Aktualności
Zarejestruj się za darmo

Dodaj Bazę Wiedzy do wybranej sekcji w Twoim Bitrix24

Zespół Bitrix24
19 czerwca 2020
Odświezone: 19 czerwca 2020

Drogi użytkowniku Bitrix24,

Czy w Twojej firmie ludzie współpracują przy różnych projektach i zadaniach? Jeżeli odpowiedź jest twierdząca, możemy ze stuprocentową pewnością powiedzieć, że pomocnym narzędziem dla Twojego biznesu będzie Baza Wiedzy.

Baza Wiedzy Bitrix24 uporządkuje i zapisze wszystkie niezbędne informacje, dokumenty, instrukcje w jednym miejscu i poprawi jakość pracy zespołowej w Twojej firmie!

W niektórych sekcjach znajduje się przycisk Rozszerzenia. Ten przycisk pozwala dodać nową Bazę Wiedzy do wybranej sekcji. Na przykład, to może być: Profil pracownika, Grupy robocze, Zadania, CRM.

Szczegółowe informacje możesz uzyskać tutaj.

Wspólną cechą każdej Bazy Wiedzy Bitrix24 jest to, że składa się ona ze stron połączonych między sobą. Masz możliwość uzupełniać i edytować te strony w zależności od Twoich preferencji. Z Bazą Wiedzy Bitrix24 możesz:

  • dodawać strony;
  • edytować tekst;
  • zamieniać obrazy;
  • podejmować działania z blokami;
  • zmienić projekt bloku;
  • dodać nowy blok;
Więcej możesz dowiedzieć się z naszego artykułu w HelpDesk

Free. Unlimited. Online.
Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.
Zarejestruj się za darmo
You may also like
Aktualności
Typ raportu sprzedaży Stali klienci
CRM
Aplikacja Check company by NIP w Bitrix24
Aktualności
Wirtualna obecność w biurze – nowość w Bitrix24
Aktualności
Wypróbuj Nowe Narzędzie Bitrix24 - Zarządzanie Asortymentem
Używamy plików cookie, aby zwiększyć wygodę korzystania - Dowiedz się więcej.
Znajdujesz się na uproszczonej wersji strony. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce dotyczącej cookies, przejdź do pełnej wersji witryny internetowej.