Wybierz istniejący szablon lub stwórz zupełnie nowy formularz CRM za pomocą narzędzia do tworzenia formularzy online. To zaawansowane narzędzie do generowania leadów jest zintegrowane z naszym wielokanałowym CRM oraz innymi funkcjami Bitrix24.
Formularze oddzwaniania
Formularze informacji zwrotnej
Formularze do samodzielnej rejestracji
Formularze niestandardowe
Większość popularnych formularzy już istnieje w Bitrix24. Wybierz ten, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom, dodaj lub usuń wybrane pola i osadź go na swojej stronie.
Korzystając z naszego wizualnego edytora opartego na blokach, możesz tworzyć w pełni niestandardowe formularze CRM, dostosowując pola, rozmiar, kolory, czcionki, obrazy, przyciski i wiele więcej.
Wszystkie nasze formularze są domyślnie zintegrowane z CRM i narzędziem do tworzenia stron internetowych. Oznacza to, że po każdym przesłaniu formularze zostaje automatycznie utworzony lead, kontakt lub deal.
Widżet na stronę Bitrix24 to idealny sposób na ułatwienie komunikacji z odwiedzającymi Twoją stronę. Dzięki integracji z naszym CRM i narzędziami do tworzenia stron w jednym miejscu łączy on wiele kanałów komunikacji, takich jak czat na żywo, formularze CRM czy opcja oddzwonienia.
Możliwość pełnego dostosowywania
Integracja z CRM
Integracja z kreatorem stron internetowych
Oprogramowanie do obsługi wielokanałowej
Możesz dodawać, usuwać i łączyć różne elementy, aby utworzyć czat wielokanałowy. Te elementy obejmują formularz CRM, opcję oddzwonienia, automatyczną wiadomość powitalną i nie tylko. Możesz także ustawić widżet, który będzie pojawiać się na wybranych stronach w konkretnych godzinach.
Nie ograniczaj możliwości skontaktowania się z odwiedzającymi Twoją stronę do czatu na żywo. Dodaj do swojego widżetu więcej opcji, takich jak WhatsApp, Telegram, Instagram Direct i więcej, aby obsługiwać całą komunikację z klientami z jednej, wielokanałowej platformy w Bitrix24.
Każda osoba odwiedzająca stronę jest potencjalnym leadem, a może nawet dealem. Dzięki integracji z naszym CRM, każdy przesłany formularz, połączenie, wiadomość czy żądanie mogą zostać automatycznie przekształcone w nowy lead/deal lub dodane do istniejącego.
Czat na żywo to niezbędne narzędzie, które pozwala szybko i wygodnie zarządzać komunikacją z odwiedzającymi stronę, przeprowadzać konsultacje związane ze sprzedażą i obsługiwać zgłoszenia do obsługi klienta.
Wielokanałowa obsługa klienta
Ustawienia niestandardowe
Zintegrowane CRM i Centrum Kontaktowe
Integracja z czatbotem
Prawie każdy parametr naszego czatu na żywo może być zmieniony: kolory, umiejscowienie na stronie, wiadomości powitalne lub dotyczące niedostępności, uprawnienia dostępu i więcej.
Wszystkie wiadomości otrzymane przez czat na żywo są przetwarzane w jednym pulpicie nawigacyjnym zwanym Centrum Kontaktowe. Możesz również zdecydować się na automatyczne tworzenie leada/deala z wiadomości przychodzących.
Nasz czat na żywo można łatwo rozszerzyć o funkcje AI, instalując czatboty stron zewnętrznych z katalogu Bitrix24 Market, aby jeszcze lepiej obsługiwać swoich klientów.
Połącz swoje konta na WhatsApp oraz Telegram z Bitrix24 i zacznij komunikować się z klientami bezpośrednio z Centrum Kontaktowego. Automatycznie dodawaj nowe leady i deale do swojego CRM na podstawie wiadomości przychodzących.
Oficjalna integracja
Obsługuje Instant WhatsApp
Idealny dla wielokanałowej e-commerce
Płynna generacja leadów
Otrzymuj wiadomości od klientów bezpośrednio do Centrum Kontaktowego Bitrix24, bez konieczności korzystania z własnego konta WhatsApp ani zakładania konta biznesowego. Jest to wygodne zarówno dla klientów (wygląda jak zwykły czat WhatsApp) i dla Ciebie (bez konieczności przełączania się między aplikacjami).
