tworzenie leadów może odbywać się automatycznie z różnych źródeł, takich jak połączenia, wiadomości e-mail czy formularze opinii. Możesz również ręcznie utworzyć lead, przechodząc do sekcji CRM.
Wypełnij dane klienta i utwórz lead. Możesz pracować z formularzem leada, który składa się z trzech sekcji: Szczegóły, Oś czasu i Produkty.
W sekcji Szczegóły możesz wypełnić pola leada, a w sekcji Oś czasu zapisywać zmiany, takie jak zmiana statusu, połączenia telefoniczne, wiadomości e-mail czy komentarze. W sekcji Produkty możesz dodać produkty, określić rabat i ilość.
Przekonwertowanie leada na deal, kontakt i firmę jest proste. W sekcji Szczegóły wystarczy kliknąć Plus (+) i utworzyć odpowiednie elementy.
Zyskaj przewagę w swojej branży i skutecznie zarządzaj swoimi klientami dzięki naszemu CRM! Szczegółowe informacje na temat pracy z leadami w mobilnym CRM możesz znaleźć na naszej stronie HelpDesk.
Pozdrawiamy
Zespół Bitrix24