Zarządzaj biurami lokalnymi, oddziałami,
spólkami i filiami z jednego konta.
Zwiększenie zysku
Przenoszenie pracowników pomiędzy oddziałami
Ujednolicona analityka BI dla całej sieci oddziałów
Dostęp do dowolnego oddziału z konta głównego za pomocą jednego kliknięcia
Elastyczne uprawnienia dostępu
Łatwe monitorowanie działalności konkretnych oddziałów
Możesz dodawać tyle oddziałów, ile potrzebujesz - każdy oddział będzie miał własny plan subskrypcji i limit użytkowników. Pracownicy z innych oddziałów mogą być zapraszani lub dodawani jako nowi użytkownicy.
Każdy oddział działa jako osobny dział i nie posiada dostępu do działań innych oddziałów. Administrator konta głównego ma pełną kontrolę nad siecią oddziału i może zarządzać uprawnieniami dostępu dla poszczególnych użytkowników.
Nie ma znaczenia jak daleko od siebie znajdują się Twoje oddziały, wszystkie dane zbierane i dodawane przez pracowników w tych oddziałach są skonsolidowane na jednym koncie BI: dane dotyczące sprzedaży, raporty o ruchu, KPI i inne.
Możesz w łatwy sposób przełączać się miedzy różnymi oddziałami ze swojego konta głównego. Liczniki znajdujące się w menu w każdym oddziale wskażą ostatnią aktywność i aktualizacje.