Bitrix24 jest cennym narzędziem dla przedsiębiorstw dowolnej wielkości. Pomaga usystematyzować informacje, tworzyć zadania, zarządzać projektami i wiele więcej. Ze względu na to, że ponad 8 mln firm już używa i lubi to oprogramowanie, Bitrix24 jest bezspornie narzędziem cieszącym się popularnością. Jedną z głównych zalet korzystania z Bitrix24 jest to, że program posiada darmową wersję, która jest dostępna dla każdego.
Jak sprawdzić, która wersja jest najlepsza dla Twojej firmy? A jeśli już korzystasz z darmowej wersji, jak dowiedzieć się, w jakim momencie trzeba przejść na płatne konto?
Darmowa Wersja vs Płatna Wersja
Większość funkcji platformy Bitrix24 jest dostępna w wersji darmowej. Oto kilka z najlepszych, w podziale na kategorie.
CRM
System do zarządzania relacjami z klientami (CRM) zawiera cenne narzędzia.
Niektóre z funkcji bezpłatnego narzędzia CRM obejmują:
- nieograniczone śledzenie leadów,
- nieograniczoną liczbę kontaktów i możliwość tworzenia profilu dla każdego,
- tworzenie nieograniczonej liczby faktur,
- katalog produktów,
- tablice Kanban z niestandardowymi etapami i statusami dla każdego klienta,
- zarządzanie pipeline’em z opcjami konwersji jednym kliknięciem,
- Czat w oprogramowaniu CRM.
W płatnej wersji Bitrix24 istnieją różne poziomy opcji dla profesjonalnych zespołów sprzedażowych:
- ustawienie i ograniczenie dostępu do CRM dla poszczególnych użytkowników, zgodnie z ich rolą,
- tworzenie wielu niestandardowych pipeline’ów dla różnych projektów sprzedażowych (w wersji darmowej jest to ograniczone do jednego pipeline’a),
- tunele w pipeline’ach, które automatycznie przesuwają leady w dół pipeline’a zgodnie z ustalonymi kryteriami,
- centrum sprzedaży połączone z narzędziami e-commerce do przyjmowania płatności w czatach,
- online generator dokumentów według ustalonych szablonów z prawami dostępu,
- większa liczba e-maili miesięcznie w CRM (wersja darmowa pozwala na wysyłkę 1000 e-maili miesięcznie),
- przekształcenie oferty w deal i fakturę przy pomocy jednego kliknięcia,
- więcej zasobów do rezerwacji spotkań i planowania w CRM (darmowa wersja posiada 6),
- integracja z Google Map i Zoom,
- opcja usunięcia tagów Bitrix24 z formularzy i czatu na żywo
Sales Intelligence
Bitrix24 może pomóc w udoskonaleniu inteligentnej sprzedaży w Twojej firmie. Niektóre z narzędzi poza wymienionymi w CRM, które są dostępne tylko w zaktualizowanych planach Bitrix24, obejmują:
- śledzenie połączeń,
- automatyczne śledzenie reklamy online , obliczanie zwrotu z inwestycji (ROI) z Facebook, Adwords, SEO itp.,
- automatyczne śledzenie reklamy offline : TV, billboardy, reklama prasowa itp.,
- raport oparty na wskaźnikach Sales Intelligence,
- analiza słów kluczowych.
Centrum Kontaktowe
Korzystaj z najlepszych narzędzi do utrzymywania kontaktu z klientami i zespołami. W bezpłatnej wersji Bitrix24 znajdziesz:
- integrację i zarządzanie sieciami społecznościowymi i komunikatorami,
- formularze CRM dla lepszego utrzymywania leadów,
- widżet dla strony internetowej,
- funkcje czatu na żywo,
- 1 ustawienie otwartego kanału,
- prośba o informacje kontaktowe,
- opcja automatycznych odpowiedzi.
Aby korzystać z niektórych funkcji potrzebujesz zaktualizować swoje konto. Są to:
- wbudowana Telefonia i SIP connector,
- miejsce na przechowywanie kopii e-maili,
- widget oddzwonienia,
- ledzenie połączeń,
- nieograniczone ustawienia otwartego kanału,
- gotowe odpowiedzi na często zadawane pytania,
- przeniesienie rozmów z jednego kanału do innego,
- raporty analityczne i statystyki kanałów.
Zadania i Projekty
Tworzenie projektów na platformie Bitrix24 pomaga menedżerom śledzić ich realizację. Menedżerowie mogą rozbić projekt na etapy, przydzielić je członkom zespołu i otrzymywać informacje o postępach i aktualizacjach. Wiele funkcji ułatwiających zarządzanie zadaniami i projektami są dostępne w darmowej wersji:
- nieograniczona liczba zadań i projektów,
- Planner do organizowania zadań i harmonogramowania,
- tworzenie podzadań w zadaniach,
- tworzenie list kontrolnych i przypomnień dla lepszej wydajności,
- integracja z CRM, kalendarzami, dyskami i całym workflow,
- e-mail do tworzenia zadań i odwrotnie,
- zadania w aplikacji mobilnej dla iOS i Android,
- Wykresy Gantta i tablice Kanban do monitorowania wizualnego,
- ledzenie czasu dla poszczególnych zadań,
- ustawienie właścicieli projektów i moderatorów,
- Tworzenie raportów do analityki
Funkcje Zadań i Projektów w zaktualizowanej wersji Bitrix24:
- wyznaczanie obserwatorów, uczestników i przełożonych dla zadań,
- delegowanie i ocena zadań,
- tworzenie niestandardowych pól w szablonach,
- uprawnienia dostępu, w tym prawa dostępu do grup roboczych i projektów,
- nieograniczona liczba zadań zależnych (darmowa wersja jest ograniczona do 5),
- więcej opcji automatyzacji,
- Kluczowe wskaźniki efektywności - KPI dla każdego użytkownika
Wybór swojego planu
To tylko kilka kwestii, które pokazują, że aktualizacja planu daje firmom więcej opcji. Wiele z małych lub rozwijających się firm radzi sobie tylko za pomocą darmowej wersji. Inni wybierają rozszerzenie możliwości oprogramowania poprzez aktualizację.
Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na ten temat, porównać zaktualizowaną wersję Bitrix24 z wersją bezpłatną, zapoznaj się z cennikiem.