Bitrix24 oferuje nieograniczoną liczbę użytkowników całkowicie za darmo, a do tego 5 GB przestrzeni dyskowej. Bitrix24 to ekosystem biznesowy, które pomoże zarządzać Twoim biznesem.
Gdy tylko zalogujesz się w Bitrix24, odkryj sekcje poświęcone CRM, komunikacji, centrum kontaktowemu, zadaniom i projektom oraz stronom internetowym.
Przełącz się na różne tryby wyświetlania i w pełni dostosuj oś czasu w sieci społecznościowej swojej firmy. Importuj wcześniejsze kontakty, leady, deale, faktury i inne rodzaje rekordów oraz dostosuj sposób ich wyświetlania i prawa dostępu pracowników do informacji.
Początkujący mogą wybrać bardziej rozbudowane wersje komponentów systemu (takie jak Prosty CRM), a następnie przejść na pełnoprawne (Klasyczny CRM). Wszyscy członkowie zespołu mogą sprawdzić bieżące zadania w Aktualnościach.
Oczywiście, jeśli po raz pierwszy pracujesz z systemem CRM lub jakimkolwiek oprogramowaniem do zarządzania firmą, będziesz musiał poświęcić trochę czasu na czytanie i oglądanie materiałów edukacyjnych. Ale kiedy zrozumiesz, jak to wszystko działa, docenisz dużą funkcjonalność Bitrix24.
Bitrix24 jest zbudowany z myślą o skalowalności, więc bez względu na wielkość Twojej firmy Bitrix24 wykona to zadanie.
W pełni wdrażaj Bitrix24 lokalnie na własnym serwerze lub możesz wybrać plan w chmurze.
Lokalna wersja Bitrix24 może zmienić zasady gry dla organizacji, które potrzebują maksymalnej prywatności i poufności.
Wszystko w jednym oprogramowaniu do zarządzania projektami i automatyzacji marketingu z systemem CRM.
Wypróbuj już dziś
Darmowy plan daje dostęp do nieograniczonej liczby zadań, projektów i wiadomości. Umożliwia dodanie do 15 użytkowników.
Ci, którzy mają większą grupę i wymagają bardziej rozbudowanych funkcji, będą musieli kupić płatną wersję od 10,99 $ za użytkownika miesięcznie.
Oprócz tego, że jest to oprogramowanie do zarządzania projektami, Asana przydaje się również do zarządzania zadaniami.
Twórz zadania i podzadania, zostawiaj komentarze, przypisuj zadania różnym członkom zespołu oraz pracuj nad zadaniami dzięki wykresom Gantta lub tablicy Kanban.
Interfejs i funkcje Asany usprawniają współpracę w zespole. Członkowie mogą łatwo sprawdzać nawzajem swoje aktualizacje statusu i monitorować swoje postępy w czasie rzeczywistym w różnych zadaniach i projektach. Dostosowane pulpity nawigacyjne są prawdopodobnie optymalnym narzędziem do monitorowania kamieni milowych projektu.
Nawet jeśli korzystasz tylko z podstawowego bezpłatnego planu, będziesz mógł zintegrować Asanę z ponad 100 aplikacjami innych firm.
Asana znana jest przede wszystkim jako oprogramowanie do zarządzania projektami w marketingu. Oprócz tego, ten program jest przydatny dla organizacji dowolnej branży, które chcą zwiększyć swoją wydajność.
Poza tym Asana jest bardzo popularna wśród grup nieprofesjonalnych. Rodziny i przyjaciele używają go do planowania codziennych zajęć, wycieczek i spędzania wolnego czasu.
Basecamp oferuje maksymalnie 20 użytkowników, 3 projektów i 1 GB pamięci. Po przejściu na plan biznesowy będziesz musiał zapłacić stałą miesięczną opłatę w wysokości 99 $, niezależnie od liczby członków w Twoim zespole. Aby rozpocząć, zostaniesz zaproszony do 30-dniowego okresu próbnego.
Nauczyciele i uczniowie mają prawo poprosić o darmowe konto.
Basecamp słynie z intuicyjnej konfiguracji i elastyczności. Niektórzy użytkownicy wolą nie nazywać tego oprogramowaniem do zarządzania projektami, ale aplikacją do współpracy.
Basecamp to idealna platforma do dyskusji grupowych, ale może nie być tak skuteczna w śledzeniu postępów zespołu, jak inne rozwiązania z tego przeglądu. Mimo to pozwala tworzyć zadania i przydzielać je, planować wydarzenia i synchronizować je z aplikacjami innych firm.
Przesyłaj dokumenty za pomocą techniki „przeciągnij i upuść” i podziel się swoimi przemyśleniami na tablicy dyskusyjnej. Jeśli tworzysz kilka projektów, możesz skompilować indywidualną listę zadań dla każdego z nich.
Możesz ustawić termin wykonania zadania — ale system nie poinformuje Cię, ile czasu minęło lub ile zostało. Musisz albo monitorować go ręcznie, albo połączyć Basecamp z aplikacją innej firmy.
Kiedy musisz zaprosić osoby z zewnątrz do przyjrzenia się Twojemu przepływowi pracy, nie będą musieli zakładać konta w systemie. Mogą oglądać go jako goście i komentować Twoje zadania i wiadomości. Basecamp umożliwia precyzyjne dostosowywanie ustawień prywatności. Goście będą mieli dostęp tylko do tych zadań i dokumentów, którymi jesteś gotów im udostępnić.
Oprogramowanie do zarządzania projektami Basecamp jest optymalne dla małych i średnich organizacji, które często muszą obsługiwać wiele projektów jednocześnie.
