Aktualności
Zarejestruj się za darmo

Nowa Sekcja Statystyki Połączeń w Bitrix24

Zespół Bitrix24
27 kwietnia 2021
Odświezone: 27 kwietnia 2021

Drogi użytkowniku,


wkrótce na wszystkich kontach Bitrix24 pojawi się sekcja Statystyki połączeń.

Do czego jest ona przydatna?

  • Pozwala na analizę każdego połączenia zarejestrowanego w Bitrix24
  • Umożliwia tworzenie raportów wyświetlających całkowitą liczbę połączeń
  • Daje możliwość monitorowania wydajności swoich operatorów

W Statystykach połączeń zobaczysz wszystkie połączenia dokonane przez wbudowaną Telefonię Bitrix24 i przez integracje REST i SIP.

Każdy wykres sekcji Statystyki połączeń jest przedstawiony zgodnie z 4 standardowymi filtrami:

  • okres sprawozdawczy,
  • pracownik,
  • telefon (typ połączenia),
  • numer telefonu.

Wszystkie elementy tablic i wykresów są interaktywne.

Podsumowanie połączeń
To sekcja ze wszystkimi informacjami dotyczącymi połączeń: liczba odebranych i wykonanych połączeń, czas trwania itd.

Wyniki pracowników
Sekcja służąca do analizy obciążenia pracą i wydajności menedżerów.

Aplikacje
Tutaj masz aplikacje do pracy ze statystykami połączeń. Zobaczysz tą sekcję po zainstalowaniu przynajmniej jednej aplikacji z Bitrix24.Market.


Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszym artykule na Helpdesk.


Pozdrawiamy,
Twój Zespół Bitrix24

Free. Unlimited. Online.
Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.
Zarejestruj się za darmo
You may also like
Aktualności
Asystent AI CoPilot Bitrix24: czat, aktualności, zadania
Aktualności
Scrum w Bitrix24. Zwiększ Wydajność Swojego Zespołu
CRM
Jak zdalnie zarządzać relacjami z klientami za pomocą mobilnego CRM
CRM
Kosz w Bitrix24 CRM
Używamy plików cookie, aby zwiększyć wygodę korzystania - Dowiedz się więcej.
Znajdujesz się na uproszczonej wersji strony. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce dotyczącej cookies, przejdź do pełnej wersji witryny internetowej.