Wykorzystaj w pełni swój budżet reklamowy dzięki marketingowi CRM Bitrix24

Twórz i uruchamiaj spersonalizowane kampanie marketingowe, które trafią do serc i portfeli potencjalnych klientów. Bezpośrednio z CRM.

Prowadź sprzedaż i marketing z poziomu jednej platformy

Używanie systemu CRM wyłącznie do zarządzania danymi klientów jest nieaktualne. Dane klientów mogą i powinny być wykorzystywane do sprzedaży i marketingu, co właśnie oferuje CRM Bitrix24. Nie trzeba konfigurować integracji z serwisami marketingu e-mailowego czy eksportować danych klientów w inne miejsca. Dzięki Bitrix24 możesz uruchamiać e-mailowe kampanie marketingowe bezpośrednio z CRM za pomocą naszych wbudowanych narzędzi.

Segmentacja klientów

Kampanie marketingowe uruchamiane bezpośrednio z CRM (wiadomości e-mail, tekstowe, rozgłaszanie dźwiękowe, reklamy Google/Facebook, podobni odbiorcy i nie tylko)

Automatyzacja marketingu (workflowy i wyzwalacze)

Analityka sprzedaży i marketingu dla wszystkich kanałów (zarówno online, jak i offline)

marketing_1

Idealny dla firm każdej wielkości

Marketing CRM świetnie sprawdza się nie tylko w dużych firmach z pokaźną bazą klientów. Nawet jeśli masz tylko garstkę kontaktów (lub nie masz ich wcale), marketing CRM Bitrix24 pomaga stworzyć i rozszerzać bazę klientów.

Zaimportuj obecną bazę klientów do CRM Bitrix24, jeśli ją posiadasz. Jeśli nie – zdobądź klientów, korzystając z Bitrix24: utwórz stronę docelową z formularzem internetowym, opublikuj ją i zacznij pozyskiwać leady

Segmentuj klientów według wieku, lokalizacji, historii zakupów lub innych dostępnych kryteriów

Wybierz kanał marketingowy i rozpocznij kampanię reklamową dla wybranego segmentu bezpośrednio z Bitrix24

marketing_2

Segmentuj leady i klientów

Różni ludzie są otwarci na różne reklamy i środki przekazu. Bitrix24 umożliwia utworzenie niestandardowego segmentu w CRM (w oparciu o kryteria takie jak wiek, płeć, lokalizacja, historia zakupów itp.) i uruchomienie kampanii reklamowej skierowanej do danego segmentu za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

Wybrany segment zostanie zaktualizowany wraz z resztą bazy klientów w CRM Bitrix24. Masz własną bazę klientów z niestandardowymi segmentami? Zaimportuj ją do Bitrix24. Segmenty pozostaną nienaruszone.

marketing_3

Uruchamiaj kampanie marketingowe oparte na segmentach

Dzięki Bitrix24 można wysyłać wiadomości e-mail do kontaktów z CRM za pomocą naszego wbudowanego narzędzia do marketingu e-mailowego. Ale to nie tylko wiadomości e-mail — Bitrix24 pozwala testować różne kanały marketingowe, aby zobaczyć, który z nich zapewnia najlepszy zwrot z inwestycji (ROI) dla określonego segmentu.

Bitrix24

Marketing e-mailowy (kreator wiadomości e-mail, szablony, sekwencje wiadomości e-mail)

Marketing SMS-owy (przyjemny i prosty sposób na przekazanie wiadomości sprzedażowej)

Marketing w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, WhatsApp, Telegram)

Robocalling (automatyczne połączenia telefoniczne z nagraną wcześniej wiadomością)

Twórz grupy odbiorców reklam na podstawie segmentów

Wybierz segment w bazie klientów i wyślij go bezpośrednio do swojego konta w sieci reklamowej Google lub Facebook. W ten sposób możesz wyświetlać reklamy tylko tym odbiorcom, którzy już weszli w interakcję z Twoją marką: obecnym klientom i nowym leadom. Za każdym razem, gdy zaktualizujesz segment w CRM, aktualizacje te zostaną automatycznie odzwierciedlone również na Twoim koncie w sieci reklamowej.

marketing_5

Zdobywaj podobnych odbiorców

Znalezienie odpowiednich odbiorców nie zawsze jest łatwe i z pewnością nie jest tanie – i tutaj przydatne będzie narzędzie podobni odbiorcy. To narzędzie pozwala uruchomić reklamę na Facebooku lub Instagramie skierowaną do odbiorców, którzy są prawie identyczni z istniejącymi segmentami. To świetny sposób na maksymalizację zwrotu z inwestycji (ROI), który też jest dostępny w Bitrix24.

