Produkt
Blog Uprawnienia dostępu do CRM Marketing

Uprawnienia dostępu do CRM Marketing

CRM Aktualności
Agata Jagiełło
1 min
673
Zaktualizowano: 24 lipca 2020
Agata Jagiełło
Zaktualizowano: 24 lipca 2020
Uprawnienia dostępu do CRM Marketing

Drogi użytkowniku Bitrix24,

tym razem wprowadziliśmy nową funkcję konfigurowania uprawnień dostępu do każdej sekcji Marketingu CRM.

Co to oznacza?

Dzięki domyślnie dostępnym rolom – administrator, menedżer, przełożony – możesz konfigurować własne uprawnienia dostępu do danych. Możesz zarówno utworzyć nową rolę, jak i zmienić jej nazwę.

Pamiętaj o tym i skorzystaj w razie potrzeby z rozdysponowania uprawnień dostępu do sekcji Marketing CRM w Twojej firmie.

Więcej informacji znajdziesz w naszym Helpdesk.

Najpopularniejsze
Aktualności
Tworzenie i edytowanie obrazów na Twojej stronie z CoPilot
Aktualności
CoPilot Pro: nowe możliwości
Aktualności
Workflow: Oczekiwanie na równoległe działanie
Aktualności
Nowe możliwości w sekcji Marketing: rozgłaszanie dźwiękowe i połączenie audio
Aktualności
Zautomatyzuj proces podpisywania dokumentów w CRM dzięki Wyzwalaczom
Może Ci się również spodobać
Artykuły
Webinaria
Glosariusz

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.

Załóż konto
Może Ci się również spodobać
Reguły automatyzacji w Bitrix24: komunikacja z klientem
CRM
Reguły automatyzacji w Bitrix24: komunikacja z klientem
1 min
Proaktywny CRM w aplikacji mobilnej Bitrix24
CRM
Proaktywny CRM w aplikacji mobilnej Bitrix24
1 min
Produkty - ważna grupa reguł automatyzacji w Bitrix24
CRM
Produkty - ważna grupa reguł automatyzacji w Bitrix24
1 min