Produkt
Blog Łączenie deali

Łączenie deali

Aktualności
Agata Jagiełło
1 min
851
Zaktualizowano: 11 kwietnia 2024
Agata Jagiełło
Zaktualizowano: 11 kwietnia 2024
Łączenie deali
Czasami się zdarza, że informacje o tym samym kliencie trafiają do CRM z różnych kanałów komunikacji. W rezultacie masz kilka deali dotyczących tego samego klienta lub zamówionego przez niego produktu.

Aby połączyć deale, kliknij CRM> Deale> Lista. Zaznacz deale, które chcesz połączyć, i wybierz opcję Scal w menu Wybierz działanie. Przed łączeniem deali musisz wybrać deal, który będzie używany jako deal podstawowy. Zobaczyć wynik łączenia możesz po lewej stronie.
Dowiedz się więcej w artykule Helpdesk.

Najpopularniejsze
CRM
Jak zapobiec kradzieży danych CRM przez pracowników?
Aktualności
Webinaria prowadzone przez Partnerów Bitrix24 – marzec 2025
Aktualności
Wyrażenia regularne w inteligentnych procesach. Nowość w Bitrix24!
Aktualności
Tworzenie i edytowanie obrazów na Twojej stronie z CoPilot
Aktualności
CoPilot Pro: nowe możliwości
Może Ci się również spodobać
Artykuły
Webinaria
Glosariusz

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.

Załóż konto
Może Ci się również spodobać
Nowe Funkcje Bitrix24: Dokumenty Transferu i Zarządzanie Asortymentem
Aktualności
Nowe Funkcje Bitrix24: Dokumenty Transferu i Zarządzanie Asortymentem
3 min
Webinaria prowadzone przez Partnerów Bitrix24 – luty 2024
Aktualności
Webinaria prowadzone przez Partnerów Bitrix24 – luty 2024
1 min
Webinaria prowadzone przez Partnerów Bitrix24 – wrzesień 2024
Aktualności
Webinaria prowadzone przez Partnerów Bitrix24 – wrzesień 2024
2 min