Bitrix24 to potężne narzędzie o rozbudowanej funkcjonalności. Może jednak brakować niektórych funkcji innych z innych systemów lub członkowie Twojego zespołu mogą po prostu przyzwyczaić się do innych aplikacji. W takim przypadku możesz zintegrować rozwiązania innych firm z CRM Bitrix24. W naszym artykule wymienimy najpopularniejsze integracje, których możesz chcieć użyć. Ponadto wyjaśnimy, jakie typy integracji obsługuje Bitrix24 i dlaczego są one tak ważne.
Odwiedzając oficjalną stronę Bitrix24, powinieneś kliknąć przycisk Aplikacje w górnym poziomym menu, a następnie kliknąć kartę rynku Bitrix24 na środku ekranu. Na stronie, która się otworzy, odkryjesz pełny katalog aplikacji, które możesz zintegrować z tym oprogramowaniem. W sumie katalog zawiera ponad 600 tytułów należących do następujących kategorii:
10 |
|
30 |
|
103 |
|
26 |
|
55 |
|
10 |
|
20 |
|
4 |
|
20 |
|
27 |
|
34 |
|
3 |
|
12 |
|
13 |
|
2 |
|
15 |
|
14 |
|
11 |
|
1 |
|
19 |
|
28 |
|
8 |
|
5 |
Lista stale się powiększa. Jeśli klikniesz aplikację Dla programistów na stronie Aplikacje, zobaczysz, że Bitrix24 zachęca specjalistów IT do oferowania nowych aplikacji, które można zintegrować z CRM produktu. Odkryjesz listę kategorii, które generują największe zapotrzebowanie oraz krótkie instrukcje dla programistów.
Na karcie Bitrix24 Market możesz sortować aplikacje według kategorii lub wyszukiwać je według nazwy. Możesz filtrować tytuły, które mają zakupy w aplikacji lub te, które są kompatybilne z Bitrix24 mobile. Dodatkowo możesz filtrować aplikacje według liczby instalacji. W tym artykule przedstawimy krótką charakterystykę aplikacji, które mają ponad 10 000 instalacji.
Ten obejmuje integrację z aplikacją Asterisk oraz moduł FreePBX. Ten ostatni odpowiada za wymianę danych z Bitrix24 za pośrednictwem REST API. Dostaniesz instrument, który pozwoli Ci lepiej kontrolować swoje zespoły sprzedażowe. Dodatkowo będziesz mógł analizować następujące parametry połączeń telefonicznych wykonywanych przez Twoich przedstawicieli:
Gdy ktoś zadzwoni do Twojej firmy, moduł sprawdzi dane w CRM, aby wykryć, do którego operatora ma przekierować połączenie. Jeśli ten specjalista nie może w tej chwili odpowiedzieć, system albo przekieruje połączenie na jego numer telefonu komórkowego, albo poszuka innego specjalisty, który mógłby obsłużyć połączenie. Jeśli numer połączenia przychodzącego nie znajduje się jeszcze w CRM, zostanie tam automatycznie dodany i zostanie utworzony nowy lead. Gdy operator odkryje, że połączenie jest do niego przekazywane, może natychmiast sprawdzić profil potencjalnego klienta, aby przygotować się do rozmowy. Jeśli ten specjalista nie odpowie, profil zostanie ukryty. Po zakończeniu rozmowy informacje o potencjalnym kliencie w CRM zostaną zaktualizowane. W każdej chwili będziesz mógł sprawdzić następujące parametry:
Gdy członkowie Twojego zespołu będą musieli nawiązać połączenie, będą mogli to zrobić jednym kliknięciem z interfejsu Bitrix24. Poza tym mogą skorzystać z widżetu oddzwaniania. Profesjonaliści cenią tę aplikację z następujących powodów:
Po sfinalizowaniu rozmowy z klientem będzie on mógł ocenić jakość Twojej usługi. Ich opinia na temat Twojej pracy zostanie automatycznie dodana do CRM.
Możesz polegać na statystycznym śledzeniu połączeń. Oznacza to, że każdy numer może mieć określone źródło leadów. Jeśli klient nie jest zalogowany do CRM, na ekranie Twojego telefonu i tak wyświetli się jego nazwa. Nowe zadania zostaną automatycznie utworzone dla wszystkich nieodebranych połączeń, abyś mógł skontaktować się z klientem. Dodatkowo możesz analizować statystyki nieodebranych połączeń i podejmować na podstawie danych decyzje o zmniejszeniu ich liczby w przyszłości. System może generować dla Ciebie wnikliwe raporty, a Ty będziesz mógł przetwarzać te dane w Bitrix24.
