Produkt
Blog Okres sprawozdawczy w CRM

Okres sprawozdawczy w CRM

Aktualności
Agata Jagiełło
1 min
694
Zaktualizowano: 08 maja 2020
Agata Jagiełło
Zaktualizowano: 08 maja 2020
Okres sprawozdawczy w CRM

 Okres sprawozdawczyjest jednym z najważniejszych parametrów do tworzenia raportów analitycznych w CRM. Ta opcja pomaga śledzić, nad czym faktycznie pracujesz.

Jeśli chcesz zobaczyć w raporcie tylko te elementy, które zostały utworzone w określonym czasie, wprowadź w filtrze datę utworzenia i datę zakończenia.

Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj nasz artykuł.

Najpopularniejsze
Aktualności
Tworzenie i edytowanie obrazów na Twojej stronie z CoPilot
Aktualności
CoPilot Pro: nowe możliwości
Aktualności
Workflow: Oczekiwanie na równoległe działanie
Aktualności
Nowe możliwości w sekcji Marketing: rozgłaszanie dźwiękowe i połączenie audio
Aktualności
Zautomatyzuj proces podpisywania dokumentów w CRM dzięki Wyzwalaczom
Może Ci się również spodobać
Artykuły
Webinaria
Glosariusz

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.

Załóż konto
Może Ci się również spodobać
Nowe Funkcje Bitrix24: Dokumenty Transferu i Zarządzanie Asortymentem
Aktualności
Nowe Funkcje Bitrix24: Dokumenty Transferu i Zarządzanie Asortymentem
3 min
Zestawy Danych Kreatora BI dla Procesów Inteligentnych
Aktualności
Zestawy Danych Kreatora BI dla Procesów Inteligentnych
1 min
Webinaria prowadzone przez Partnerów Bitrix24 – wrzesień 2024
Aktualności
Webinaria prowadzone przez Partnerów Bitrix24 – wrzesień 2024
2 min