Subskrybenci planów komercyjnych mogą w dowolnym momencie skontaktować się z działem wsparcia technicznego Bitrix24, aby uzyskać profesjonalną pomoc. Nasz zespół wsparcia pomoże Ci rozpocząć pracę z Bitrix24 i znaleźć rozwiązanie, jeśli masz problemy z Bitrix24.
Zespół wsparcia Bitrix24 może Ci pomóc w następujących sytuacjach:
- Potrzebujesz kogoś, kto Ci wytłumaczy, jak działają funkcje Bitrix24, lub potrzebujesz konsultacji w sprawie dokumentacji Bitrix24.
- Jakaś funkcja nie działa lub kiedyś działała, ale teraz nie działa.
- Podczas używania Bitrix24 pojawia się komunikat o błędzie. Awarie i odzyskiwanie danych. Możesz uzyskać wsparcie w zakresie znajdowania i eliminowania przyczyn awarii.
- Masz pytania dotyczące licencji lub subskrypcji Bitrix24.
Niestety zdarzają się sytuacje, w których zespół wsparcia Bitrix24 nie może Ci pomóc:
- Potrzebujesz kogoś do wdrożenia lub dostosowania Bitrix24.
- Potrzebujesz konfiguracji workflow lub reguł automatyzacji.
- Chcesz, aby ktoś skonfigurował Twój Bitrix24 tak, jak tego potrzebujesz.
- Tworzenie aplikacji
- Wsparcie aplikacji firm trzecich korzystających z Bitrix24 API.
- Szkolenie Twoich pracowników.
W wyżej wymienionych przypadkach możesz uzyskać pomoc i wsparcie od partnerów Bitrix24.
Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z artykułami: Jak aktywować Wsparcie Bitrix24 i Wsparcie udzielane przez partnerów Bitrix24.