Drogi użytkowniku,
wkrótce na wszystkich kontach Bitrix24 pojawi się sekcja Statystyki połączeń.
Do czego jest ona przydatna?
-
Pozwala na analizę każdego połączenia zarejestrowanego w Bitrix24
-
Umożliwia tworzenie raportów wyświetlających całkowitą liczbę połączeń
-
Daje możliwość monitorowania wydajności swoich operatorów
W
Statystykach połączeń zobaczysz wszystkie połączenia dokonane przez wbudowaną Telefonię Bitrix24 i przez integracje REST i SIP.
Każdy wykres sekcji
Statystyki połączeń jest przedstawiony zgodnie z 4 standardowymi filtrami:
-
okres sprawozdawczy,
-
pracownik,
-
telefon (typ połączenia),
-
numer telefonu.
Wszystkie elementy tablic i wykresów są interaktywne.
Podsumowanie połączeń
To sekcja ze wszystkimi informacjami dotyczącymi połączeń: liczba odebranych i wykonanych połączeń, czas trwania itd.
Wyniki pracowników
Sekcja służąca do analizy obciążenia pracą i wydajności menedżerów.
Aplikacje
Tutaj masz aplikacje do pracy ze statystykami połączeń. Zobaczysz tą sekcję po zainstalowaniu przynajmniej jednej aplikacji z Bitrix24.Market.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszym
artykule na Helpdesk.
Pozdrawiamy,
Twój Zespół Bitrix24