Integracje z jednokrotnym logowaniem (SSO)
  • Priorytetyzacja zadań i harmonogram
  • Przechowywanie dokumentów
  • Udostępnianie plików

9. Quire

Quire pozwala organizować, ustalać priorytety i koncentrować się na najważniejszych aspektach projektu. Ta aplikacja zachęca do kreatywności, umożliwiając interaktywną wizualizację przepływu pracy i śledzenie wszystkich zadań.

Dzięki tej aplikacji łatwiej jest komunikować się z zespołem i utrzymywać wszystkich na tej samej stronie. Możesz skupić się nawet na najdrobniejszych szczegółach projektu bez narażania integralności większej wizji. Ponadto Quire ma następujące funkcje, które wyróżniają go spośród aplikacji biurowych:

  • Tablica Kanban
  • Oś czasu
  • Inteligentne foldery
  • Praca w czasie rzeczywistym
  • Wiadomości błyskawiczne
  • Zadania cykliczne
  • Aplikacje na iOS i Androida
  • API
  • Integracje
  • Import i Eksport
  • Szablony

10. Wrike

Wrike został stworzony w celu uczynienia dzisiejszych organizacji bardziej wydajnymi, bardziej opartymi na współpracy i przyjmowania większej liczby pracowników zdalnych na co dzień.

Wrike został stworzony z myślą o jednym celu: uczynić pracę zarówno w zespołach kolokowanych, jak i rozproszonych bardziej wydajną i efektywną. Oznacza to stworzenie systemu, który jest prosty w nawigacji, a jednocześnie umożliwia wielofunkcyjnym zespołom interakcję i wydajną realizację zadań z jednego miejsca. Za pomocą kilku kliknięć myszką możesz planować, ustalać priorytety i śledzić swoją pracę i postępy w czasie rzeczywistym. Aby było to możliwe, w tym narzędziu zaprojektowano następujące kluczowe funkcje:

  • Widok Gantta/oś czasu i tablica Kanban
  • Priorytetyzacja
  • Zarządzanie zadaniami
  • Wsparcie dla metodyki Agile
  • Zarządzanie opiniami
  • Zarządzanie żądaniami i zasobami
  • Zarządzanie retrospektywami
  • Śledzenie statusu
  • Zarządzanie zespołem
  • Burza mózgów, czat i udostępnianie plików
  • Zarządzanie szablonami
  • Zarządzanie przepływem pracy
  • Wrike Analyze - analiza danych wydajności zespołu
  • Integracje z aplikacjami firm trzecich (w zależności od subskrypcji)
  • Bezpieczeństwo danych klasy korporacyjnej

11. Zoho Projects

Zoho Projects to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania projektami, które może pomóc kierownikom projektów w ustalaniu terminów, delegowaniu działań członkom zespołu, śledzeniu czasu spędzonego na projektach i nie tylko.

Możesz połączyć się z pozostałymi narzędziami Zoho zaprojektowanymi, aby pomóc firmom lepiej organizować ich działania w miarę rozwoju projektów i wymagających większych możliwości. Ponadto ta aplikacja do zarządzania zadaniami może być wykorzystywana w różnych branżach, w tym w budownictwie i edukacji. Następujące funkcje pomagają organizacjom w osiąganiu ich celów za pomocą tej aplikacji:

  • Raporty zadań i wykresy Gantta
  • Widoki zadań: klasyczny, zwykły, Kanban i zależności
  • Śledzenie zadań kamieni milowych
  • Kalendarz
  • Analiza zadań i śledzenie problemów
  • Baza wiedzy
  • Kanały aktywności zespołu
  • Karty czasu pracy i fakturowanie
  • Czat i komentarze
  • API
  • Integracje z aplikacjami firm trzecich
  • Aplikacja mobilna

12. Nifty

Wiele zespołów na całym świecie korzysta z Nifty, popularnego programu do planowania zadań, który usprawnia ich przepływy pracy. Nifty oferuje przyjazną dla użytkownika konstrukcję, która pozwala zespołowi rozpocząć organizowanie swoich obowiązków w nie więcej niż dziesięć minut.

Użytkownicy mogą zarządzać zadaniami w Nifty w formie listy lub kanban. W związku z tym mogą udostępniać te tablice Kanban w postaci łączy publicznych, podobnie jak wiele zespołów korzysta z Trello. Niektóre funkcje tego narzędzia to:

  • Kamienie milowe
  • Zarządzanie zadaniami
  • Tablice Kanban
  • Widok listy
  • Pola niestandardowe
  • Śledzenie czasu
  • Wbudowane dokumenty
  • Doskonała współpraca zespołowa
  • Podzadania

Ostatnie przemyślenia na temat najlepszego oprogramowania do planowania zadań

Planowanie to sztuka organizowania zadań, dzięki której możesz osiągnąć swoje cele i ustalić priorytety w dostępnym czasie. Jeśli zostanie to zrobione poprawnie, może pomóc ci lepiej zrozumieć wszystko, co możesz realistycznie osiągnąć w takim okresie i dodać plany awaryjne na nieprzewidziane okoliczności.

Na dzisiejszych konkurencyjnych rynkach, firmy muszą być w stanie zarządzać zadaniami projektowymi tak wydajnie, jak to tylko możliwe. Potrzebujesz zatem narzędzia do zarządzania zadaniami, jeśli chcesz mieć pewność, że produktywność zespołu przy każdym zadaniu będzie wykonywana na czas. Dzięki ogromnej liczbie najlepszego dostępnego obecnie oprogramowania do planowania zadań, wystarczy wybrać takie, które spełnia Twoje potrzeby kierownicze i budżet.

Free. Unlimited. Online.
Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.
Zarejestruj się za darmo
You may also like
Projekty zorientowane na cele
12 Błędów w Zarządzaniu Projektami Które Popełniasz Nawet nie Zdając Sobie z Tego Sprawy
Marketing oparty na danych
Media Społecznościowe dla Biznesu: Jakie są Zalety z ich Wykorzystywania?
Rozwój małych firm
7 Skutecznych Wskazówek Jak Mała Agencja Może Zdobyć Dużych Klientów
Sprzedaż z CRM
Mobilny CRM - Zalety, Wyzwania i Proces Wdrożenia
Używamy plików cookie, aby zwiększyć wygodę korzystania - Dowiedz się więcej.
Znajdujesz się na uproszczonej wersji strony. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce dotyczącej cookies, przejdź do pełnej wersji witryny internetowej.