Produkt
Blog Historia zmian elementów w CRM

Historia zmian elementów w CRM

Aktualności
Agata Jagiełło
1 min
819
Zaktualizowano: 20 stycznia 2020
Agata Jagiełło
Zaktualizowano: 20 stycznia 2020
Historia zmian elementów w CRM
Podczas pracy w CRM przez kilka pracowników bardzo ważna jest możliwość śledzenia zmian w elementach CRM. Aby wyświetlić te dane, otwórz dowolny element CRM i kliknij Historia.

Tutaj możesz zobaczyć, kto i kiedy pracował nad elementem CRM oraz jakie działania zostały wykonane.
Zrzut ekranu 2020-01-20 o 10.32.43.jpg

Najpopularniejsze
Aktualności
Tworzenie i edytowanie obrazów na Twojej stronie z CoPilot
Aktualności
CoPilot Pro: nowe możliwości
Aktualności
Workflow: Oczekiwanie na równoległe działanie
Aktualności
Nowe możliwości w sekcji Marketing: rozgłaszanie dźwiękowe i połączenie audio
Aktualności
Zautomatyzuj proces podpisywania dokumentów w CRM dzięki Wyzwalaczom
Może Ci się również spodobać
Artykuły
Webinaria
Glosariusz

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.

Załóż konto
Może Ci się również spodobać
Nowe Funkcje Bitrix24: Dokumenty Transferu i Zarządzanie Asortymentem
Aktualności
Nowe Funkcje Bitrix24: Dokumenty Transferu i Zarządzanie Asortymentem
3 min
Zestawy Danych Kreatora BI dla Procesów Inteligentnych
Aktualności
Zestawy Danych Kreatora BI dla Procesów Inteligentnych
1 min
Webinaria prowadzone przez Partnerów Bitrix24 – wrzesień 2024
Aktualności
Webinaria prowadzone przez Partnerów Bitrix24 – wrzesień 2024
2 min