Używanie systemu CRM wyłącznie do zarządzania danymi klientów jest nieaktualne. Dane klientów mogą i powinny być wykorzystywane do sprzedaży i marketingu, co właśnie oferuje CRM Bitrix24. Nie trzeba konfigurować integracji z serwisami marketingu e-mailowego czy eksportować danych klientów w inne miejsca. Dzięki Bitrix24 możesz uruchamiać e-mailowe kampanie marketingowe bezpośrednio z CRM za pomocą naszych wbudowanych narzędzi.
Segmentacja klientów
Kampanie marketingowe uruchamiane bezpośrednio z CRM (wiadomości e-mail, tekstowe, rozgłaszanie dźwiękowe, reklamy Google/Facebook, podobni odbiorcy i nie tylko)
Automatyzacja marketingu (workflowy i wyzwalacze)
Analityka sprzedaży i marketingu dla wszystkich kanałów (zarówno online, jak i offline)
Marketing CRM świetnie sprawdza się nie tylko w dużych firmach z pokaźną bazą klientów. Nawet jeśli masz tylko garstkę kontaktów (lub nie masz ich wcale), marketing CRM Bitrix24 pomaga stworzyć i rozszerzać bazę klientów.
Zaimportuj obecną bazę klientów do CRM Bitrix24, jeśli ją posiadasz. Jeśli nie – zdobądź klientów, korzystając z Bitrix24: utwórz stronę docelową z formularzem internetowym, opublikuj ją i zacznij pozyskiwać leady
Segmentuj klientów według wieku, lokalizacji, historii zakupów lub innych dostępnych kryteriów
Wybierz kanał marketingowy i rozpocznij kampanię reklamową dla wybranego segmentu bezpośrednio z Bitrix24
Różni ludzie są otwarci na różne reklamy i środki przekazu. Bitrix24 umożliwia utworzenie niestandardowego segmentu w CRM (w oparciu o kryteria takie jak wiek, płeć, lokalizacja, historia zakupów itp.) i uruchomienie kampanii reklamowej skierowanej do danego segmentu za pomocą zaledwie kilku kliknięć.
Wybrany segment zostanie zaktualizowany wraz z resztą bazy klientów w CRM Bitrix24. Masz własną bazę klientów z niestandardowymi segmentami? Zaimportuj ją do Bitrix24. Segmenty pozostaną nienaruszone.
Dzięki Bitrix24 można wysyłać wiadomości e-mail do kontaktów z CRM za pomocą naszego wbudowanego narzędzia do marketingu e-mailowego. Ale to nie tylko wiadomości e-mail — Bitrix24 pozwala testować różne kanały marketingowe, aby zobaczyć, który z nich zapewnia najlepszy zwrot z inwestycji (ROI) dla określonego segmentu.
Marketing e-mailowy (kreator wiadomości e-mail, szablony, sekwencje wiadomości e-mail)
Marketing SMS-owy (przyjemny i prosty sposób na przekazanie wiadomości sprzedażowej)
Marketing w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, WhatsApp, Telegram)
Robocalling (automatyczne połączenia telefoniczne z nagraną wcześniej wiadomością)
Wybierz segment w bazie klientów i wyślij go bezpośrednio do swojego konta w sieci reklamowej Google lub Facebook. W ten sposób możesz wyświetlać reklamy tylko tym odbiorcom, którzy już weszli w interakcję z Twoją marką: obecnym klientom i nowym leadom. Za każdym razem, gdy zaktualizujesz segment w CRM, aktualizacje te zostaną automatycznie odzwierciedlone również na Twoim koncie w sieci reklamowej.
Znalezienie odpowiednich odbiorców nie zawsze jest łatwe i z pewnością nie jest tanie – i tutaj przydatne będzie narzędzie podobni odbiorcy. To narzędzie pozwala uruchomić reklamę na Facebooku lub Instagramie skierowaną do odbiorców, którzy są prawie identyczni z istniejącymi segmentami. To świetny sposób na maksymalizację zwrotu z inwestycji (ROI), który też jest dostępny w Bitrix24.
Dobry marketing nie zawsze oznacza masowe kampanie – chodzi o maksymalne wykorzystanie zasobów. Dzięki Bitrix24 można łatwo zamienić dowolny post na Facebooku lub Instagramie w reklamę, umożliwiając potencjalnym klientom kupowanie produktów na wybranej platformie mediów społecznościowych. Wszystko to odbywa się w systemie CRM Bitrix24:
Wybierz post, który chcesz promować
Dodaj link do strony internetowej/produktu
Prześlij post
Możesz stworzyć nowy produkt, aby reklamować go za pomocą promowanych postów lub wybrać produkt z katalogu. Jeśli to wszystko jest dla Ciebie nowe, nie ma problemu: przeprowadzimy Cię przez każdy krok, a nawet zaproponujemy optymalny budżet reklamowy.
Jeden zakup na klienta z pewnością nie wystarczy, aby zrekompensować kosztowną kampanię reklamową, co oznacza, że trzeba wyciągnąć jak najwięcej z każdego klienta. Jak? Oferując produkty obecnym klientom. Zautomatyzuj ponowną sprzedaż, konfigurując powtarzające się deale i przydzielając je zespołowi — żadne dodatkowe działania nie są wymagane od Ciebie.
Spraw, aby proces znajdowania podobnych odbiorców był jak najbardziej precyzyjny, wyświetlając reklamy tylko tym, którzy są nimi naprawdę zainteresowani. Bitrix24 umożliwia przesyłanie dodatkowych informacji o klientach z CRM do Facebooka. W ten sposób podobni odbiorcy zostają zdefiniowani nie tylko na podstawie ogólnych informacji, takich jak płeć, wiek i lokalizacja, ale także na podstawie danych z CRM (np. historii zakupów).
Zautomatyzuj komunikację z klientem na wczesnych etapach lejka sprzedażowego – leady będą miały większą szansę na przekształcenie w deale, oszczędzając w ten sposób czas menedżerom sprzedaży na ważniejsze zadania. Ustaw automatyczne wysyłanie wiadomości promocyjnej do każdego nowego leada dodanego do CRM lub tylko do leadów, które wykonały określone działanie (np. przesłały formularz ze strony lub zadzwoniły).
Po co marnować budżet reklamowy na coś, co nie przynosi nowych klientów i/lub deali? Korzystając z Sales Intelligence Bitrix24 można zidentyfikować najskuteczniejsze kanały marketingowe (online lub offline) i zrozumieć, co można zrobić z tymi, które osiągają słabsze wyniki.
Analiza zwrotu z reklam
Analiza ruchu
Analiza słów kluczowych
Śledzenie reklam offline
Zarządzanie reklamami na Facebooku/Instagramie
Bitrix24 ma kilkadziesiąt integracji dostępnych w Markecie. Możesz także tworzyć własne aplikacje za pomocą naszego REST API.