Produkt

Porównanie planów

Opcje taryfowe
Pokaż różnice
Free
Basic
Standard
Professional
Enterprise
Użytkownicy
Bez ograniczeń
5
50
100
250
500
1 000
2 000
3 000
4 000
5 000
6 000
7 000
8 000
9 000
10 000
Miejsce online
Maksymalna ilość miejsca online dostępnego dla każdego planu dla całego konta
5 GB
24 GB
100 GB
1 024 GB
3 TB
5 TB
10 TB
20 TB
30 TB
40 TB
50 TB
60 TB
70 TB
80 TB
90 TB
100 TB
Współpraca
Aktualności
Dziel się ważnymi wiadomościami i inicjuj dyskusje, wysyłaj odznaki uznania współpracownikom i twórz specjalne posty urodzinowe!
Komentarze w aktualnościach
Komunikuj się w czasie rzeczywistym za pomocą komentarzy, reaguj na nowe posty i zaproszenia.
Udostępnij współpracownikom
Angażuj pracowników, a nawet działy w dyskusje.
Powiadomienia wideo
Nagrywaj i wyświetlaj wiadomości wideo na kontach Bitrix24
Polubienia i reakcje
Dawaj polubienia i reakcje na komentarze oraz posty stworzone przez współpracowników – tak jak w mediach społecznościowych.
Odznaki
Odznaki uznania to świetny sposób na zmotywowanie zespołu. Nagradzaj wybranych pracowników różnymi odznakami, aby uhonorować ich osiągnięcia zawodowe i osobiste.
CoPilot w Aktualnościach
Ogłoszenia
Ogłoszenia to obowiązkowe posty, które wymagają od każdej osoby, która je przeczytała, potwierdzenia przyciskiem
Ankiety
Ankietuj użytkowników konta Bitrix24 publicznie lub anonimowo
Kalendarz
Zarządzaj procesami pracy w Kalendarzu: dodawaj spotkania, planuj konferencje i nie tylko. Zsynchronizuj Kalendarz Bitrix24 z osobistym kalendarzem w smartfonie i bądź na bieżąco.
Terminarz wydarzeń
Terminarz wydarzeń to przydatne narzędzie ułatwiające znalezienie najlepszych dostępnych przedziałów czasowych, gdy wielu użytkowników jest zaproszonych na wydarzenie kalendarzowe
Natychmiastowa synchronizacja z kalendarzami zewnętrznymi (kalendarz Google, Apple iCloud, Microsoft Office 365)
Umożliwia dwukierunkową synchronizację Bitrix24 w czasie rzeczywistym z zewnętrznymi kalendarzami.
Wolne terminy
Udostępniaj linki do wolnych terminów.
Wspólne terminy
Zaproszenie na wydarzenie w formie wiadomości e-mail (iCalendar)
Utwórz wydarzenie i zaproś ludzi do udziału wykorzystując iCalendar.
Niestandardowa lokalizacja wydarzeń (ręcznie)
Wybierz salę konferencyjną dla wydarzeń kalendarzowych
Konfigurowalna lista sal spotkań
Twórz listy zawierające wiele sal konferencyjnych
Uprawnienia dostępu do kalendarza
Dysk
Wyszukuj, edytuj i udostępniaj pliki; synchronizuj pliki z zewnętrzną pamięcią; przypisuj uprawnienia dostępu.
Miejsce online
Maksymalna ilość miejsca online dostępnego dla każdego planu dla całego konta
5 GB
24 GB
100 GB
1 024 GB
3 TB
Dysk firmowy
Miejsce online przydzielone dla plików firmowych
Dyski osobiste/grupowe
Miejsce online przydzielone dla poszczególnych plików użytkownika lub grupy
Dysk grupy roboczej i dysk projektu
Użyj oddzielnej przestrzeni w chmurze do przechowywania plików związanych z określoną grupą roboczą lub projektem.
Dysk Windows
Synchronizuj pliki i foldery z przestrzeni w chmurze z dyskiem twardym Windows, aby szybko i wydajnie je edytować.
Dysk Mac OS
Synchronizuj pliki i foldery z przestrzeni w chmurze z dyskiem twardym MacOS, aby szybko i wydajnie je edytować.
Synchronizacja plików
Pliki przechowywane na kontach w chmurze Bitrix24 można łatwo automatycznie synchronizować z lokalnymi komputerami
Udostępniaj pliki i foldery pracownikom i działom
Włącz synchronizację plików między członkami zespołu i działami, aby każdy mógł mieć najnowsze wersje swoich plików.
