Jako jedno z najlepszych narzędzi do sprzedaży wewnętrznej na rynku, Bitrix24 zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby przejść do międzynarodowego, zdalnego biura i komunikować się z potencjalnymi klientami za pośrednictwem dowolnego kanału komunikacji. Dzięki wszystkim funkcjom skierowanym do klienta i mechanizmom udoskonalania procesów wewnętrznych Bitrix24 jest najlepszym rozwiązaniem dla nowoczesnych działów sprzedaży.
Sprzedaż wewnętrzna to stosunkowo nowa koncepcja, ale otwiera wielkie możliwości, które nigdy wcześniej nie były dostępne. Krótko mówiąc, sprzedaż wewnętrzna polega na sprzedaży zdalnej, czy to przez telefon, e-mail, czy przez media społecznościowe, a nie pukanie do drzwi i sprzedaż twarzą w twarz. Jedną z branż, która poczyniła największe kroki w tym środowisku, jest oprogramowanie jako usługa, czyli SaaS. Jednak przy tak wielu firmach dostrzegających potencjał rozwiązań technologicznych opartych na danych, sprzedaż wewnętrzna przeżywa obecnie boom w każdej branży. Sprzedaż wewnętrzna rośnie w B2C, ale jeszcze bardziej na giełdach B2B, więc nic dziwnego, że darmowe narzędzia do sprzedaży wewnętrznej zaczęły pojawiać się, aby pomóc firmom wprowadzać innowacje.
CRM Bitrix24 jest kompleksowym rozwiązaniem. Otrzymujesz wszystkie narzędzia do zarządzania, których możesz potrzebować, a wszystko jest przechowywane na platformie do zarządzania relacjami z klientami w chmurze. Tutaj zbierasz wszystkie dane klientów, od nazwisk, adresów e-mail i numerów telefonów po podsumowanie każdej interakcji. Dzięki temu, każdy z Twojego działu sprzedaży może odebrać lead i zabrać się do pracy tak, jakby był z nim przez cały proces.
Nie tylko przechodzisz od pierwszego kontaktu do sprzedaży, dlaczego więc masz tylko jeden workflow dla swoich leadów? W przypadku sprzedaży wewnętrznej nie można po prostu wskazać emocji i zdecydować, czy kontakt jest zainteresowany, czy nie. Musisz przeanalizować, w jaki sposób Twoi użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoim kontentem i odpowiednio je podzielić. Dzięki Bitrix24 możesz określić, jak bardzo Twoi użytkownicy zaangażowali się w Twoje e-maile i odpowiednio je filtrować.
Jeśli uważasz, że nasz CRM to tylko baza danych klientów, na szczęście się mylisz. W ramach naszych bezpłatnych narzędzi do zarządzania sprzedażą wewnętrzną, możesz skonfigurować workflowy, które pomogą Twoim działom sprzedaży ustrukturyzować pracę i dotrzeć do każdego punktu niezbędnego do poprowadzenia kontaktów do sprzedaży. Możesz ustawić oddzielne workflowy dla każdej kategorii bazy danych, ustawiając odpowiednie zadania dla swojego zespołu, aby uzyskać maksymalny rezultat. Aby wyjść poza granice, dodaj niektóre z naszych automatyzacji i zaoszczędź trochę czasu, aby Twój zespół mógł i skupić się na tym, co ważne. Automatycznie przypisuj kontakty do różnych menedżerów, ustawiaj nowe zadania i obserwuj, jak Twój zespół się rozkwita.
Nieograniczona liczba użytkowników
Zarejestruj się już dziś
W przypadku sprzedaży wewnętrznej online Twoja witryna jest witryną sklepu. Kreator stron internetowych to tylko jedno z naszych wewnętrznych narzędzi do zarządzania sprzedażą, które pozwala wyświetlać listę wszystkich produktów i promować swoje produkty na blogu, który wyjaśnia, co oferujesz potencjalnym klientom. Zbadaj słowa kluczowe i pracuj nad strategią SEO, aby przyciągnąć klientów bez wydawania ani grosza na reklamę. Możesz tworzyć niestandardowe strony docelowe z wezwaniami do działania, które przekonają potencjalnych klientów do kontaktu. Dzięki konfigurowalnym formularzom możesz uzyskać wszystkie potrzebne informacje w jednym miejscu. Gdy zdobędziesz ich uwagę i adres e-mail, wstaw je do swoich workflowów CRM i zacznij je pielęgnować.
Co robisz, jeśli nie masz możliwości rozmawiać z potencjalnymi klientami twarzą w twarz? Skontaktuj się z nimi w dowolny możliwy sposób! Bitrix24 zapewnia niezliczone sposoby komunikacji z potencjalnymi klientami, dzięki czemu możesz dotrzeć do nich na preferowanej przez nich platformie. Dwa popularne sposoby to marketing e-mailowy lub widżety na Twojej witrynie do natychmiastowej komunikacji. Ale nie ograniczaj się tylko do e-maili i rozmów telefonicznych. Możesz połączyć swoje konta w mediach społecznościowych za pośrednictwem Bitrix24, rozmawiać z potencjalnymi klientami i przechowywać wszystkie interakcje w CRM w chmurze.
Minęły czasy, kiedy potrzebujesz wszystkich pracowników w biurze przez 100% czasu. Dlatego w Bitrix24 poświęciliśmy czas na umieszczenie naszych wewnętrznych narzędzi do zarządzania sprzedażą w aplikacji na iOS i Androida, która doskonale odzwierciedla wrażenia użytkownika platformy komputerowej. Będziesz mógł komunikować się z zespołem sprzedaży, podpisywać się na zadania, edytować dokumenty i nie tylko w codziennym życiu zawodowym prosto z dłoni. Koniec ze stresem, gdy pracowników nie ma przy biurku — zapewniamy Ci ochronę.
Kiedy pracujesz z wewnętrznym narzędziem do zarządzania sprzedażą Bitrix24, możesz przeprowadzić każdy etap relacji z klientem w chmurze. Co więcej, dzięki konfigurowalnym ofertom i fakturom, możesz automatycznie wypełnić każdą transakcję produktami z Twojej oferty i dodać własny styl i markę do każdego dokumentu. Zamiast drukować mnóstwo dokumentów w biurze, Twój zespół może przeprowadzić cały proces online i zgłosić wszystkie transakcje i wydatki do działów finansów i HR.
Zbyt wiele tak zwanych bezpłatnych narzędzi do zarządzania sprzedażą wewnętrzną oferuje tylko podstawy, ale dzięki Bitrix24 możesz uzyskać to, co mogą zaoferować tylko niektóre z najdroższych platform. Od pierwszego kontaktu do stałych klientów jesteśmy z Tobą przez cały czas.
Więc na co czekasz? Dołącz do 10.000.000 firm i zarejestruj się w Bitrix24 już dziś! Połącz wszystkie narzędzia zwiększające produktywność sprzedaży wewnętrznej, aby usprawnić swój biznes.