Bitrix24

Reklamuj produkty za pomocą promowanych postów

Dobry marketing nie zawsze oznacza masowe kampanie – chodzi o maksymalne wykorzystanie zasobów. Dzięki Bitrix24 można łatwo zamienić dowolny post na Facebooku lub Instagramie w reklamę, umożliwiając potencjalnym klientom kupowanie produktów na wybranej platformie mediów społecznościowych. Wszystko to odbywa się w systemie CRM Bitrix24:

1

Wybierz post, który chcesz promować

2

Dodaj link do strony internetowej/produktu

3

Prześlij post

Możesz stworzyć nowy produkt, aby reklamować go za pomocą promowanych postów lub wybrać produkt z katalogu. Jeśli to wszystko jest dla Ciebie nowe, nie ma problemu: przeprowadzimy Cię przez każdy krok, a nawet zaproponujemy optymalny budżet reklamowy.

Generuj powtarzalną sprzedaż

Jeden zakup na klienta z pewnością nie wystarczy, aby zrekompensować kosztowną kampanię reklamową, co oznacza, że trzeba wyciągnąć jak najwięcej z każdego klienta. Jak? Oferując produkty obecnym klientom. Zautomatyzuj ponowną sprzedaż, konfigurując powtarzające się deale i przydzielając je zespołowi — żadne dodatkowe działania nie są wymagane od Ciebie.

marketing_7

Wysyłaj dane o klientach do Facebooka

Spraw, aby proces znajdowania podobnych odbiorców był jak najbardziej precyzyjny, wyświetlając reklamy tylko tym, którzy są nimi naprawdę zainteresowani. Bitrix24 umożliwia przesyłanie dodatkowych informacji o klientach z CRM do Facebooka. W ten sposób podobni odbiorcy zostają zdefiniowani nie tylko na podstawie ogólnych informacji, takich jak płeć, wiek i lokalizacja, ale także na podstawie danych z CRM (np. historii zakupów).

marketing_8

Zautomatyzuj marketing CRM

Zautomatyzuj komunikację z klientem na wczesnych etapach lejka sprzedażowego – leady będą miały większą szansę na przekształcenie w deale, oszczędzając w ten sposób czas menedżerom sprzedaży na ważniejsze zadania. Ustaw automatyczne wysyłanie wiadomości promocyjnej do każdego nowego leada dodanego do CRM lub tylko do leadów, które wykonały określone działanie (np. przesłały formularz ze strony lub zadzwoniły).

Bitrix24

Do popularnych reguł automatyzacji CRM należą:

Wiadomości e-mail oparte na wyzwalaczach

Sekwencje wiadomości e-mail

Autorespondery

Czatboty do komunikatorów

Widżet czatu na stronę

Przypomnienia o spotkaniach w wiadomościach SMS i e-mail

Robocalling

Automatyczna dystrybucja leadów i deali

Automatyczna kwalifikacja leadów

Sales Intelligence

Po co marnować budżet reklamowy na coś, co nie przynosi nowych klientów i/lub deali? Korzystając z Sales Intelligence Bitrix24 można zidentyfikować najskuteczniejsze kanały marketingowe (online lub offline) i zrozumieć, co można zrobić z tymi, które osiągają słabsze wyniki.

marketing_10

Co sprawia, że Bitrix24 jest lepszy niż 99% innych rozwiązań na rynku?

  • Zastępuje wszystkie Twoje obecne rozwiązania typu SaaS
  • Za darmo na zawsze dla nieograniczonej liczby użytkowników
  • Łatwa migracja danych z innych systemów
  • Jest zintegrowany ze wszystkimi Twoimi ulubionymi rozwiązaniami i aplikacjami
  • Używany, lubiany i cieszący się zaufaniem wśród ponad 15 000 000 użytkowników
  • Opłata stała: przewidywalne koszty, brak cen za pojedynczego użytkownika
features_clear

Integracje

Bitrix24 ma kilkadziesiąt integracji dostępnych w Markecie. Możesz także tworzyć własne aplikacje za pomocą naszego REST API.

img_logo_mobile
Dowiedz się więcej

4.1/5

G2 badge G2 badge G2 badge G2 badge

4.1/5

Capterra badge

4.1/5

Getapp badge Getapp badge Getapp badge

4.1/5

Software Advice badge Software Advice badge

15 000 000+ organizacji już wybrało Bitrix24

Załóż konto