WhatsApp to jeden z najpopularniejszych komunikatorów na świecie. Wielu Twoich klientów używa go codziennie. Powinni to docenić, jeśli pozwolisz im korzystać z tego kanału komunikacji w celu skontaktowania się z Twoją firmą.
Bitrix24 umożliwia zbudowanie i hostowanie własnej strony internetowej przy minimalnym wysiłku i kosztach. Ta integracja z CRM zapewni Ci gotowe do użycia szablony i bloki, dzięki którym Twoje witryny będą jeszcze piękniejsze, funkcjonalne i łatwe w użyciu. Zaprojektowanie doskonałej strony docelowej zajmie Ci około 5 minut. Wystarczy wybrać szablon, dostosować go i dodać do niego treść. Aplikacja oferuje tak wiele bloków konstrukcyjnych witryny, że możesz mieć pewność, że Twoje strony będą wyglądać niepowtarzalnie. Wybór bloków i szablonów jest regularnie aktualizowany.
Mapy myśli to popularne narzędzie do wizualizacji celów zespołu lub firmy. Ta aplikacja pozwala tworzyć od podstaw mapy myśli, udostępniać je i edytować.
Osoby, które mają dostęp do tej aplikacji w trybie tylko do odczytu, będą mogły wyświetlać i eksportować mapy myśli. Ci użytkownicy nie będą mieli statusu właściciela. Właściciele mogą nie tylko przeglądać, ale także edytować mapy myśli, nawet jeśli zostały stworzone przez innych użytkowników. Osoby z prawami administratora nie mogą edytować map myśli różnych właścicieli, ale mogą wyznaczać im nowych właścicieli.
Wspomnieliśmy już o integracji CRM o nazwie WhatsApp — ale ta jest inna. Gdy się zarejestrujesz, jego zespół skontaktuje się z Tobą w ciągu 5 minut. Wyjaśnią Ci, jak organizacje z Twojej branży zwiększyły swoją efektywność dzięki temu rozwiązaniu. Ponadto poinformują Cię o możliwościach dostosowywania. Wazzup umożliwia podłączenie następujących komunikatorów do Bitrix24:
Według statystyk konsumenci otwierają ponad 95% wiadomości, które otrzymują na WhatsApp. Jeśli Twoi przedstawiciele handlowi używają tego kanału komunikacji do interakcji z klientami, będą mieli duże szanse na otrzymanie odpowiedzi. A przynajmniej konsumenci będą czytać ich wiadomości.
Przyjrzyjmy się teraz następującym faktom:
Typowy menedżer spędza około 90 minut dziennie na rozmowy telefoniczne
Następnie potrzebują około 60 minut, aby zasilić CRM danymi, które pozyskali podczas rozmów
Wazzup może zaoszczędzić Twoim przedstawicielom handlowym około 60 minut, ponieważ automatyzuje proces dostarczania danych do CRM. Członkowie Twojego zespołu będą mieli więcej czasu na rozmowy, co powinno zmaksymalizować sprzedaż i zysk.
Twoi menedżerowie mogą zrezygnować, wziąć zwolnienie lekarskie lub wyjechać na wakacje. Nie stracisz klientów tylko dlatego, że w Twoim biurze nie ma przedstawiciela handlowego. Wszystkie dane będą przechowywane w Bitrix24, a wszyscy Twoi pracownicy z wystarczającymi prawami dostępu będą mogli do nich dotrzeć.
W każdej chwili przełożeni mogą sprawdzić, jak szybko pracują menedżerowie. Jeśli przedstawiciel handlowy tylko przeczytał wiadomość, ale nie odpowiedział na nią, w Wazzup pojawi się aktywne powiadomienie. Aby to powiadomienie zniknęło, menedżer musi odpowiedzieć klientowi. Jest to bardzo skuteczne podejście do zapobiegania utracie leadów.
Równie wygodna dla członków zespołu powinna być praca na komputerach i smartfonach. Bitrix24 ma doskonałą aplikację mobilną na urządzenia z systemem iOS i Android.
Bitrix24 to bezpłatne kompleksowe rozwiązanie biznesowe w chmurze, które pozwala zebrać Twój zespół i uzyskać pełną kontrolę nad różnymi procesami biznesowymi.
Wypróbuj już dziś
Ta usługa kampanii mailowych pomaga radzić sobie z następującymi zadaniami:
Aby móc pracować z tą aplikacją za pośrednictwem Bitrix24, musisz mieć konto Mailchimp. Zakres Twoich możliwości będzie zależał od Twojego planu.
