Drogi użytkowniku Bitrix24,
jeśli pracujesz z ticketami Zendesk i chcesz monitorować je podczas pracy w Bitrix24, ta integracja będzie dla Ciebie przydatna. Aplikacja pozwala na przeglądanie i tworzenie ticketów Zendesk bezpośrednio z Leadów, Kontaktów i Firm na własnym koncie Bitrix24 bez konieczności przełączania się między aplikacjami.
Po pierwsze zainstaluj i skonfiguruj aplikację Zendesk w sekcji Market Bitrix24.
Kliknij zakładkę Tickety Zendesk w suwaku CRM, aby otworzyć listę, na której zobaczysz podstawowe informacje o ticketach powiązanych z określonym klientem.
Dostępne jest również wyszukiwanie słów kluczowych według tematu.
Kliknięcie w konkretny temat przekieruje Cię do strony z ticketami Zendesk.
Tickety Zendesk utworzone z Bitrix24 są wyświetlane jako nowe działania na osi czasu CRM.
Każdy użytkownik, który ma dostęp do Leadów, Kontaktów i Firm w CRM Bitrix24 może tworzyć tickety Zendesk.
Istnieją dwa sposoby tworzenia ticketów z interfejsu Bitrix24:
1. Używając przycisku Utwórz ticket w zakładce Tickety Zendesk.
2. Za pomocą opcji Nowy ticket na panelu działań osi czasu CRM:
W obu przypadkach interfejs do tworzenia ticketów jest taki sam.
Pozdrawiamy,
Twój Zespół Bitrix24