Produkt

Widżet na stronę

Tworząc stronę internetową, stronę docelową lub sklep online w Bitrix24, możesz dodać w pełni konfigurowalny widżet z czatem. Może on zawierać czat na żywo, formularz CRM oraz opcję oddzwonienia. To idealne narzędzie, które zwiększy współczynnik konwersji i pomoże Ci osiągnąć wyższą sprzedaż!

Przekierowania i przeniesienia rozmów

Użyj ustawień domyślnych lub utwórz niestandardowy zestaw reguł zarządzania, przekierowywania i dystrybucji czatów klientów wśród członków zespołu.

Bitrix24

Ocena rozmowy

Każda rozmowa przez widżet czatu może zostać oceniona przez klienta i/lub przełożonego Twojego zespołu. Dane prezentowane są w obszarze Centrum Kontaktowe w Twoim CRM Bitrix24.

Bitrix24

Gotowe odpowiedzi

Utwórz gotowe odpowiedzi dla swojego darmowego widżetu z czatem. Możesz ich użyć do obsługi klientów oczekujących na połączenie, kiedy zespół obsługi klienta jest niedostępny.

Bitrix24
w-left-2

Czy chcesz użyć czatu na żywo w Bitrix24?


Obsługuje wszystkie popularne komunikatory

Możesz dodać do widżetu dowolne z następujących komunikatorów: WhatsApp, Telegram, Viber i Facebook Messenger.

Bitrix24

Integracja z CRM

Każda konwersacja jest zapisywana do Twojego CRM Bitrix24. W przypadku powracających klientów konwersacja zostanie zapisana we właściwym lead lub deal. Dla nowych odwiedzających zostanie automatycznie utworzony nowy wpis.

Bitrix24

Możliwość edytowania wyglądu i układu widżetu

Możesz zmienić kolory bezpłatnego widżetu z czatem, jego pozycję na stronie, wygląd (błyskawiczny lub z opóźnieniem), preferencje dotyczące godzin pracy i więcej.

Bitrix24
m-right-2

Czy chcesz zintegrować komunikatory z Bitrix24?


Co sprawia, że Bitrix24 jest lepszy niż 99% innych rozwiązań na rynku?

  • Zastępuje wszystkie Twoje obecne rozwiązania typu SaaS
  • Za darmo na zawsze dla nieograniczonej liczby użytkowników
  • Łatwa migracja danych z innych systemów
  • Jest zintegrowany ze wszystkimi Twoimi ulubionymi rozwiązaniami i aplikacjami
  • Używany, lubiany i cieszący się zaufaniem wśród ponad 15 000 000 użytkowników
  • Opłata stała: przewidywalne koszty, brak cen za pojedynczego użytkownika
features_clear

Niestandardowy tekst, pola i układ

Korzystanie z projektanta formularzy CRM pozwala skonfigurować układ, pola, tekst, pozycję na stronie i inne parametry.

Bitrix24

Integracja z CRM i telefonią

Kiedy klient podaje swój numer telefonu w formularzu z prośbą o oddzwonienie, otrzymasz połączenie przychodzące. Po jego odebraniu, wykonany zostanie telefon do klienta. Wszystkie dane są zapisane w CRM.

Bitrix24

Nie trać żadnego klienta

Widżety formularzy z prośbą o oddzwonienie to świetny sposób na zatrzymanie klientów i zwiększenie współczynnika konwersji Twojej strony internetowej lub docelowej.

Bitrix24

Integracje

Bitrix24 ma kilkadziesiąt integracji dostępnych w Markecie. Możesz także tworzyć własne aplikacje za pomocą naszego REST API.

img_logo_mobile
Dowiedz się więcej

Chcesz rozpocząć?

Bitrix24 zaufało już ponad 15 000 000 użytkowników z całego świata. To idealne narzędzie dla Twojej firmy.

Rozpocznij za darmo Poproś o pomoc partnerów Bitrix24