Drogi Użytkowniku,
dzięki naszej nowej koncepcji proaktywnego CRM nigdy nie przegapisz żadnego pytania klienta. Każde zamówienie zostanie szybko przetworzone, przecież proaktywny CRM pomaga w szybki sposób zaplanować pracę z klientem i na czas przypomina o tym, co należy zrobić.
Proaktywny CRM pomaga zarówno nowym pracownikom, którzy dopiero zaczynają pracę z klientami, jak i doświadczonym współpracownikom, którzy przetwarzają już dziesiątki zapytań od klientów. Jeżeli chcesz dowidzieć się więcej o możliwościach proaktywnego CRM – przeczytaj nasz artykuł Helpdesk.
A to nie wszystko!
Inteligentne aktywności, nowe liczniki aktywności i zaktualizowana oś czasu – to nowe funkcje Bitrix24, dzięki którym natychmiast rozpoznasz, co jest szczególnie pilne i ważne dla Twoich klientów.
Pozdrawiamy,
Twój Zespół Bitrix24