Zdecydowanie nie możesz prowadzić obsługi klienta tak samo, jak w 1998 roku, więc wielu zastanawia się, jakie są obecnie najlepsze programy do pomocy technicznej typu open source. Dokonaliśmy przeglądu różnych rozwiązań programowych helpdesk typu open source i wybraliśmy najlepsze z nich.
W rezultacie przygotowaliśmy dla Ciebie listę 7 najlepszych rozwiązań programowych do pomocy technicznej typu open source. Oto nasze główne kryteria:
W pierwszej kolejności rozważaliśmy bezpłatne rozwiązania, ponieważ przy wysokich cenach za użytkownika niektóre programy do obsługi pomocy technicznej bardzo szybko stają się bardzo drogie (czy ktoś powiedział „Zendesk”?). Istnieje kilka darmowych i otwartych rozwiązań programowych helpdesk, które mogą być znacznie lepsze niż drogie.
Następnie dołączyliśmy niektóre rozwiązania, które nie są wyłącznie oprogramowaniami do obsługi pomocy technicznej, ale zawierają znacznie więcej narzędzi. Możesz nie używać resztę ich funkcjonalności i korzystać tylko z helpdesku (jednak zdecydowanie zalecamy, aby tego nie robić, ponieważ niektóre narzędzia z listy mogą znacząco rozszerzyć Twoje możliwości).
Wreszcie, uwzględniliśmy tylko wielokanałowe rozwiązania helpdesk i systemy ticketowe. Wiele osób nie chce dzwonić, a poczta elektroniczna jest zbyt wolna, więc zwracają się poprzez Facebooka lub chcą, aby ich problem został rozwiązany w czasie rzeczywistym za pośrednictwem czatu.
Tak, jesteśmy stronniczy - ale zaletą Bitrix24 jest nie tylko to, że jest on darmowy. Bitrix24 to unikalne połączenie rozwiązania do zarządzania relacjami z klientami z nowoczesnym oprogramowaniem helpdesk typu open source. Wielokanałowe centrum kontaktowe w Bitrix24 obsługuje połączenia przychodzące i wychodzące, e-maile, formularze internetowe, komunikatory (WhatsApp, Facebook, Viber, Telegram, WeChat itp.) oraz sieci społecznościowe (FB i Instagram).
Możesz używać botów i gotowych odpowiedzi, co jest bardzo ważne, jeśli masz do czynienia z dużą liczbą przychodzących zapytań lub Twój zespół jest niewielki. Kolejną unikalną funkcją jest możliwość tworzenia wielu kanałów wsparcia w Bitrix24 (np. standardowe wsparcie i wsparcie premium). Każdy kanał może mieć określone reguły routingu, ustawienia godzin pracy, automatyczne dzIałania, czas odpowiedzi itp.
Kolejną świetną funkcją jest wbudowana telefonia (nie jest jednak dostępna na planie Free). Jeśli masz numer telefonu pod który ludzie mogą zadzwonić do Twojej firmy, możesz sprawić, że ten kanał komunikacji będzIe naprawdę działał dla Ciebie dzięki Bitrix24.
Korzystając z telefonii Bitrix24, możesz odbierać i wykonywać połączenia z dowolnego miejsca za pomocą laptopa i zestawu słuchawkowego, automatycznie rejestrować połączenia przychodzące i przekształcać je w deale w CRM, korzystać z interaktywnych odpowiedzi głosowych i inteligentnego przekierowywania połączeń, aby Twoi klienci nie musieli długo czekać.
Więcej informacji na temat Centrum Kontaktowego, znajdziesz na oficjalnej stronie internetowej Bitrix24. A ponieważ Bitrix24 jest jedynym darmowym oprogramowaniem helpdesk na liście, wypróbuj go w pierwszej kolejności.
Wypróbuj już teraz za darmo wielokanałowe rozwiązanie Bitrix24
Zarejestruj się
Interkom pozycjonuje się jako komunikator biznesowy, który Ty i Twoi klienci pokochacie, co jest po części prawdą – to rzeczywiście solidny komunikator biznesowy i Ty możesz być z niego zadowolony, ale to, czy go pokochasz, czy nie, zależy od tego, ile pieniędzy możesz wydać na oprogramowanie helpdesk typu open source.
