Teraz możesz utworzyć na swoim koncie trzy rodzaje harmonogramów pracy: elastyczny harmonogram, harmonogram zmian lub ustalony harmonogram. Aby dodać nowy harmonogram, kliknij opcję
Czas i raporty > Harmonogramy pracy > Dodaj harmonogram.
Aby stworzyć elastyczny harmonogram, wybierz typ elastycznego harmonogramu, określ tytuł harmonogramu i wybierz okres sprawozdawczy.
Wybierz pracowników, którzy będą pracować zgodnie z tym harmonogramem. Jeśli chcesz, aby niektórzy pracownicy mieli inny harmonogram, dodaj ich do listy wyjątków. W sekcji
Zezwalaj na wylogowywanie i wyrejestrowywanie możesz ograniczyć pracowników do wyrejestrowywania w przeglądarce internetowej lub za pomocą urządzeń mobilnych.
Stały harmonogram pozwala na ściślejszą kontrolę czasu pracy i śledzenie naruszenia harmonogramu.
Wybierz ustalony typ harmonogramu, określ tytuł harmonogramu i wybierz okres raportowania. Naruszenia harmonogramu będą śledzone w wybranym okresie raportowania. Wybierz pracowników, którzy będą pracować zgodnie z tym harmonogramem.
Możesz także utworzyć harmonogram zmiany. Musisz podać nazwę zmiany, czas rozpoczęcia i zakończenia zmiany oraz czas trwania przerwy. Zapisz harmonogram i przypisz zmiany pracownikom.
Dowiedz się więcej w artykule
Helpdesk.