Kiedy ktoś zainteresuje się Twoimi produktami lub usługami, musisz działać szybko. Pokaż, jakie produkty lub usługi oferujesz i przygotuj spersonalizować ofertę. Właśnie do tego służą oferty w Bitrix24.
Tworzenie oferty jednym kliknięciem
Oferty połączone z dealami i/lub leadami
Widok Kanban
Szablony i automatyzacje ofert
Każdą ofertę w narzędziu wsparcia sprzedaży Bitrix24 można powiązać z dealem, leadem, kontaktem lub firmą. Historia interakcji z klientami, w tym wszystkie oferty, jest zapisywana automatycznie.
Po utworzeniu oferty z deala automatycznie dodawane są do niej takie dane jak nazwa klienta, produkty, kwota itp. Wszystko, co musisz zrobić, to kliknąć Wyślij.
Aby zaoszczędzić czas, możesz tworzyć szablony najbardziej popularnych ofert. Używając reguł i wyzwalaczy skonfiguruj automatyczne wysyłanie ofert klientom, którzy przesłali formularz ze strony internetowej.
Kiedy deal zmierza ku zakończeniu czas wysłać klientowi rachunek. Na platformie do wspierania sprzedaży Bitrix24 możesz tworzyć i wysyłać faktury bezpośrednio z poziomu dealu CRM, co znacznie ułatwia jego pomyślną finalizację.
Integracja z CRM
Integracja ze Storecove (rozliczenia elektroniczne)
Pola niestandardowe
Szablony faktur
Automatyczne, oparte na regułach fakturowanie
Wybierz istniejący szablon lub utwórz własną fakturę z polami niestandardowymi. Nasz CRM automatycznie wstawi właściwe dane do płatności i szczegóły produktu. Twoja faktura będzie gotowa za jednym kliknięciem!
Dzięki naszym regułom i wyzwalaczom możesz skonfigurować automatyczne wysyłanie faktur do klientów po przeniesieniu dealu na konkretny etap lejka sprzedażowego – to praktyczna automatyzacja sprzedaży.
Każda faktura jest połączona z konkretnym dealem w CRM, co znacznie ułatwia śledzenie historii interakcji z klientami.
Bitrix24 umożliwia otrzymywanie płatności za usługi i produkty online. Wystarczy wygenerować link do płatności z dealu i wysłać go klientowi Po dokonaniu płatności otrzymasz powiadomienie, a klient – potwierdzenie zapłaty.
Szybki i łatwy sposób na otrzymywanie płatności
Idealne dla niewielkich firm
Integracja z CRM
Możliwość śledzenia
Różne metody płatności: karta kredytowa, PayPal, Apple Pay itp.
Wybierz produkt z katalogu, wygeneruj link do płatności i wyślij go klientowi w wiadomości e-mail, SMS lub przez komunikator. Klient musi tylko otworzyć link i wybrać metodę płatności.
Po zrealizowaniu zapłaty, klient otrzyma potwierdzenie na swój smartfon.
Agenci sprzedaży mogą zawsze sprawdzić bieżący status płatności i śledzić cały proces w czasie rzeczywistym.
Katalog produktów w Bitrix24 zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby zarządzać sprzedażą. Nie pozwól, aby słowo „produkt” Cię zmyliło: możesz użyć też innej jednostki o nazwie „usługa” (jeśli jesteś usługodawcą).
Intuicyjna nawigacja
Pola niestandardowe
Integracja z CRM
Integracja ze stronami i sklepami Bitrix24
Dodawaj produkty jednym kliknięciem, twórz kategorie i podkategorie, importuj produkty z istniejącego katalogu, dodawaj jednostki miary, zniżki, obrazy/filmy i inne parametry.
W katalogu możesz nie tylko oddzielić produkty od usług, ale i dodać pola niestandardowe, które są unikalne dla Twojej firmy (np. wymiary, wersja, waga itp).
Nasz katalog produktów jest zintegrowany z CRM i narzędziem do tworzenia stron, dzięki czemu każda pozycja dodana do koszyka przez klienta zostanie automatycznie przekształcona w deal w CRM. Możesz również otrzymywać płatności online – także za pośrednictwem Bitrix24.
Śledź, audytuj i zarządzaj zapasami w wielu magazynach jednocześnie, korzystając z oprogramowania sprzedażowego Bitrix24. Każda pozycja w katalogu jest rejestrowana, a jej status można monitorować na każdym etapie – od dostawcy po klienta – z aktualizacjami w czasie rzeczywistym.
Pełen zestaw narzędzi do zarządzania asortymentem
Zintegrowany z CRM i katalogiem produktów
Raporty na temat asortymentu: stan zapasów, zysk brutto, marża brutto itp.
