Włącz widżet z czatem na żywo na swojej stronie, aby komunikować się z odwiedzającymi i zapewniać błyskawiczną obsługę klienta. W przypadku powracających klientów konwersacja zostanie zapisana we właściwym lead lub deal. Dla nowych odwiedzających zostanie automatycznie utworzony nowy wpis.
Widżet czatu na żywo 24/7
Gotowe odpowiedzi
Reguły i przekierowania
Integracja z CRM
Użyj ustawień domyślnych lub utwórz niestandardowy zestaw reguł zarządzania, przekierowywania i dystrybucji czatów klientów wśród członków zespołu.
Każda rozmowa przez widżet czatu może zostać oceniona przez klienta i/lub przełożonego Twojego zespołu. Dane prezentowane są w obszarze Centrum Kontaktowe w Twoim CRM Bitrix24.
Utwórz gotowe odpowiedzi dla swojego darmowego widżetu z czatem. Możesz ich użyć do obsługi klientów oczekujących na połączenie, kiedy zespół obsługi klienta jest niedostępny.
Dodaj do swojego darmowego widżetu z czatem na żywo popularne komunikatory i spraw, że odwiedzający stronę utworzoną w Bitrix24 zyskają więcej sposobów na połączenie się z Twoją marką.
WhatsApp, Telegram, Viber
Facebook Messenger
Integracja z CRM
Możliwość edytowania wyglądu i układu widżetu
Przyjazny dla urządzeń mobilnych
Możesz dodać do widżetu dowolne z następujących komunikatorów: WhatsApp, Telegram, Viber i Facebook Messenger.
Każda konwersacja jest zapisywana do Twojego CRM Bitrix24. W przypadku powracających klientów konwersacja zostanie zapisana we właściwym lead lub deal. Dla nowych odwiedzających zostanie automatycznie utworzony nowy wpis.
Możesz zmienić kolory bezpłatnego widżetu z czatem, jego pozycję na stronie, wygląd (błyskawiczny lub z opóźnieniem), preferencje dotyczące godzin pracy i więcej.
Dodanie do widżetu na stronę formularza z prośbą o oddzwonienie umożliwia potencjalnemu klientowi podanie numeru telefonu, na który można szybko oddzwonić.
Darmowy widżet z prośbą o oddzwonienie
Niestandardowy tekst, pola i układ
Integracja z CRM
Integracja z telefonem
Przyjazny dla urządzeń mobilnych
Korzystanie z projektanta formularzy CRM pozwala skonfigurować układ, pola, tekst, pozycję na stronie i inne parametry.
Kiedy klient podaje swój numer telefonu w formularzu z prośbą o oddzwonienie, otrzymasz połączenie przychodzące. Po jego odebraniu, wykonany zostanie telefon do klienta. Wszystkie dane są zapisane w CRM.
Widżety formularzy z prośbą o oddzwonienie to świetny sposób na zatrzymanie klientów i zwiększenie współczynnika konwersji Twojej strony internetowej lub docelowej.
Odkryj pełen potencjał i niesamowite możliwości Bitrix24.
Bitrix24 ma kilkadziesiąt integracji dostępnych w Markecie. Możesz także tworzyć własne aplikacje za pomocą naszego REST API.
Bitrix24 zaufało już ponad 15 000 000 użytkowników z całego świata. To idealne narzędzie dla Twojej firmy.
Rozpocznij za darmo Poproś o pomoc partnerów Bitrix24Cookies: This website uses cookies for analytical and technical reasons. ‘Analytical Cookies’ are inserted by Google Analytics to help us understand which countries our visitors come from, which pages they visit and what actions they take on this site. ‘Strictly Necessary Cookies’, as the name implies, are a type of cookies that are required for proper functioning of certain features of this website, such as the ability to use live chat. Disabling these cookies will disable access to those features and degrade your website experience.
Cookies of both types can be enabled or disabled within this plugin.
Więcej informacji na Cookie Policy