CRM
Zarejestruj się za darmo

Automatyzacja w Bitrix24: Oś czasu, reguły i wyniki workflow

Automatyzacja w Bitrix24: Oś czasu, reguły i wyniki workflow
Zespół Bitrix24
27 stycznia 2025
Odświezone: 27 stycznia 2025
Drogi użytkowniku,

miło nam poinformować, że w Bitrix24 znajdziesz wiele funkcji w formularzu elementu CRM, które usprawnią automatyzację Twoich procesów biznesowych. Na przykład, dzięki osi czasu możesz planować aktywności z klientami, zostawiać komentarze dla współpracowników oraz śledzić zmiany etapów projektów i delegować zadania. Oś czasu umożliwia także szybki dostęp do historii komunikacji z klientem, co ułatwia zarządzanie relacjami i nie pozwala zapomnieć o zaplanowanych wydarzeniach.

Szczegółowy opis funkcji osi czasu znajdziesz tutaj.

Jak zatrzymać regułę? 


W Bitrix24 masz również możliwość zatrzymania reguł automatyzacji na wybranym etapie dla elementu CRM lub zadania. Ta funkcja jest niezwykle przydatna, gdy chcesz przerwać ich działanie po określonym czasie, co pozwala na większą kontrolę nad procesami.

To, jak efektywnie zarządzać regułami automatyzacji, znajdziesz tutaj.

Jak ustawić wynik workflow?


Dodatkowo Bitrix24 umożliwia śledzenie wyników zakończonych procesów workflow, co pozwala na ich dalsze wykorzystanie w pracy. Wynik może być ustawiony automatycznie, bazując na ostatnich działaniach, lub ręcznie, poprzez określenie konkretnego rezultatu w ustawieniach szablonu workflow. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad tym, jakie informacje są wyświetlane i kto ma do nich dostęp.

Dowiedz się więcej o ustawianiu wyników workflow w naszym artykule.

Nie przegap okazji do zautomatyzowania swoich procesów i wykorzystania pełni możliwości CRM w Bitrix24!

Pozdrawiamy,
Zespół Bitrix24
Free. Unlimited. Online.
Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.
Zarejestruj się za darmo
You may also like
Aplikacje
Integracja z TextLocal SMS
Aktualności
Integracja Bitrix24 z Aplikacją Commission Calculator
Aktualności
Zmiany w Zarządzaniu Asortymentem Bitrix24
Aktualności
Korzystanie z wbudowanej Telefonii Bitrix24