Weźmy, na przykład, workflow. Krótko mówiąc, możesz skonfigurować listę zadań i zapisać ją jako szablon, więc za każdym razem, gdy projekt się powtarza, jesteś gotowy do pracy za jednym kliknięciem.
Koncentrując się na łatwości komunikacji, Redbooth jest wyposażony w aplikację Business Chat, która umożliwia szybkie wysyłanie wiadomości ping w projektach. Zawiera również kilka naprawdę imponujących funkcji połączeń wideo, co jest świetnie dla zespołów zdalnych. Aby uzyskać jeszcze więcej narzędzi komunikacyjnych, można skorzystać z integracji z innymi platformami takimi jak Slack, Gmail i Dropbox.
Redbooth to platforma typu „wszystko w jednym”, z której możesz korzystać na komputerze, a także na urządzeniach z systemem iOS i Android, i otrzymywać powiadomienia i przypomnienia, gdziekolwiek jesteś. Możesz również przechowywać swoją platformę na własnych serwerach dzięki Redbooth Private Cloud.
Możesz szczegółowo skonfigurować swoje zadania i podzadania z odpowiedzialnymi osobami i terminami. Podobnie jak w Bitrix24, możesz również używać zależności, aby ukończenie jednego zadania wyzwalało przypisanie kolejnego.
Wszyscy zaangażowani otrzymują automatyczne powiadomienia o aktualizacjach i przypomnienia o zbliżających się terminach zadań. Jest to świetne rozwiązanie dla menedżerów, którzy mogą dowiedzieć się jak przebiega projekt, bez konieczności sprawdzania poszczególnych zadań.
Jeśli jednocześnie masz wiele projektów, możesz skorzystać z szablonów projektów, aby uniknąć wielokrotnego tworzenia każdego zadania. Możesz także utworzyć wiele obszarów roboczych dla różnych grup i ograniczyć dostęp do określonych elementów, aby zapewnić większe bezpieczeństwo.
Jeśli jednak prowadzisz firmę usługową i chcesz mieć płynną komunikację ze swoimi klientami, Basecamp jest dla Ciebie odpowiednim narzędziem. Ponadto dzięki stałej stawce 99 USD/mies. łatwo jest ustawić budżet na rok, bez zwiększania kosztów w miarę rozwoju zespołu. Oczywiście może to być niekorzystne dla małych firm, ale duże zespoły doceniają limit kosztów.
Połączenie zadań i narzędzi do raportowania jest bardzo przydatne dla menedżerów projektów, ponieważ łatwo mogą zobaczyć wyniki swoje i zespołu, identyfikować problemy tak szybko, jak to możliwe i rozwiązywać je.
Możesz stosować różne metodologie pracy, zgodnie z preferencjami swojego zespołu, a Workfront będzie rósł razem z Twoją firmą.
Jak można się spodziewać w przypadku Adobe, to narzędzie nie jest tanie. Z każdym planem cenowym stworzonym specjalnie dla Twojej firmy, nie możesz oczekiwać, że otrzymasz tanie (lub darmowe!) gotowe do zainstalowania rozwiązanie do zarządzania projektami. Dlatego Adobe Workfront najlepiej nadaje się dla zespołów pracujących nad dużymi projektami, które mają środki na poważną inwestycję.
Zdefiniuj, ustrukturyzuj i przypisz za pomocą Bitrix24. Ciesz się tym, co najbardziej lubisz w swojej pracy, a Bitrix24 zajmie się resztą.
Wypróbuj teraz
Ma prawie wszystkie niezbędne funkcje. Wrike ma więcej narzędzi do zarządzania projektami niż Asana, takich jak wykresy Gantta z zależnościami między zadaniami, a także możliwość przechowywania plików w chmurze. Będziesz mógł korzystać z list rzeczy do zrobienia, interaktywnego raportowania w czasie rzeczywistym, a w przypadku brakujących funkcji Wrike ma wiele integracji z innymi narzędziami.
Jak wszystkie najlepsze narzędzia do zarządzania pracą, Wrike jest w pełni kompatybilny ze wszystkimi platformami, od desktopu po Androida i iOS. Podobnie jak w przypadku Asany, otrzymujesz przyjazny dla użytkownika interfejs, i możesz korzystać z programu gdziekolwiek jesteś.
