Drogi użytkowniku,
pewnie już wiesz, że w Bitrix24 można w łatwy sposób komunikować się z pracownikami lub dzwonić do klienta za pomocą połączeń wideo, udostępniając link odpowiednim osobom. Jak utworzyć wideokonferencje lub rozpocząć ją bezpośrednio z czatu? Wszystkie podstawowe informacje na temat wykonywania połączeń wideo możesz znaleźć na tej stronie Helpdesk.
W tym roku wprowadziliśmy kilka nowych ciekawych funkcji i ulepszyliśmy wcześniejsze w celu polepszenia jakości i efektywniejszego prowadzenia wideokonferencji między pracownikami i klientami.
Na przykład, od teraz podczas wideokonferencji w aplikacji desktopowej można zmienić tło w dowolnej chwili. W tym celu powinieneś jedynie przejść do menu ustawień kamery lub mikrofonu.
Dowiedzieć się więcej o tym, jak skonfigurować ustawienia kamery i mikrofonu oraz zapoznać się z unikalnymi funkcjami połączenia wideo w aplikacji desktopowej, można tutaj.
Jeśli chcesz zadzwonić do określonej grupy współpracowników na twoim portalu Bitrix24, możesz nawiązać połączenie grupowe. W tym celu utwórz czat prywatny i wybierz z menu Połączenie wideo HD lub Połączenie głosowe. Podczas połączenia głosowego lub wideo możesz wysyłać pracownikom wiadomości poprzez czat. Aby dowiedzieć się więcej na temat prowadzenia połączeń, przeczytaj naszą szczegółową instrukcję.
Jeżeli chcesz w dowolnej chwili omówić ważne dokumenty lub pilne sprawy zdalnie z partnerami w Ekstranecie oraz pokazać prezentację podczas wideokonferencji, możesz w łatwy sposób udostępnić swój ekran współpracownikom. O tym, jak to szybko zrobić, możesz przeczytać tutaj.