Aktualności
Zarejestruj się za darmo

Monitorowanie czasu pracy w Bitrix24: elastyczny harmonogram

Mierzenie czasu pracy w Bitrix24
Zespół Bitrix24
27 września 2019
Odświezone: 28 marca 2024

Drogi użytkowniku,

aby mieć pewność, że godziny pracy w firmie są poprawnie monitorowane, a planowanie obciążeniem przebiega sprawnie, zaprojektuj cyfrowe harmonogramy pracy za pomocą Bitrix24. Tu są trzy rodzaje harmonogramów pracy: ustalony, elastyczny i zmianowy. Aby utworzyć elastyczny harmonogram, wybierz Czas i raporty> Harmonogramy pracy> Dodaj harmonogram. Opcja jest dostępna dla użytkowników planu Professional

Elastyczny harmonogram pozwala rozpocząć i zakończyć dzień w dowolnym momencie. Czas pracy również nie jest określony i może przekraczać 24 godziny. Wybierz opcję elastycznego harmonogramu, wprowadź tytuł harmonogramu i wybierz okres sprawozdawczy. Jeśli na przykład w Twojej firmie wprowadzono wynagrodzenie w stawce godzinowej, po zakończeniu okresu sprawozdawczego będziesz mógł rejestrować faktyczne godziny pracy pracowników.

Ustalony harmonogram pozwala dokładnie kontrolować godziny pracy. Najważniejszym parametrem jest okres raportowania. Wprowadź czas pracy dla tego harmonogramu, w razie potrzeby bierz pod uwagę dopuszczalny czas przerwy, zaznacz weekendy i święta. Możesz też śledzić naruszenie harmonogramu według ustawień.Podziel dzień na zmiany i przypisz pracowników do zmian.

Harmonogram zmianowy pozwala na tworzyć dla każdego pracownika okresy, w których musi rozpocząć i zakończyć dzień pracy. To pasuje do firm, w których pracownicy pracują w systemie zmianowym.

Więcej na temat harmonogramów pracy możesz dowiedzieć się tutaj.

Pozdrawiamy
Zespół Bitrix24
Free. Unlimited. Online.
Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.
Zarejestruj się za darmo
You may also like
Aktualności
Telegram + Sklep Internetowy Bitrix24
Aktualności
Bitrix24: zadania w aplikacji mobilnej
Aktualności
Nowe Faktury w Bitrix24
Aktualności
Aktualizacja Danych Klienta w Formularzu CRM