Nie musisz mieć umiejętności kodowania ani projektowania, aby móc pracować z tym rozwiązaniem. W najkrótszym czasie zbudujesz funkcjonalną i atrakcyjną wizualnie stronę internetową. Kiedy mówiliśmy o integracji Site Templates CRM, powiedzieliśmy, że pozwala ona na budowanie stron internetowych z bloków. W Tildzie będziesz pracować z elementami, a nie z blokami. Tworzone przez Ciebie strony będą wyglądały równie oszałamiająco na wszystkich urządzeniach.
Zadarma pomoże Ci zoptymalizować przepływ pracy Twojego działu sprzedaży. Jego konfiguracja jest bardzo intuicyjna. Będziesz mógł korzystać z wirtualnych numerów w 100 krajach, a także od 8 do 800 numerów po niskich kosztach. Twoje wydatki na wykonywanie połączeń wychodzących do różnych miejsc będą ograniczone do minimum.
Twoje skrypty rozmów zostaną zautomatyzowane. Dane kontaktowe Twoich klientów zostaną tam wstawione z CRM. Gdy Twoi przedstawiciele sfinalizują określone etapy w skrypcie, zostaną im przydzielone nowe zadania.
Ta aplikacja będzie generować raporty zadań dla Twoich pracowników i uwzględniać upływający czas. Jeśli za zadanie odpowiada wielu podwykonawców, ta aplikacja dokładnie obliczy czas potrzebny na wykonanie zadania. Profesjonalista, który rejestruje czas na zadanie, może pełnić następujące role:
Aby wygenerować raport, należy wybrać zaangażowanych członków zespołu, a także wskazać przedział czasowy i date cut. Termin „date cut” oznacza widok w głąb zadań, które zostały uruchomione znacznie wcześniej.
Aplikacja umożliwia filtrowanie wyników raportów według numeru zadania lub grupy. W razie potrzeby możesz wyeksportować wyniki do programu Excel.
Na stronie Bitrix24 można znaleźć następujące informacje o każdej aplikacji: opis, wersje, wsparcie i instalacja.
Doświadczenie klienta. Dla konsumentów doświadczenie klienta jest tak samo ważne, jak jakość Twoich produktów i usług.
Optymalizacja mobilna. Wszystkie funkcje Twojego CRM i aplikacji firm trzecich, które z nim integrujesz, powinny być dostępne w formacie mobilnym tak samo płynnie, jak na komputerze stacjonarnym.
Sztuczna inteligencja. Sztuczna inteligencja ułatwia automatyzację, poprawia jakość obsługi klienta i minimalizuje ryzyko wynikające z błędu ludzkiego.
Społeczny CRM. Jeśli zintegrujesz kanały mediów społecznościowych z CRM, lepiej zrozumiesz, co ludzie myślą o Twojej marce.
Integracja z konwersacyjnym interfejsem użytkownika. Z punktu widzenia konsumentów technologia konwersacyjna może im zaoszczędzić dużo czasu i jest łatwa w użyciu. Jeśli to możliwe, należy zapewnić klientom możliwość głosowego wyszukiwania produktów.
Automatyzacja. Należy dążyć do zautomatyzowania jak największej liczby procesów zarówno po stronie konsumentów, jak i menedżerów.
Samoobsługa. Powinieneś pozwolić klientom na znalezienie potrzebnych informacji bez pomocy osób trzecich (np. za pośrednictwem chatbotów lub centrów pomocy). Częściowo pokrywa się to z trendami automatyzacji i sztucznej inteligencji.
W niedalekiej przyszłości warto również poszukać integracji kompatybilnych z Internetem Rzeczy oraz rozszerzoną i wirtualną rzeczywistością.
Mamy nadzieję, że znalazłeś ten artykuł pouczający, a teraz lepiej rozumiesz, jak skorzystać z integracji rozwiązań innych firm z CRM Bitrix24. To oprogramowanie jest kompatybilne z aplikacjami ułatwiającymi komunikację, zarządzanie projektami, przetwarzanie płatności, sprzedaż, marketing i wiele innych aspektów przepływu pracy. Będziesz mieć dostęp do funkcjonalności zintegrowanych rozwiązań z chmury, lokalnej i mobilnej wersji Bitrix24. Integracje pozwolą Ci rozszerzyć funkcjonalność Twojego CRM i sprawią, że procesy robocze będą wygodniejsze dla Twoich pracowników.