Aktualności
Zarejestruj się za darmo

Asystent AI CoPilot Bitrix24: czat, aktualności, zadania

Zespół Bitrix24
12 grudnia 2023
Odświezone: 12 grudnia 2023
Drogi Użytkowniku,

Bitrix24 CoPilot to inteligentny czatbot oparty na sztucznej inteligencji. CoPilot może odpowiedzieć na pytania i pomóc w rozwiązywaniu problemów. Aby zadać pytanie, wystarczy utworzyć rozmowę z chatbotem w sekcji CoPilot. Ważne jest, aby sformułować pytanie w sposób jasny i zrozumiały, aby otrzymać szczegółową odpowiedź. CoPilot zapisuje historię czatu i kontekst pytań, co pozwala na kontynuację dyskusji w dowolnym momencie. Możesz dowiedzieć się więcej tutaj.

Od teraz, podczas tworzenia zadania w Bitrix24 możesz skorzystać z asystenta AI CoPilot, który pomoże Ci łatwiej i szybciej tworzyć zadania. CoPilot przekształci wersję roboczą tekstu w zrozumiały opis zadania oraz utworzy listę kontrolną. Jeśli chcesz szybko napisać komentarz lub otrzymać podsumowanie dyskusji, możesz skorzystać z predefiniowanych poleceń CoPilota. Wystarczy skopiować komentarz autora i wybrać odpowiednie polecenie CoPilota, aby napisać odpowiedź. Ponadto, pracując z CoPilotem, możesz stopniowo edytować swój tekst, dopóki nie osiągniesz doskonałego wyniku. Na stronie naszego Wsparcia możesz przeczytać wszystkie szczegółowe informacje dotyczące CoPilota w zadaniach.

W sekcji Aktualności, CoPilot pomoże Ci tworzyć posty oraz zostawiać komentarze. Wystarczy podać podstawowe informacje, a CoPilot automatycznie utworzy tekst na ich podstawie. Możesz również skorzystać z CoPilota w komentarzach pod postem. Asystent bierze pod uwagę informacje zawarte w poście i na ich podstawie może szybko przygotować odpowiedź. Tutaj znajdziesz wszystkie niezbędne szczegóły na temat pracy z CoPilotem w Aktualnościach.


Pozdrawiamy
Twój Zespół Bitrix24

Free. Unlimited. Online.
Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.
Zarejestruj się za darmo
You may also like
Aktualności
Wyzwalacz: Otwarto dokument
CRM
Jak zdalnie zarządzać relacjami z klientami za pomocą mobilnego CRM
CRM
Tryby CRM w Bitrix24
Aktualności
Wiadomości WhatsApp z CRM w Bitrix24
Używamy plików cookie, aby zwiększyć wygodę korzystania - Dowiedz się więcej.
Znajdujesz się na uproszczonej wersji strony. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce dotyczącej cookies, przejdź do pełnej wersji witryny internetowej.