Drogi użytkowniku,
jak być może już wiesz, dodaliśmy nowe narzędzie - Zarządzanie asortymentem w Bitrix24!
Dzięki temu narzędziu teraz możesz:
zarządzać produktami w magazynach,
prowadzić ewidencję przyjęć, sprzedaży, przewozów i odpisów produktów.
Aby korzystać z Zarządzania asortymentem, wystarczy tylko włączyć go na własnym portalu. Dowiedz się jak to zrobić tu.
Jeśli pracujesz już z produktami w Bitrix24 zresetuj bieżące stany magazynowe. Same produkty pozostaną.
Jeśli do tego momentu nie pracowałeś z produktami lub tylko rozpoczynasz korzystanie z Bitrix24 po podłączeniu naszego nowego narzędzia, dodaj produkty do systemu i zacznij zarządzać produktami w magazynach. Będziesz mógł tu tworzyć nowe produkty, określać ceny, kody kreskowe, ilość i zapasy, pracować z dealami i zamówieniami. Więcej Informacji znajdziesz tutaj.
Dokumenty których będziesz mógł używać podczas pracy z narzędziem Zarządzanie asortymentem w Bitrix24:
Dokument korekty zapasów (Stock adjustment). Dodaj produkty, aktualny stan magazynowy i magazyn.
Dokument odbioru produktu (Stock receipt). Kontroluj przybycie nowych produktów i współpracuj z dostawcami.
Dokument sprzedaży (Sales orders). Rozliczaj sprzedaż produktów i monitoruj bieżące stany magazynowe.
Dokument przewozowy (Transfers). Kontroluj przepływ produktów między punktami sprzedaży.
Dokument odpisu (Write-offs). Uwzględniaj utratę towaru.
W Bitrix24 jest również dostępny import danych z QuickBooks Inventory i Zoho Inventory. Dowiedz się więcej.
A dodatkowo, z Zarządzania asortymentem możesz korzystać w aplikacji mobilnej!
Pozdrawiamy,
Twój zespół Bitrix24