zapraszamy Cię do udziału w webinariach prowadzonych przez Partnerów Bitrix24. W marcu zostaną omówione: praca z aplikacją mobilną Bitrix24 dla pracowników terenowych, tworzenie systemu do obsługi zgłoszeń oraz funkcje optymalizujące pracę w Bitrix24. Poniżej znajdziesz harmonogram oraz krótki opis planowanych wydarzeń.
Liczymy na Twoją obecność. Wystarczy, że zarejestrujesz się na webinaria za pomocą poniższych linków. Zachęcamy również do podzielenia się tą informacją ze swoimi kolegami. Dzięki temu będziecie mogli wspólnie odkryć wszystko to, co Bitrix24 ma do zaoferowania.
Podczas webinaru omówimy główne moduły i funkcje aplikacji, a także pokażemy, jak efektywniej korzystać z niej, zwłaszcza pracownikom, którzy nie mają stałego dostępu do komputera. Dowiesz się, jak zoptymalizować proces komunikacji w cyklu klient - manager - pracownik terenowy - manager - klient. Pokażemy, jak dodać robotyzację i automatyzację, aby przyspieszyć i poprawić jakość pracy.
Szukasz narzędzia, które uporządkuje zgłoszenia? Masz wrażenie, że klienci wypisują wszędzie i ciężko nad tym zapanować?
Znam te problemy i pokażę Ci jak to zrobić w praktyce w Bitrix24!
Z webinaru dowiesz się:
- Jak obsługiwać wszystkie zapytania klientów w jednym miejscu
- Jak stworzyć formularz do zgłoszeń
- Jak wysyłać SMSy do klientów z statusem zgłoszenia
- Jak analizować wydajność pracowników z zgłoszeniami
A to wszystko przy pomocy Bitrix24.
Dla uczestników przygotowaliśmy prezent - warto być do końca!
1. Ustawienia powiadomień:
- pokażemy, jak nie zapomnieć o ważnych wydarzeniach
- i jednocześnie nie utonąć w morzu przypomnień i powiadomień
2. Ogólne ustawienia Portalu, które ułatwią Ci pracę z plikami i interakcję pracowników.
3. Konfiguracja poczty: e-maile bez kłopotów
4. Ustawienia kalendarza: jak planować wydarzenia z uwzględnieniem świąt, grafików i zajęcia personelu
Pozdrawiamy
Zespół Bitrix24