Wiele magazynów
Zarządzaj wieloma magazynami równocześnie, twórz dokumenty dotyczące asortymentu, przetwarzaj paragony dotyczące zapasów, zamówienia sprzedaży, ulgi podatkowe, transfery, audyty i nie tylko.
Ustaw poziom dostępu dla każdego pracownika i zdecyduj, jakie akcje mogą wykonywać: tworzenie nowych produktów i stosowanie zniżek, edytowanie paragonów dotyczących zapasów i zamówień sprzedaży, zarządzenie cenami i ustawienia katalogu.
Dzięki Bitrix24 zawsze wiesz, ile produktów zostało sprzedanych i czy nadszedł czas na uzupełnienie zapasów. Po sprzedaniu produktu i sfinalizowaniu transakcji, nasze narzędzie do zarządzania asortymentem automatycznie aktualizuje stan zapasów.
Nie zostawiaj klientom czasu na wątpliwości – szybko i łatwo podpisz dowolny dokument online. To ostatni mały impuls potrzebny, aby zawrzeć deala i doprowadzić do sprzedaży.
Łatwość obsługi. Dla Ciebie i Twoich klientów
Zgodność z UETA i ESIGN
Integracja z CRM
Szablony dokumentów i autouzupełnianie
Szybko i łatwo podpisuj dokumenty online. Zrezygnuj z papieru jednym kliknięciem – oszczędzaj czas, pieniądze, a nawet drzewa! Za każdym razem, gdy potrzebujesz dokumentu podpisanego przez klienta lub kontrahenta, po prostu wyślij im link pocztą elektroniczną, SMS-em lub przez WhatsApp (nie ma potrzeby tworzenia konta Bitrix24).
Bitrix24 Sign jest zintegrowany z systemem CRM, co czyni go jeszcze wygodniejszym w użyciu: np. jeśli potrzebujesz podpisać rachunek, odpowiednie pola mogą zostać automatycznie wypełnione danymi z odpowiedniego deala. Możesz również tworzyć i zapisywać szablony dokumentów.
Korzystaj z naszych narzędzi do automatyzacji procesów biznesowych, aby zautomatyzować proces przygotowania dokumentu do podpisania i uzyskania podpisu. Jeśli proces utknie na pewnym etapie, poznasz ten etap i będziesz móc zadziałać.
Gotowe rozwiązanie do wspierania sprzedaży, które można łatwo dostosować i zintegrować z CRM, płatnościami i katalogiem płatności. Jeśli podczas sprzedaży polegasz na mediach społecznościowych i komunikatorach, jest to niezbędne narzędzie dla Twojego zespołu.
Idealny dla sprzedaży online
Otrzymuj płatności online
Integracja z CRM, katalogiem produktów i narzędziem do tworzenia stron internetowych
Bez konieczności konfiguracji ani kodowania
Odbieraj zamówienia klientów przez telefon, czat na żywo, media społecznościowe lub komunikatory. Po przetworzeniu zamówienia należy wygenerować link do strony zamówienia zawierającej szczegóły zamówienia, kwotę do zapłaty i opcje płatności oraz wysłać go klientowi w wiadomości SMS.
Daj swoim klientom swobodę wyboru — w sklepie CRM Bitrix24 zapłacą za zamówienia gotówką, kartą, Apple Pay lub Google Pay.
Wszystkie szczegóły procesu płatności są wyświetlane na karcie CRM, dzięki czemu śledzenie zamówień jest naprawdę łatwe. Zawsze możesz sprawdzić, czy klient otrzymał link do płatności i czy zamówienie zostało opłacone.
Odkryj pełen potencjał i niesamowite możliwości CRM Bitrix24.
Bitrix24 ma kilkadziesiąt integracji dostępnych w Markecie. Możesz także tworzyć własne aplikacje za pomocą naszego REST API.
Bitrix24 zaufało już ponad 15 000 000 użytkowników z całego świata. To idealne narzędzie dla Twojej firmy.
Rozpocznij za darmo Poproś o pomoc partnerów Bitrix24Cookies: This website uses cookies for analytical and technical reasons. ‘Analytical Cookies’ are inserted by Google Analytics to help us understand which countries our visitors come from, which pages they visit and what actions they take on this site. ‘Strictly Necessary Cookies’, as the name implies, are a type of cookies that are required for proper functioning of certain features of this website, such as the ability to use live chat. Disabling these cookies will disable access to those features and degrade your website experience.
Cookies of both types can be enabled or disabled within this plugin.
Więcej informacji na Cookie Policy