Monday.com nie posiada darmowego planu, ale oferuje bezpłatny 14-dniowy okres próbny. Jeden z bardziej przystępnych planów kosztuje 8 $ za użytkownika miesięcznie.
Na początku ten produkt został wydany jako DaPulse, ale później przeszedł rebranding.
Interfejs składa się z wielu arkuszy kalkulacyjnych, które każdy pracownik może dostosować i zapisać do wykorzystania w przyszłości. Później mogą używać tych szablonów podczas obsługi podobnych projektów. Członkowie mogą dodawać zadania do arkuszy kalkulacyjnych, aktualizować ich statusy, planować harmonogramy i śledzić postęp zadań.
Współpracuj z kolegami, którzy mogą dodawać wiadomości do zadań. Dodatkowo bardzo łatwo jest przekazać zadanie innemu pracownikowi.
Wszyscy pracownicy mogą sprawdzić, które zadania są aktywne i jaki jest ich status. Goście mogą oglądać Twoje zadania bez tworzenia konta w systemie, jeśli wyślesz im zaproszenie.
Monday.com pozwala użytkownikom zintegrować go nie tylko z aplikacjami innych firm, ale także z rozwiązaniami inteligentnego domu.
System słynie również ze swoich możliwości automatyzacji. Gdy zaczniesz z niego korzystać, odkryjesz szablony automatyzacji, które możesz wypełnić, na przykład: „W każdy wtorek utwórz zadanie o nazwie Popraw prognozę sprzedaży”.
Monday.com jest zalecany dla zespołów marketingowych i agencji marketingowych mających kontakt z klientem, ponieważ oferuje doskonałą funkcjonalność interakcji z klientem. Przyda się to działom marketingu małych i średnich firm.
Plan darmowy pozwala dodać do 5 użytkowników i uzyskać dostęp do 2 GB przestrzeni dyskowej. Najbardziej przystępny płatny plan kosztuje 9,80 U$ za użytkownika miesięcznie.
Za dodatkową opłatą użytkownicy mogą dodawać zaawansowane funkcje. Za pomocą dodatkowych instrumentów mogą szyfrować swoje dane, zarządzać zasobami cyfrowymi, korzystać z analizy biznesowej i nie tylko.
Na początku Wrike nie skupiał się wyłącznie na zarządzaniu projektami. Jego misja polegała na wzmocnieniu współpracy zespołowej i optymalizacji wszystkich aspektów przepływu pracy. Dziś nadal można odczuć wpływ takiego podejścia. System pozwala użytkownikom tworzyć zadania, ustalać zależności między nimi, tworzyć wykresy Gantta i tak dalej. Ale możesz także tworzyć foldery dla zadań, które nie mają terminów. Mogą to być zadania bieżące, takie jak pisanie nowego posta na blogu w każdą środę.
Nie wszystkie plany zawierają narzędzia do zarządzania czasem. Te, które łączą je z narzędziami do zarządzania pracą.
Jednak algorytm ostrzegania użytkowników o zbliżających się terminach jest niezwykle przyszłościowy. Większość konkurentów Wrike wysyłałaby użytkownikom powiadomienie, gdy projekt zbliża się do terminu. Ale ten system opiera się na sztucznej inteligencji. Automatycznie wykrywa słabe punkty problematycznego projektu i podpowiada, jakie środki należy podjąć. Z biegiem czasu algorytm ten stanie się mądrzejszy i potężniejszy. Może to zaoszczędzić mnóstwo czasu i wysiłku.
Kolejną przewagą konkurencyjną Wrike jest przetwarzanie dokumentów. Nie wszystkie aplikacje do skanowania na smartfony i tablety umożliwiają użytkownikom skanowanie dokumentu i szybkie konwertowanie go do formatu „gotowego do edycji”. Konwersja będzie bardzo dokładna niezależnie od tego, czy jest to dokument drukowany, czy odręczny.
Wreszcie trzecią nowatorską funkcją jest autouzupełnianie wiadomości. Zaczynasz pisać wiadomość, a system sugeruje pasujące frazy.
Duże przedsiębiorstwa uwielbiają Wrike, ponieważ zapewnia im wszystkie niezbędne funkcje. Ale małe organizacje również mogą z niego dobrze skorzystać.
Przy wyborze planu rozsądnie byłoby porozmawiać z zespołem wsparcia. Opracują pakiet szyty na miarę dla Twojej firmy, korzystając z jednego z płatnych planów i przydatnych dodatków.
Mamy nadzieję, że ten przegląd się przydał i teraz dowiedziałeś się więcej na temat oprogramowań do zarządzania projektami, które możesz wykorzystać w marketingu. Wszystkie produkty opisane w tym tekście są oparte na chmurze. Nie będziesz musiał płacić za kosztowną licencję ani uczestniczyć w szkoleniu, aby dowiedzieć się, jak to wszystko działa.
Tylko Bitrix24 i Monday.com posiadają wersje lokalne oprócz chmury.
Poza tym każde oprogramowanie do zarządzania projektami z tej recenzji ma aplikację mobilną. Wybierz dowolny produkt z tego artykułu i najpierw przetestuj go za darmo.
Po zainstalowaniu być może spędzisz kilka dni, aby się do niego przyzwyczaić. Wkrótce powinieneś być w stanie wybrać ten, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom i preferencjom.
Pamiętaj, że najlepsze oprogramowanie do zarządzania projektami marketingowymi powinno ułatwiać Ci życie, a nie utrudniać.