Drogi użytkowniku,
zautomatyzowane rozwiązania to osobna sekcja, która umożliwia tworzenie inteligentnych procesów niezależnych od CRM. Dzięki temu można stworzyć dedykowaną przestrzeń roboczą z własnymi ustawieniami i narzędziami dla dowolnego działu w firmie. Zautomatyzowane rozwiązania mogą składać się z jednego lub wielu procesów, z własnymi lejkami, etapami tablicy Kanban i regułami automatyzacji. Sekcja ta znajduje się w menu Automatyzacja > Zautomatyzowane rozwiązania.
Każdy dział może mieć swoje własne zautomatyzowane rozwiązanie z niezbędnymi procesami inteligentnymi. O tym jak stworzyć inteligentny proces i powiązać go z zautomatyzowanym rozwiązaniem możesz przeczytać tu.
Pracownicy mają możliwość szybkiego dostępu do przestrzeni roboczej poprzez menu główne. Dodatkowo, można skonfigurować uprawnienia dostępu do zautomatyzowanego rozwiązania, aby pracownicy mieli dostęp tylko do narzędzi, których potrzebują. To pozwala na efektywne zarządzanie procesami i zwiększenie produktywności w firmie. Więcej informacji o możliwościach zautomatyzowanych rozwiązań można znaleźć na naszej stronie Wsparcia.