Telemarketing XXI wieku stał się faktem

Dzwoń do klientów bezpośrednio z CRM-a, używając jedynie zestawu słuchawkowego i telefonii Bitrix24. Nie jest wymagany żaden dodatkowy sprzęt, ani nie trzeba instalować dodatkowego oprogramowania – wystarczy odrobina telemagii.

Właściwy wybór. Przy każdym połączeniu

Po co używać telefonu, skoro Twoja firma może mieć całe Call center? Wynajmuj lokalne numery telefonów, twórz wewnętrzne rozszerzenia numerów telefonów dla pracowników, konfiguruj kolejkowanie i przekazywanie połączeń – wszystko dzięki telefonii Bitrix24.

1-telephony

Wykonuj i odbieraj połączenia przez całą dobę

Nie jest wymagany żaden dodatkowy sprzęt

Zintegrowana z Twoim CRM

Tańsza niż Skype czy Zoom

Działa od razu

Będąc częścią Bitrix24, nasza Telefonia nie wymaga dodatkowego oprogramowania ani sprzętu – wystarczy mieć laptop i zestaw słuchawkowy. Wynajmij tyle numerów lokalnych, ile potrzebujesz do wyposażenia zespołu sprzedażowego i zacznij dzwonić!

Zacznij teraz
2-telephony

Zamień zimne telefony w efektywną sprzedaż

Docieraj do klientów w najbardziej naturalny sposób – po prostu dzwoń do nich z lokalnego numeru telefonu Bitrix24! Gdy rozmawiasz z klientem przez telefon, możesz łatwo zaktualizować jej/jego profil w swoim CRM Bitrix24 i przygotować się do sfinalizowania deala!

3-telephony

Nasza Telefonia jest połączona z Twoim CRM

Dzięki integracji z CRM Bitrix24 każde wykonane lub odebrane połączenie może zostać nagrane i dodane do odpowiedniego deala. Połączenia przychodzące są automatycznie przekazywane do przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za konkretnego leada lub klienta.

Zacznij teraz
4-telephony

Zaawansowane możliwości telemarketingowe

Dzięki integracji telefonii Bitrix24, oprócz wykonywania połączeń możesz robić o wiele więcej. Możesz uruchomić automatycznego dialera i listy połączeń, zainstalować widżet oddzwaniania na stronie internetowej, wysyłać żądania oddzwonienia, korzystać z transmisji głosowych i SMS-ów – wszystko po to, aby ułatwić generację, kwalifikację i prowadzenie leadów.

5-telephony

Głosowa automatyzacja marketingu

Telefonia Bitrix24 to kompletny pakiet VBMA umożliwiający śledzenie połączeń, ich kierowanie i przekazywanie, monitoring, transkrypcję, nagrywanie, czyli praktycznie wszystko, co zawiera słowo „połączenie” i może zostać zautomatyzowane.

Zacznij teraz
6-telephony

Inteligentna Telefonia dla wyjątkowej obsługi klienta

Korzystaj z telefonii Bitrix24 i zapewniaj doskonałą obsługę telefoniczną klienta. Włącz IVR (interaktywną odpowiedź głosową), aby wydajniej obsługiwać zgłoszenia serwisowe. Korzystaj z inteligentnego przekierowywania połączeń w celu równomiernej dystrybucji obciążenia pracą i mierz satysfakcję klientów poprzez ocenę jakości połączeń.

7-telephony

Przełącz się na VoIP Bitrix24 i zachowaj swój numer

Jeśli masz już PBX biurowy / w chmurze lub możesz zapewnić usługę SIP-trunk, możesz zachować bieżący numer telefonu i uzyskać telefonię Bitrix, wynajmując konektor SIP. Wykonuj bezpłatne rozmowy telefoniczne i płać wyłącznie za połączenia wychodzące według aktualnych stawek swojego obecnego dostawcy telefonii. Więcej informacji znajduje się w cenniku telefonii Bitrix24 tutaj.

Zacznij teraz
8-telephony