Po połączeniu konta Telegram z Bitrix24 każdy czat zostaje przekształcony w potencjalny deal w CRM. Zawiera on nazwę klienta, numer telefonu i historię czatu. Wszystkie przychodzące wiadomości są obsługiwane przez dział sprzedaży za pomocą jednego pulpitu nawigacyjnego w Bitrix24.
Gdy klient chce dokonać zakupu, wystarczy wybrać produkt z katalogu i wygenerować link do płatności, aby klient mógł łatwo zapłacić online. Cała rozmowa jest zapisywana w odpowiednim dealu CRM.
Dzięki oficjalnej integracji z Instagramem możesz zapewnić klientom natywną obsługi zakupów, a Tobie — zarządzanie wszystkimi interakcjami (w tym płatnościami) bezpośrednio w Bitrix24.
Oficjalna intergracja z Instagramem
Zintegrowane Centrum Kontaktowe
Idealny dla wielokanałowej sprzedaży
Zintegrowane płatności
Połącz swój profil na Instagramie kilkoma kliknięciami i zacznij rozwijać swój biznes na Instagramie jak nigdy dotąd.
Klienci mogą kupować Twoje produkty, składać zamówienia i płacić za nie bez wychodzenia z aplikacji — wszystko na Instagramie.
Zarządzaj całym procesem sprzedaży w CRM Bitrix24: odpowiadaj na wiadomości prywatne, udostępniaj zdjęcia produktów i wysyłaj linki do płatności.
Telefonia Bitrix24 umożliwia wynajmowanie lokalnych numerów telefonów, tworzenie wewnętrznych rozszerzeń dla pracowników, konfigurowanie kolejkowania i przekazywania połączeń, i nie tylko.
Wykonuj i odbieraj połączenia przez całą dobę
Nie jest wymagany żaden dodatkowy sprzęt
Integracja z Twoim CRM
Wielokanałowe Centrum Kontaktowe
Telefonia Bitrix24 oferuje śledzenie połączeń, przekierowywanie, przekazywanie, transkrypcję, nagrywanie i znacznie więcej funkcji.
Rozmowy można nagrywać i dodawać do dealów w CRM. Połączenia przychodzące są przekazywane do przedstawiciela handlowego odpowiedzialnego za dany lead.
Możesz uruchomić automatyczny dialer, zainstalować widżet oddzwaniania w swojej witrynie, wysyłać żądania oddzwonienia, korzystać z transmisji głosowych i wiadomości SMS.
Połącz swoje skrzynki odbiorcze i zacznij otrzymywać/wysyłać wiadomości e-mail bezpośrednio ze swojego Bitrix24. Uruchamiaj kampanie marketingowe, przekształcaj wiadomości e-mail w deale/leady/kontakty i łatwo zarządzaj swoją komunikacją z klientami.
Możliwość podłączenia do 10 skrzynek odbiorczych na użytkownika
Integracja z CRM
E-mail marketing (do 250 tys. wiadomości e-mail/mies.)
Zautomatyzowane powiadomienia przez e-mail
Każdy otrzymany przez Ciebie e-mail można przekształcić w lead, deal lub kontakt i dodać go do CRM. W przypadku istniejących klientów możesz wysłać im e-mail bezpośrednio z poziomu deala lub leada oraz sprawdzić tam ich odpowiedź.
Uruchamiaj kampanie e-mail marketingu dla konkretnych segmentów bezpośrednio ze swojego CRM. Użyj naszych reguł i wyzwalaczy, aby skonfigurować zautomatyzowane powiadomienia i przypomnienia e-mail na podstawie statusu leada/deala.
Skonfiguruj niestandardowe uprawnienia dostępu dla każdej połączonej skrzynki odbiorczej, aby zapewnić lepszą ochronę poufnych danych.
Odkryj pełen potencjał i niesamowite możliwości CRM Bitrix24.
Bitrix24 ma kilkadziesiąt integracji dostępnych w Markecie. Możesz także tworzyć własne aplikacje za pomocą naszego REST API.
Bitrix24 zaufało już ponad 15 000 000 użytkowników z całego świata. To idealne narzędzie dla Twojej firmy.
Rozpocznij za darmo Poproś o pomoc partnerów Bitrix24Cookies: This website uses cookies for analytical and technical reasons. ‘Analytical Cookies’ are inserted by Google Analytics to help us understand which countries our visitors come from, which pages they visit and what actions they take on this site. ‘Strictly Necessary Cookies’, as the name implies, are a type of cookies that are required for proper functioning of certain features of this website, such as the ability to use live chat. Disabling these cookies will disable access to those features and degrade your website experience.
Cookies of both types can be enabled or disabled within this plugin.
Więcej informacji na Cookie Policy