Drogi użytkowniku,
Miło nam poinformować, że ulepszyliśmy interfejs dodawania reguł automatyzacji i wyzwalaczy, a mianowicie:
Lista reguł i wyzwalaczy
Od teraz możesz łatwiej i szybciej dodawać kilka reguł automatyzacji i wyzwalaczy.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na naszej stronie Helpdesk.
Reguły automatyzacji Bitrix24 pomagają użytkownikom zautomatyzować pracę z elementami CRM. Jeśli chcesz zapoznać się z konfigurowaniem reguł oraz dowiedzieć się jak one działają, przeczytaj nasz artykuł.
Wyzwalacze w CRM Bitrix24 służą do monitorowania działań klientów i niektórych zmian w CRM: opłacone zamówienia, wypełnione formularze CRM, wykonane połączenia itp. Po wykryciu zmiany wyzwalacz automatycznie zmieni etap elementu CRM. Możesz zapoznać ze szczegółami dotyczącymi wyzwalaczy tutaj.
Każda firma potrzebuje automatyzacji mnóstwa procesów powtarzających się codziennie (wysyłanie faktur, wiadomości e-mail i inne). To wszystko można zautomatyzować i zaoszczędzić dużo czasu za pomocą reguł automatyzacji i wyzwalaczy. Aby dowiedzieć się więcej na temat automatyzacji sprzedaży dzięki regułom i wyzwalaczom, przeczytaj naszą instrukcję.
Chcielibyśmy przypomnieć, że w naszym CRM istnieją podstawowe i pomocnicze reguły automatyzacji. Pomocnicze reguły automatyzacji nie wykonują żadnych działań, ale wysyłają zapytania lub tworzą dane bez natychmiastowego wyświetlania wyniku.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak skonfigurować pomocnicze reguły automatyzacji, przeczytaj ten artykuł.
Pozdrawiamy,
Twój Zespół Bitrix24