Otwarte kanały w Bitrix24 zostały zaktualizowane.
Facebook, WhatsApp
Od 4 marca obowiązują nowe zasady dotyczące Facebook Messenger. Teraz agent ma 24 godziny na odpowiedź klientowi i nie będzie mógł wysyłać wiadomości do klienta po upływie 24 godzin. Aby zachować zgodność z nowymi zasadami, wprowadziliśmy pewne zmiany też w Otwartych Kanałach WhatsApp.
Live Typing
Popraw czasy reakcji agentów na wiadomości przychodzące, aby zadowolić klientów natychmiastową odpowiedzią.
Tytuł czatu
Możesz ustawić niestandardowy tytuł czatu, który będzie widoczny dla klientów. Jeśli tytuł czatu nie zostanie określony, klienci będą widzieć nazwę otwartego kanału jako tytuł czatu.
Automatyczne wysyłanie wiadomości powitalnych
Kiedyś wiadomość powitalna nie była wysyłana, jeśli klient wysyłał wiadomość poza godzinami pracy. Teraz wiadomość powitalna zostanie wysłana jako automatyczna odpowiedź na wiadomość początkową.
Więcej informacji na temat aktualizacji można znaleźć w artykule.