Szanowny Kliencie,
rozpoczynamy kolejną serię webinarów prowadzonych przez Partnerów Bitrix24 i zachęcamy Cię do udziału. W bieżącym miesiącu dowiesz się, jak stworzyć proces badania opinii (NPS) klientów w Bitrix24, nauczysz się korzystać z bazy danych w Bitrix24 oraz zaznajomisz się ze sklepem internetowym Bitrix24. Poniżej znajdziesz harmonogram oraz krótki opis planowanych wydarzeń.
Liczymy na Twoją obecność. Wystarczy, że zarejestrujesz się na webinaria za pomocą poniższych linków. Zachęcamy również do podzielenia się tą informacją ze swoimi kolegami. Dzięki temu będziecie mogli wspólnie odkryć wszystko to, co Bitrix24 ma do zaoferowania.
Data: 08.02.2023, godz. 15:00
Partner: Itrix
Opis i zakres tematyczny:
Czy Twój klient poleci Ciebie swoim znajomym? Na webinarze pokażemy, jak zrobić to w praktyce w Bitrix24.
Skorzystamy z:
Data: 15.02.2023, godz. 15:00
Opis i zakres tematyczny:
Na webinarze pokażemy główne etapy tworzenia i uruchamiania sklepu internetowego: stworzenie katalogu produktów (towarów/usług), zaprojektowanie strony www, podłączenie systemów płatności i organizacja procesu płatności, potwierdzenie zamówienia dla klienta oraz powiadomienie dla menedżera, a także automatyzację procesów po złożeniu zamówienia.
Data: 22.02.2023, godz. 16:00
Partner: BPM Consulting
Opis i zakres tematyczny:
Podczas webinaru pokażemy, jak tworzyć bazy danych z własną strukturą i polami w Bitrix24. Pokażemy realne przykłady dla: przechowywania dokumentów pracowniczych, bazy obiektów agencji nieruchomości, zarządzania dokumentami i innych.
Pozdrawiamy
Zespół Bitrix24