Drogi użytkowniku Bitrix24,
Czy w Twojej firmie ludzie współpracują przy różnych projektach i zadaniach? Jeżeli odpowiedź jest twierdząca, możemy ze stuprocentową pewnością powiedzieć, że pomocnym narzędziem dla Twojego biznesu będzie Baza Wiedzy.
Baza Wiedzy Bitrix24 uporządkuje i zapisze wszystkie niezbędne informacje, dokumenty, instrukcje w jednym miejscu i poprawi jakość pracy zespołowej w Twojej firmie!
W niektórych sekcjach znajduje się przycisk Rozszerzenia. Ten przycisk pozwala dodać nową Bazę Wiedzy do wybranej sekcji. Na przykład, to może być: Profil pracownika, Grupy robocze, Zadania, CRM.
Szczegółowe informacje możesz uzyskać tutaj.
Wspólną cechą każdej Bazy Wiedzy Bitrix24 jest to, że składa się ona ze stron połączonych między sobą. Masz możliwość uzupełniać i edytować te strony w zależności od Twoich preferencji. Z Bazą Wiedzy Bitrix24 możesz: