Aktualności
Zarejestruj się za darmo

Analityka CRM w Bitrix24

Zespół Bitrix24
31 lipca 2019
Odświezone: 28 marca 2024

Drogi Użytkowniku,

codziennie relacje między firmą a jej klientami stają się coraz szybsze dzięki technologiom wymiany danych i nowym sposobom komunikacji zarówno w trybie online, jak i offline. W związku z tym bardzo ważnym warunkiem szybkiego rozwoju firmy jest zbieranie generowanej informacji, która przyda się do przywidywania przychodów i kosztów, oceny wydajności pracowników, analizy sprzedaży i w końcu znalezienia silnych i słabych stron firmy.

Sekcja Analityka CRM w Bitrix24 została zaprojektowana, aby zbierać wszystkie niezbędne informacje i tworzyć na ich podstawie raporty. Raporty są podzielone na dwie główne grupy: Analiza leadów i Analiza sprzedaży.

Za pomocą Analizy leadów można zobaczyć łączną liczbę potencjalnych klientów, średni czas, jaki upływa między wygenerowaniem i konwersją leadów oraz współczynnik konwersji.

Analiza sprzedaży pomaga monitorować proces sprzedaż od utworzenia leadów w CRM, do wystawienia faktury i zamknięcia deali. W tej sekcji możesz oceniać trendy sprzedaży, liczbę deali, czas trwania ofert na wybranym etapie, efektywność pracowników i nie tylko.

Aby uzyskać więcej informacji na temat Analityki CRM, kliknij tutaj. Aby przeczytać o raportach i ich limitach w Analityce CRM, kliknij tutaj.

Pozdrawiamy
Zespół Bitrix24

Free. Unlimited. Online.
Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.
Zarejestruj się za darmo
You may also like
Aktualności
Nowości w aplikacji mobilnej Bitrix24
Aktualności
Przeniesienie ustawień CRM
Aktualności
Webinaria prowadzone przez Partnerów Bitrix24 – kwiecień 2024
Strony
Dodaj Filmy i Shorts z Youtube do Swojej Witryny
Używamy plików cookie, aby zwiększyć wygodę korzystania - Dowiedz się więcej.
Znajdujesz się na uproszczonej wersji strony. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce dotyczącej cookies, przejdź do pełnej wersji witryny internetowej.