Interkom jest drogi i może kosztować kilkaset dolarów miesięcznie, nawet dla małego zespołu obsługi klienta. Mimo to wielu osób korzysta z Intercom ze względu na prostotę. Dzięki Intercom komunikacja z klientami staje się prosta. Klienci chcą czuć się docenieni, a dzięki Intercom można spersonalizować każdą wiadomość, a nawet dołączyć pomocne artykuły.
Intercom oferuje świetny system automatyzacji, który informuje klientów o dostępności zespołu wsparcia i wysyła automatyczne wiadomości, aby poinformować klienta, że jego zgłoszenie jest przetwarzane. Intercom ułatwia zbieranie danych o Twoich klientach oraz tworzenie profilu do pomocy klientom. Ogólnie rzecz biorąc, jest to naprawdę solidne oprogramowanie helpdesk typu open source.
To oprogramowanie helpdesk typu open source zostało uruchomione w 2009 roku i ma obecnie ponad 2000 pracowników. Ceny są zdecydowanie lepsze w porównaniu do Zendesk, ale jeśli szukasz dostosowania, jest to oprogramowanie dla Ciebie.
Zendesk daje Ci możliwość pełnego dostosowania swojego helpdesku - od niestandardowych nagłówków i stopek po niestandardowe logo. Zendesk zintegruje wszystkie platformy mediów społecznościowych, dzięki czemu zawsze będziesz w kontakcie z klientami. Oprócz tego Zendesk również pozwala na komunikację z klientami.
W swej istocie Front to wspólna skrzynka odbiorcza. Nie jest to w pełni funkcjonalne rozwiązanie helpdesk typu open source, ale jest idealne dla firm, w których większość zapytań klientów można pomyślnie rozwiązać, udostępniając e-maile współpracownikom. Oprócz poczty e-mail Front pozwala na integrację wszystkich metod komunikacji w jednym miejscu.
Nie marnuj czasu na przełączanie się z jednej do drugiej skrzynki odbiorczej i wyszukiwanie wiadomości; Wszystko jest dostępne dla Ciebie i Twojego zespołu na jednej prostej platformie. Front nie tylko pomaga zwiększy wydajność Twojego zespołu, ale także może tworzyć konfigurowalne raporty, dzięki którym będziesz mógł monitorować i analizować doświadczenie klientów. Front to świetne oprogramowanie helpdesk typu open source, które pomaga Tobie i Twojemu zespołowi zwiększyć wydajność.
Postrzegany jako Zendesk dla biednych, Freshdesk oferuje usługi podobne do Zendesk za połowę ceny. Wydaje się, że strategia się sprawdza. Chociaż w ramach bezpłatnej wersjI prawie nic nie otrzymasz, jeśli jesteś gotowy wydać 15 USD na agenta miesięcznie, będzIesz mógł zaoferować swoim klientom wsparcie w prostszy sposób.
Dzięki narzędziom do automatyzacji Freshdesk nie przegapisz żadnego pytania od klientów i będziesz mógł skrócić czas odpowiedzi. Pulpit nawigacyjny zapewnia dostęp do całego zespołu w jednym miejscu. Zobacz, nad czym pracuje każdy członek zespołu oraz kto i jak pomaga każdemu klientowi. Jeśli szukasz prostego i niedrogiego oprogramowania do obsługi pomocy technicznej typu open source, wypróbuj Freshdesk.
Hubspot oferuje narzędzie o nazwie Service Hub do obsługi pomocy technicznej. Jest naprawdę solidne narzędzie! Service Hub pozwala na zebranie wszystkich danych i kanałów klientów, a także na skalowanie wsparcia. Dodatkowe funkcje automatyzacji i samoobsługi są bardzo pomocne przy obsłudze dużej liczby zapytań klientów.
W rezultacie będziesz pozyskiwał więcej zadowolonych klientów. A jeśli dodasz do tego CRM HubSpot, Twoi specjaliści ds. obsługi klienta będą mogli zapewnić jeszcze lepszą obsługę.
Cena: za darmo
HelpDeskZ to bezpłatne oprogramowanie oparte o PHP, które pozwala użytkownikom zarządzać obsługą klienta za pośrednictwem internetowego systemu zgłoszeń do pomocy technicznej. Prawdopodobnie najbardziej podstawowe narzędzie na liście. HelpDeskZ nie oferuje żadnych rozbudowanych funkcji ani niesamowitych integracji.
Jednak funkcje, które oferuje, działają dobrze i HelpDeskZ prawdopodobnie zadowoli 90% firm. A dzięki posiadaniu wersji darmowej, wygląda na naprawdę solidne rozwiązanie.