TELEFONIA

Jeden system do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej

Zacznij już teraz
Bitrix24

Telefon dzwoni, ale masz problem z uzupełnieniem informacji o kliencie w bazie danych? Gdyby tylko był sposób na zintegrowanie systemu telefonicznego z CRM! Nasze rozwiązanie telefonii to potrafi: nigdy nie przegapisz żadnego połączenia i nie zapomnisz zapisać uzyskanych informacji o kliencie. Nagrywaj każdą rozmowę, przechowuj informacje o niej bezpośrednio w naszym CRM do późniejszego wykorzystania. Dzięki telefonii Bitrix24 tylko jedno połączenie dzieli Cię od doskonałej obsługi klienta i lepszych relacji z klientami.

Funkcje Bitrix24

Biznesowy system telefoniczny

Bitrix24

Zacznij już teraz

Numer telefonu przekazującego

Bitrix24

Zacznij już teraz

Wynajem numeru

Bitrix24

Zacznij już teraz

Zachowanie bieżącego numeru

Bitrix24

Zacznij już teraz

Obsługa telefonii SIP i softphone

Bitrix24

Zacznij już teraz

Dzwonienie do współpracowników

Bitrix24

Zacznij już teraz

Dzwonienie do klientów przez CRM

Bitrix24

Zacznij już teraz

Widżet oddzwaniania

Bitrix24

Zacznij już teraz

Wbudowana telefonia

Bitrix24

Zacznij już teraz
  • Biznesowy system telefoniczny

  • Numer telefonu przekazującego

  • Wynajem numeru

  • Zachowanie bieżącego numeru

  • Obsługa telefonii SIP i softphone

  • Dzwonienie do współpracowników

  • Dzwonienie do klientów przez CRM

  • Widżet oddzwaniania

  • Wbudowana telefonia

Zacznij już teraz
Bitrix24

„Nowo zaktualizowany CRM zawiera teraz własne aktualności i nowe narzędzia do raportowania dla leadów, menedżerów i faktur. Dzięki integracji z VoxImplant firmy Zingaya, internetowe połączenia telefoniczne mogą być teraz wykonywane i rejestrowane bezpośrednio z konta Bitrix24 bez żadnego sprzętu telefonii IP, serwera ani skomplikowanej konfiguracji.”

CMS Critic

Korzyści z Bitrix24

  • Połączenia międzynarodowe w cenie krajowych

  • Nie wymaga instalacji ani dodatków

  • Nadaje się do wszystkich popularnych urządzeń SIP

  • Zadzwoń do wszystkich dostępnych pracowników za pomocą jednego połączenia

  • Elastyczne ustawienia dotyczące sprzedaży i obsługi klienta, od kolejek i przekazywania, po godziny pracy centrum obsługi klienta i czarne listy

  • Zmień system telefoniczny na lepszy, zachowując swój bieżący numer na wizytówkach

Zacznij już teraz

Dowiedz się, dlaczego klienci uwielbiają Bitrix24

Bitrix24 Bitrix24 Bitrix24 Bitrix24 Bitrix24 Bitrix24


Bitrix24 FAQ

Co to jest Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Bitrix24 to internetowa przestrzeń robocza zaprojektowana do współpracy w działach sprzedaży, marketingu, zarządzania projektami i innych działań. Zawiera CRM, zadania, czaty, spotkania online i ponad 30 innych narzędzi.

Jak rozpocząć korzystanie z Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Aby założyć konto, wystarczy wpisać swój adres e-mail, potwierdzić go i to wszystko! Twoje konto Bitrix24 jest gotowe do użycia.

Ile kosztuje Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Bitrix24 posiada 5 planów:

  • FREE. Nieograniczona liczba użytkowników, zawsze darmowy plan, ograniczona funkcjonalność.
  • BASIC. Do 5 użytkowników, 249 zł/mies, doskonale nadaje się do prowadzenia małych firm i zespołów sprzedażowych.
  • STANDARD. Do 50 użytkowników, 499 zł/mies, doskonała współpraca dla całej firmy.
  • PROFESSIONAL. Do 100 użytkowników, 999 zł/mies, maksymalna automatyzacja sprzedaży i procesów biznesowych.
  • ENTERPRISE. Do 10 000 użytkowników, od 1 999 zł/mies, narzędzia transformacji cyfrowej dla dużych firm i przedsiębiorstw.

Pamiętaj, że wszystkie nasze plany są opłacane na podstawie jednolitej stawki, co oznacza, że możesz dodawać coraz więcej użytkowników w ramach limitu planu i nadal płacić tę samą kwotę miesięcznie.

Na jakich urządzeniach mogę korzystać z Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Możesz korzystać z Bitrix24 w dowolnej przeglądarce, w aplikacji desktopowej (dla Windows, Mac, Linux) lub w aplikacji mobilnej (dla iOS lub Android).

Czy moje dane będą bezpieczne w Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Tak bezpieczne, jak to tylko możliwe. Bitrix24 przechowuje dane w 9 centrach danych i na 600 serwerach w Ameryce Północnej i Europie, w zależności od kraju, w którym się znajdujesz. Wszystkie nasze procedury gromadzenia i obsługi danych są w pełni zgodne z RODO.

Jakie są poziomy dostępu w Bitrix24?

solutions-open solutions-close

Oto istniejące poziomy dostępu:

  • Pracownik/użytkownik. Wszystkim nowym zaproszonym użytkownikom domyślnie ustawiony jest status „pracownik”, o ile administrator nie ustawił inaczej.
  • Kierownik działu. Rozszerzone uprawnienia dostępu do konta. Na przykład tacy użytkownicy zobaczą raporty z zadań swoich podwładnych.
  • Administrator: użytkownik, któremu udzielono dostępu administracyjnego do konta.
  • Użytkownik Extranetu: oznaczony ikoną Extranet i mający ograniczony dostęp do konta.

Co sprawia, że Bitrix24 jest lepszy niż 99% innych rozwiązań na rynku?

  • Zastępuje wszystkie Twoje obecne rozwiązania typu SaaS
  • Za darmo na zawsze dla nieograniczonej liczby użytkowników
  • Łatwa migracja danych z innych systemów
  • Jest zintegrowany ze wszystkimi Twoimi ulubionymi rozwiązaniami i aplikacjami
  • Używany, lubiany i cieszący się zaufaniem wśród ponad 15 000 000 użytkowników
  • Opłata stała: przewidywalne koszty, brak cen za pojedynczego użytkownika
features_clear

Integracje

Bitrix24 ma kilkadziesiąt integracji dostępnych w Markecie. Możesz także tworzyć własne aplikacje za pomocą naszego REST API.

img_logo_mobile

Zobacz, dlaczego 15 milionów firm polega na Bitrix24.

Zacznij już teraz
Bitrix24