Drogi użytkowniku,
Bitrix24 oferuje wiele narzędzi i funkcji. Jedną z tych funkcji jest Telefonia Bitrix24, która umożliwia wykonywanie połączeń przychodzących i wychodzących. Możesz wykonywać połączenia w przeglądarce, aplikacji mobilnej i desktopowej - okno połączenia automatycznie pojawi się na ekranie. To zapewnia wygodne i efektywne zarządzanie połączeniami telefonicznymi oraz integrację z systemem CRM, co przyczynia się do lepszego zarządzania relacjami z klientami i poprawy efektywności pracy.
Tutaj możesz dowiedzieć się więcej na temat wykonywania połączeń w Bitrix24.
Okno połączenia w Bitrix24 to narzędzie, które pojawia się automatycznie podczas połączeń przychodzących i wychodzących. Daje ono użytkownikom możliwość zarządzania połączeniami, tworzenia nowych elementów CRM oraz edycji istniejących.
Dzięki temu narzędziu użytkownicy mogą szybko reagować na połączenia, tworzyć nowe leady i deale oraz aktualizować dane. Zachęcamy do przeczytania bardziej szczegółowych informacji na stronie Wsparcia.
Pozdrawiamy
Twój Zespół Bitrix24