Aktualności
Zarejestruj się za darmo

Otwarte kanały: marcowe aktualizacje

Zespół Bitrix24
01 kwietnia 2020
Odświezone: 27 kwietnia 2020

Otwarte kanały w Bitrix24 zostały zaktualizowane.

 Facebook, WhatsApp

Od 4 marca obowiązują nowe zasady dotyczące Facebook Messenger. Teraz agent ma 24 godziny na odpowiedź klientowi i nie będzie mógł wysyłać wiadomości do klienta po upływie 24 godzin. Aby zachować zgodność z nowymi zasadami, wprowadziliśmy pewne zmiany też w Otwartych Kanałach WhatsApp.

Live Typing

Popraw czasy reakcji agentów na wiadomości przychodzące, aby zadowolić klientów natychmiastową odpowiedzią.

Tytuł czatu

Możesz ustawić niestandardowy tytuł czatu, który będzie widoczny dla klientów. Jeśli tytuł czatu nie zostanie określony, klienci będą widzieć nazwę otwartego kanału jako tytuł czatu.

Automatyczne wysyłanie wiadomości powitalnych

Kiedyś wiadomość powitalna nie była wysyłana, jeśli klient wysyłał wiadomość poza godzinami pracy. Teraz wiadomość powitalna zostanie wysłana jako automatyczna odpowiedź na wiadomość początkową.

Więcej informacji na temat aktualizacji można znaleźć w artykule.

Free. Unlimited. Online.
Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.
Zarejestruj się za darmo
You may also like
Aktualności
Kosz Bitrix24.Drive i CRM: 30 Dni Przechowywania Plików
CRM
Uprawnienia dostępu do CRM Marketing
Aktualności
Jak dezaktywować reguły automatyzacji i dodać inteligentny skrypt do workflow
CRM
5 rzeczy, które możesz zautomatyzować za pomocą CRM
Używamy plików cookie, aby zwiększyć wygodę korzystania - Dowiedz się więcej.
Znajdujesz się na uproszczonej wersji strony. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce dotyczącej cookies, przejdź do pełnej wersji witryny internetowej.