Prosty interfejs Trello jest doskonałym wyborem dla zespołów nietechnicznych, ponieważ program jest bardzo łatwy do opanowania. Jeśli regularnie współpracujesz z dostawcami i freelancerami, możesz zawsze być na bieżąco ze wszystkimi zmianami. Darmowa wersja zapewnia nie tylko narzędzia do zarządzania projektami, lecz także dziennik aktywności i nieograniczoną liczbę kart.
Jednak Trello nie jest najbardziej wyspecjalizowanym oprogramowaniem i brakuje mu niektórych zaawansowanych narzędzi analitycznych w porównaniu z innymi platformami, takimi jak Bitrix24. Musisz korzystać z integracji, co może zwiększyć Twoje miesięczne koszty.
Zoho oferuje kompleksowe raportowanie ze szczegółową analizą postępów, dzięki czemu możesz od razu zidentyfikować problemy, nie czekając na zakończenie projektu. Idealny dla zespołów programistycznych, Zoho Projects jest wyposażony w funkcję śledzenia błędów, którą można uruchamiać okresowo w celu zapewnienia jakości.
Chociaż Zoho nie ma wiele rozbudowanych funkcji i kompleksowych narzędzi biznesowych, takich jak w Bitrix24, możesz go zintegrować z innymi produktami Zoho, takimi jak Zoho CRM.
Chociaż Jira jest tak popularna wśród zespołów technicznych, brakuje jej kilku dodatkowych funkcji, które oferują inne narzędzia z tej listy. Na przykład nie możesz nawiązać połączenia telefonicznego lub uruchomić połączenia wideo z samej aplikacji, a im więcej aplikacji używasz, tym wyższe są koszty.
Jeśli chodzi o cenę, Jira jest tania i oferuje darmową wersję zespołom, które dopiero zaczynają z niej korzystać.
Wyróżnia się na tle innych alternatyw dla Asany, ponieważ koncentruje się na tworzeniu map myśli. MindManager jest bardzo konfigurowalny, możesz w nim tworzyć schematy blokowe, przepływy pracy, schematy organizacyjne i nie tylko. Zawiera szeroką gamę funkcji, a jeśli okaże się, że czegoś Ci brakuje, możesz skorzystać z dodatków i integracji.
Koncentrując się w szczególności na zarządzaniu projektami, możesz tworzyć harmonogramy i terminy, a także wykresy Gantta w celu łatwej wizualizacji. „Smart rules” umożliwiają wprowadzanie formatowania warunkowego w celu wygenerowania inteligentnych wykresów, które dostosowują się do zawartych w nich danych.
Jedną z wad jest to, że wersja dla Microsoft jest zauważalnie lepsza niż wersja na Maca i nie można po prostu przełączać się między urządzeniami, tak jak w przypadku większości innych aplikacji z tej listy.
Mamy nadzieję, że teraz masz jasny obraz tego, jakie są dostępne alternatywy dla Asany i wiesz, że nawet najpotężniejsze i najbardziej kompletne narzędzie może nie być dla Ciebie idealne. Każdy produkt jest skierowany do własnej grupy odbiorców, na przykład Jira jest przeznaczona dla programistów, Wrike dla małych zespołów, a Basecamp doskonale nadaje się do współpracy.
Istnieje niezliczona ilość czynników, które należy wziąć pod uwagę przy wyborze najlepszego dla siebie. Oczywiście, jednym z najważniejszych jest cena. Niektóre z najlepszych narzędzi na rynku są zbyt drogie, aw rzeczywistości większość firm nie potrzebuje wszystkich tych rozbudowanych funkcji.
Możesz zarejestrować się w Bitrix24 za darmo i zacząć korzystać z szerokiej gamy narzędzi do zarządzania projektami i wizualizacji, których nie mają konkurenci.
Bitrix24 wyróżnia się na tle innych oprogramowań wieloma dodatkowymi i ciekawymi narzędziami, dostępnymi od pierwszego dnia. Wszystkie narzędzia do komunikacji i współpracy są powiązane z narzędziami do zarządzania zadaniami i projektami, więc nie musisz płacić za kilka subskrypcji tylko po to, aby móc objąć wszystkie obszary projektu.