Aktualności
Zarejestruj się za darmo

Korzystanie z wbudowanej Telefonii Bitrix24

Zespół Bitrix24
16 października 2023
Odświezone: 16 października 2023

Drogi użytkowniku, 

Bitrix24 oferuje wiele narzędzi i funkcji. Jedną z tych funkcji jest Telefonia Bitrix24, która umożliwia wykonywanie połączeń przychodzących i wychodzących. Możesz wykonywać połączenia w przeglądarce, aplikacji mobilnej i desktopowej - okno połączenia automatycznie pojawi się na ekranie. To zapewnia wygodne i efektywne zarządzanie połączeniami telefonicznymi oraz integrację z systemem CRM, co przyczynia się do lepszego zarządzania relacjami z klientami i poprawy efektywności pracy.

Tutaj możesz dowiedzieć się więcej na temat wykonywania połączeń w Bitrix24.

Okno połączenia w Bitrix24 to narzędzie, które pojawia się automatycznie podczas połączeń przychodzących i wychodzących. Daje ono użytkownikom możliwość zarządzania połączeniami, tworzenia nowych elementów CRM oraz edycji istniejących.

Dzięki temu narzędziu użytkownicy mogą szybko reagować na połączenia, tworzyć nowe leady i deale oraz aktualizować dane. Zachęcamy do przeczytania bardziej szczegółowych informacji na stronie Wsparcia.

 

Pozdrawiamy
Twój Zespół Bitrix24

Free. Unlimited. Online.
Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.
Zarejestruj się za darmo
You may also like
Zadania i projekty
IQ.Time - nowa aplikacja do zarządzania czasem pracy
Aktualności
Dokumenty w CRM: uprawnienia dostępu
Aktualności
Nowość: Bitrix24.Sign
Aktualności
Webinaria prowadzone przez Partnerów Bitrix24 – grudzień 2023
Używamy plików cookie, aby zwiększyć wygodę korzystania - Dowiedz się więcej.
Znajdujesz się na uproszczonej wersji strony. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce dotyczącej cookies, przejdź do pełnej wersji witryny internetowej.