CRM
Zarejestruj się za darmo

Reguły automatyzacji w Bitrix24: komunikacja z klientem

Reguły automatyzacji w Bitrix24: komunikacja z klientem
Zespół Bitrix24
15 marca 2024
Odświezone: 14 marca 2024

Drogi Użytkowniku,

zapraszamy do skorzystania z naszych zaawansowanych narzędzi automatyzacji Bitrix24, które umożliwiają łatwą i efektywną komunikację z klientami. Reguły automatyzacji z grupy Komunikacja z klientem pozwalają na automatyzację różnych scenariuszy pracy z klientami, takich jak wysyłanie e-maili, wykonywanie połączeń, wysyłanie wiadomości na czat czy SMS-ów.

Konfiguracja reguł automatyzacji jest prosta - wystarczy przejść do sekcji CRM, wybrać odpowiedni element CRM i kliknąć Reguły automatyzacji. Możesz skonfigurować reguły, które automatycznie wysyłają e-maile z fakturami lub numerami śledzenia zamówień, wykonują połączenia z wcześniej przygotowanym tekstem lub nagraniami audio, wysyłają wiadomości na czat lub SMS-y z potwierdzeniem zamówienia lub informacjami o promocjach. Możesz również zaprosić klientów do komunikatora, takiego jak Telegram, aby utworzyć czat w otwartych kanałach. 

Przeczytaj szczegółowe informacje na temat reguł automatyzacji tutaj.


Pozdrawiamy

Zespół Bitrix24

Free. Unlimited. Online.
Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.
Zarejestruj się za darmo
You may also like
Aktualności
Nowe uprawnienia dostępu w Bitrix24
CRM
Działania: Przetwarzanie dokumentów w Bitrix24
Aktualności
Wiadomości WhatsApp z CRM w Bitrix24
Zadania i projekty
Aplikacja Mobilna: Pracuj z Zadaniami w Projektach