Drogi Użytkowniku,
codziennie relacje między firmą a jej klientami stają się coraz szybsze dzięki technologiom wymiany danych i nowym sposobom komunikacji zarówno w trybie online, jak i offline. W związku z tym bardzo ważnym warunkiem szybkiego rozwoju firmy jest zbieranie generowanej informacji, która przyda się do przywidywania przychodów i kosztów, oceny wydajności pracowników, analizy sprzedaży i w końcu znalezienia silnych i słabych stron firmy.
Sekcja Analityka CRM w Bitrix24 została zaprojektowana, aby zbierać wszystkie niezbędne informacje i tworzyć na ich podstawie raporty. Raporty są podzielone na dwie główne grupy: Analiza leadów i Analiza sprzedaży.
Za pomocą Analizy leadów można zobaczyć łączną liczbę potencjalnych klientów, średni czas, jaki upływa między wygenerowaniem i konwersją leadów oraz współczynnik konwersji.
Analiza sprzedaży pomaga monitorować proces sprzedaż od utworzenia leadów w CRM, do wystawienia faktury i zamknięcia deali. W tej sekcji możesz oceniać trendy sprzedaży, liczbę deali, czas trwania ofert na wybranym etapie, efektywność pracowników i nie tylko.
Aby uzyskać więcej informacji na temat Analityki CRM, kliknij tutaj. Aby przeczytać o raportach i ich limitach w Analityce CRM, kliknij tutaj.
Pozdrawiamy
Zespół Bitrix24