Zamiast przełączenia się między profilami biznesowymi w serwisach Facebook, Instagram, WhatsApp, lub na innych platformach, otrzymujesz jedno centrum, w którym możesz z łatwością monitorować aktywność klientów, odpowiadać na wiadomości i komentarze, analizować dane i zbierać statystyki.
Ta oficjalna integracja zapewnia Twoim klientom łatwy dostęp do zakupów, a Tobie — zarządzanie wszystkimi interakcjami (w tym płatnościami) bezpośrednio w Bitrix24.
Połącz swój profil na Facebooku z naszym Centrum kontaktowym i odpowiadaj na wiadomości od klientów bezpośrednio w komunikatorze Bitrix24 Messenger.
Dodaj widżet WhatsApp do swojej strony internetowej, aby zapewnić klientom więcej możliwości do komunikacji z Twoją firmą.
Viber
Bitrix24.Network
Integracja Facebook Lead Ads
Jeśli używasz Instagrama do sprzedaży swoich produktów lub świadczenia usług online, ta integracja pomoże Ci zwiększyć sprzedaż i przenieść przychody na zupełnie nowy poziom.
Połącz swój profil na Instagramie za pomocą kilku kliknięć i zacznij rozwijać swój biznes na Instagramie jak nigdy wcześniej.
Twoi klienci mogą kupować Twoje produkty, składać zamówienia i płacić za nie bez opuszczania z aplikacji — to wszystko dostępne dzięki integracji z Instagramem.
Zarządzaj całym procesem sprzedaży w CRM Bitrix24: odpowiadaj na wiadomości prywatne, udostępniaj zdjęcia produktów i wysyłaj linki do płatności.
Widżet czatu na żywo można umieścić na stronie internetowej, aby zapewnić wsparcie i obsługę klienta w łatwy i szybki sposób. Wszystkie dialogi są zapisywane w Twoim CRM i jeśli klient jest powracający, system go natychmiast rozpozna.
Użyj ustawień domyślnych lub utwórz niestandardowy zestaw reguł zarządzania, przekierowywania i dystrybucji czatów klientów wśród członków zespołu.
Każda rozmowa może zostać oceniona przez klienta i/lub przełożonego Twojego zespołu. Wszystkie dane znajdują się w Centrum kontaktowym.
Utwórz zestaw gotowych odpowiedzi, które będą używane podczas oczekiwania klientów, gdy Twój zespół obsługi klienta jest niedostępny.
Zaawansowane raporty
Godziny pracy
Powitania
Opcja oddzwaniania
Reguły oczekiwania i wyświetlania
Telefonia Bitrix24 umożliwia wynajmowanie lokalnych numerów telefonów, tworzenie numerów wewnętrznych dla pracowników, konfigurowanie kolejkowania i przekierowywania połączeń itd.
Telefonia Bitrix24 oferuje śledzenie połączeń, przekierowywanie, przekazywanie, sprawdzanie, transkrypcję, nagrywanie i znacznie więcej funkcji.
Rozmowy można nagrywać i dodawać do dealów w CRM. Połączenia przychodzące są przekazywane do menedżera odpowiedzialnego za dany lead.
Możesz uruchomić automatyczny dialer, zainstalować widżet do automatycznego oddzwaniania na swojej witrynie, korzystać z rozgłoszeń dźwiękowych i wiadomości SMS.
Wykonuj i odbieraj połączenia przez całą dobę
Nie jest wymagany żaden dodatkowy sprzęt ani oprogramowanie
Taniej niż Skype czy Zoom
Kompletny pakiet VBMA
IVR (interaktywna odpowiedź głosowa)
Połącz wszystkie swoje profile biznesowe w mediach społecznościowych i komunikatory z centrum kontaktowym, aby łatwiej i sprawniej zarządzać kanałami komunikacji z klientami.
Połącz swojego Facebooka, Instagrama, WhatsAppa itp., aby szybko i łatwo komunikować się z klientami.
Wszystkie interakcje z klientami są wykonywane, przechowywane i analizowane za pośrednictwem jednego panelu kontrolnego.
Mierz aktywność według kanału, dnia/godziny, średniego czasu odpowiedzi, satysfakcji klienta i szczytowego obciążenia.
Integracja z Instagram for Business
Integracja z Apple Business Chat
Integracja Facebook Lead Ads
Formularze kontaktowe
Narzędzia do angażowania klientów
Sprawdzone kanały komunikacji z klientami, które wciąż cieszą się dużą popularnością, są dostępne również w Twoim centrum kontaktowym omnichannel Bitrix24.
Połącz jednym kliknięciem swoje skrzynki pocztowe z centrum kontaktowym Bitrix24, aby otrzymywać wszystkie swoje wiadomości e-mail i zarządzać nimi w jednym miejscu.
Prowadź kampanie SMS poprzez łatwe wysyłanie promocyjnych wiadomości tekstowych do kontaktów z bazy klientów.
Jeśli masz centralę PBX w biurze / w chmurze lub usługę SIP trunk, możesz wynająć SIP connector, aby wykonywać bezpłatne połączenia telefoniczne i płacić tylko za połączenia wychodzące po aktualnych stawkach.
Konektor SIP do integracji z usługami zewnętrznymi
Interfejs API REST
Integracja z zadaniami Bitrix24
Integracja z CRM Bitrix24
Automatyczny dialer
Bitrix24 to internetowa przestrzeń robocza zaprojektowana do współpracy w działach sprzedaży, marketingu, zarządzania projektami i innych działań. Zawiera CRM, zadania, czaty, spotkania online i ponad 30 innych narzędzi.
Aby założyć konto, wystarczy wpisać swój adres e-mail, potwierdzić go i to wszystko! Twoje konto Bitrix24 jest gotowe do użycia.
Bitrix24 posiada 5 planów:
Pamiętaj, że wszystkie nasze plany są opłacane na podstawie jednolitej stawki, co oznacza, że możesz dodawać coraz więcej użytkowników w ramach limitu planu i nadal płacić tę samą kwotę miesięcznie.
Możesz korzystać z Bitrix24 w dowolnej przeglądarce, w aplikacji desktopowej (dla Windows, Mac, Linux) lub w aplikacji mobilnej (dla iOS lub Android).
Tak bezpieczne, jak to tylko możliwe. Bitrix24 przechowuje dane w 9 centrach danych i na 600 serwerach w Ameryce Północnej i Europie, w zależności od kraju, w którym się znajdujesz. Wszystkie nasze procedury gromadzenia i obsługi danych są w pełni zgodne z RODO.
Oto istniejące poziomy dostępu:
Bitrix24 ma kilkadziesiąt integracji dostępnych w Markecie. Możesz także tworzyć własne aplikacje za pomocą naszego REST API.