Aktualności
Zarejestruj się za darmo

Grupy podobnych odbiorców w Marketing CRM

Zespół Bitrix24
07 maja 2020
Odświezone: 18 maja 2020
Grupy podobnych odbiorców (Lookalike Audiences) to narzędzie zaprojektowane w celu powiększenia bazy danych klientów. Bitrix24 przenosi listę kontaktów z CRM, podczas gdy Facebook buduje nowe grupy użytkowników podobnych do twoich klientów do kampanii reklamowej. Przede wszystkim skonfiguruj konto reklamowe na Facebooku, aby rozpocząć pracę grupami podobnych odbiorców.


Jak to działa

Kliknij Marketing CRM > Facebook lookalike audience > wybierz segment > kliknij Połącz > Wybierz konto reklamowe > Wybierz rozmiar grupy odbiorców (procent) > Wybierz lokalizację odbiorców > Kliknij Zapisz. Wybierz, kiedy chcesz rozpocząć synchronizację > Kliknij Zapisz.

Po zsynchronizowaniu bazy danych klientów CRM z Facebookiem na Twoim koncie reklamowym zostanie utworzona nowa grupa podobnych odbiorców.

Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj nasz artykuł.

Free. Unlimited. Online.
Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.
Zarejestruj się za darmo
You may also like
Aktualności
Nowe Webinarium Bitrix24 - CRM Dzisiaj Krok 6: Analityka CRM.
Aktualności
Webinaria prowadzone przez Partnerów Bitrix24 – kwiecień 2024
Aktualności
Płatność za Telefonię Bitrix24
Aktualności
Nowe Funkcje Bitrix24: Dokumenty Transferu i Zarządzanie Asortymentem
Używamy plików cookie, aby zwiększyć wygodę korzystania - Dowiedz się więcej.
Znajdujesz się na uproszczonej wersji strony. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce dotyczącej cookies, przejdź do pełnej wersji witryny internetowej.