CRM
Zarejestruj się za darmo

Tryby CRM w Bitrix24

Zespół Bitrix24
03 maja 2023
Odświezone: 03 maja 2023

Drogi Użytkowniku,

jak już wiesz, Bitrix24 oferuje 2 tryby do pracy w CRM: Prosty i Klasyczny. Jednak, czym się one od siebie różnią?

Prosty tryb CRM jest dostępny na wszystkich planach Bitrix24 i jest domyślnie włączony. Ten tryb do pracy w CRM nie posiada leadów i idealnie pasuje do małych zespołów, oszczędzając dużo czasu.

Klasyczny tryb CRM w Bitrix24 posiada leady i świetnie pasuje do średnich i dużych firm.  Jeżeli Twoja firma pracuje w klasycznym trybie CRM, potencjalni klienci, który są zainteresowani Twoim produktem lub usługą będą automatycznie dodawani do systemu CRM jako leady. Jeśli chcesz zapoznać się z dodatkowymi szczegółami na temat różnicy między tymi trybami CRM, przeczytaj ten artykuł na stronie Wsparcia.

Oczywiście, że możesz przełączać się między tymi trybami CRM. O tym jak zmienić tryb CRM w Bitrix24 dowiesz się tutaj.

 

Pozdrawiamy
Twój Zespół Bitrix24

Free. Unlimited. Online.
Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.
Zarejestruj się za darmo
You may also like
Aplikacje
Nowość: Integracja Pabbly z Bitrix24
Webinaria prowadzone przez Partnerów Bitrix24 – listopad 2024
Jak biznes zareagował na koronawirusa? Wyniki ankiety Bitrix24 COVID-19
Aktualności
Nowości: Edytor SEO w katalogu produktów i jednostki miary w usługach
Używamy plików cookie, aby zwiększyć wygodę korzystania - Dowiedz się więcej.
Znajdujesz się na uproszczonej wersji strony. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce dotyczącej cookies, przejdź do pełnej wersji witryny internetowej.