We współczesnym świecie rządzi w znaczniej mierze technologia. Powiedzmy sobie szczerze, że przekazywanie informacji naszym klientom jest ważne, ale ważne jest również zapewnienie kontaktu między ludźmi w kluczowych momentach podczas robienia zakupów.
Razem z Bitrix24 możesz cieszyć się spokojem, bo proces przekazywania informacji można „ustawić i o nim zapomnieć”, a to pozwala oszczędzać czas zespołom ds. sprzedaży i sukcesu klientów, i daje możliwość zajmowania się tymi zadaniami, które mają największe znaczenie.
Podczas analizowania swoich leadów i klientów, dowiesz się, że generalnie wszyscy oni podążają podobną ścieżką w odniesieniu do tego, co oferujesz. Po zidentyfikowaniu tego wzorca wzrostu możesz ustawić automatyzację e-mail marketingu, aby przekazywać informacje, które są ważne dla klientów podczas tej drogi.
Automatyzacja pozwala zdjąć ciężar z Twojego zespołu sprzedaży i zespołu ds. sukcesu klienta, za pomocą odpowiedzi na powtarzające się pytania, pozwalając pracownikom skupić się na unikalnych potrzebach klientów i konwersjach leadów.
Z Bitrix24 firmy i organizacje mają możliwość integrowania szablonów, dokumentów i innych istotnych elementów z repozytorium, co skutkuje tworzeniem bardziej spójnej marki i wpływa ogólną wydajnością firmy.
Działy sprzedaży również uważają narzędzia CRM za przydatne, ponieważ pracownicy mogą zarządzać kalendarzami, przypomnieniami oraz robić notatki do prowadzenia kolejnych rozmów, aby mieć pełne informacje przed spotkaniem z klientem. Im więcej informacji ma pracownik, tym lepiej może on obsłużyć klienta.
Istnieje również automatyzacja profesjonalnych usług w CRM i procesach biznesowych. Masz możliwość ustawienia wyzwalaczy i reguł, podczas obsługi klientów, zapewniając każdemu z nich indywidualne podejście. Na przykład, klienci mogą otrzymywać automatyczną fakturę, wycenę lub powiadomienia, że zamówienie zostało potwierdzone.
Ścieżkę klienta przez wszystkie etapy deala można wspierać za pomocą automatycznych rozszerzeń. W Centrum Kontaktowym możesz ustawić przekazywanie przychodzących wiadomości, wiadomości głosowych, canned responses i wiele innych. W sklepie online możesz ustalić zasady automatyzacji płatności lub rabatów.
Pracownicy działów obsługi klienta mogą zarządzać czatami i rozmowami za pomocą wbudowanych narzędzi w Bitrix24. Także istnieją boty i narzędzia AI, które pomagają odpowiadać na często zadawane pytania. Oczywiście to będzie przydatne dla małych firm, które nie posiadają dużej liczby pracowników działu obsługi i nie mają fizycznych możliwości, by na czas odpowiedzieć na wszystkie pytania klientów.
Automatyzując przewidywane potrzeby klientów lub leadów, a także wewnętrzne przypomnienia i powiadomienia, Twój zespół będzie miał pewność, że proceduje istotne zadania, udostępnia informacje i może z całą pewnością komunikować się z klientami na temat ich unikalnych procesów.
Mnóstwo przedstawionych funkcji jest dostępnych w darmowej wersji Bitrix24, więc możesz absolutnie bezpłatnie wypróbować Bitrix24 i nie martwić się o swoje pieniądze. Nasi Partnerzy mogą odpowiedzieć na wszystkie pytania, więc nie bój się z nimi skontaktować, jeśli chcesz poznać praktyczne wskazówki dotyczące ulepszenia obsługi klienta.