Publiczne udostępnianie plików
Udostępniaj pliki publicznie osobom spoza kont Bitrix24
Publiczne udostępnianie folderów
Udostępniaj foldery publicznie osobom spoza kont Bitrix24
Limit przechowywania historii wersji
Okres, w którym nieużywane kopie wersji plików są przechowywane na kontach Bitrix24
90 dni
90 dni
90 dni
Przechowywanie wersji dla plików używanych w zadaniach, Aktualnościach lub w kalendarzach
Okres, w którym używane kopie wersji plików są przechowywane na kontach Bitrix24
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Zachowuj usunięte pliki w koszu
Jeśli plik został przez Ciebie usunięty przez pomyłkę, możesz go z łatwością przywrócić
30 dni
30 dni
30 dni
30 dni
30 dni
Przywracanie usuniętych plików z kosza
Miejsce przechowywania usuniętych rekordów systemu CRM, które mogą wymagać przywrócenia
Integracja z usługami przechowywania plików firm zewnętrznych
Integracja One Drive, Google Drive, Dropbox, Box z Bitrix24
Podgląd dokumentu
Podejrzyj dowolny dokument bez konieczności otwierania! Możesz to zrobić z obrazami, dokumentami tekstowymi, arkuszami kalkulacyjnymi i innymi typami plików.
Limit konwersji plików wideo
Górny limit rozmiaru pliku konwertowalnego wideo dla każdego planu
300 Mb
1 GB
1 GB
1 GB
1 GB
Integracja z Dokumentami Google
Edytuj dokumenty na Dysku, otwierając je na komputerze lokalnym lub bezpośrednio z Aktualności w Bitrix24. Po zaktualizowaniu pliku wszyscy zaangażowani zostaną powiadomieni o nowej wersji.
Integracja z Office365
Możesz łatwo sprawdzać, czyje pliki zajmują zbyt dużo miejsca na Dysku, i usuwać niepotrzebne pliki do kosza.
Integracja z Microsoft Office na lokalnym komputerze
Wyłącz edycję grupową, aby ułatwić pracę nad dokumentem.
Dostępna przestrzeń online + szybkie czyszczenie
Bitrix24 pokazuje ilość dostępnego miejsca na Dysku oraz pliki, które można łatwo usunąć.
Ogranicz współedycję dokumentów
Włącz blokadę dokumentu, aby chronić plik przed przypadkowymi zmianami wprowadzanymi przez współpracowników podczas wspólnej edycji.
Wyszukiwanie dokumentów na Dysku
Wyszukuj pliki według nazwy lub zawartości dokumentów.
Uprawnienia dostępu do pliku
Uprawnienia dostępu do folderu
Dokumenty
Edytuj dokumenty online. Wszystkie zmiany zostaną zapisane automatycznie.
Uniwersalna przeglądarka dokumentów (docx, pdf, ppt, xls, csv, html itp.)
Otwieraj dokumenty, arkusze kalkulacyjne i prezentacje na koncie Bitrix24.
Wspólne edytowanie dokumentów
Twórz i edytuj dokumenty, arkusze kalkulacyjne i prezentacje na swoim koncie Bitrix24 – nie musisz instalować żadnych dodatkowych aplikacji/rozszerzeń.
Różne formaty plików: docx, xlsx, pptx, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, txt, rtf, html, epub, csv
Edytuj dowolne dokumenty.
Arkusz kalkulacyjny
Edytuj arkusze kalkulacyjne (niezależnie od tego, jak skomplikowane!) online.
Prezentacje
Edytuj prezentacje w Bitrix24.
Automatyczne zapisywanie
Wszystkie zmiany dokonywane na dokumencie zostają automatycznie zapisane podczas edycji. Możesz też wyświetlać historię wszystkich zmian dokonywanych na dokumencie.
Liczba pracowników, którzy mogą jednocześnie współedytować dokumenty
Maksymalna liczba jednoczesnych sesji edycji w ramach jednej instancji Bitrix24. Sesja jest otwierana, gdy użytkownik otwiera dokument do edycji na dowolnym urządzeniu.
5
10
20
30
40
Limit przechowywania historii wersji
Wszystkie wersje dokumentów zostaną zapisane w historii wersji.
90 dni
90 dni
90 dni
Dostęp do dokumentów publicznych
Udostępniaj pliki każdemu, kto nie znajduje się na Twoim koncie Bitrix24, np. klientom lub partnerom.
Link do udostępniania (tylko do odczytu lub wprowadzania zmian)
Daj określonym użytkownikom dostęp do dokumentu i wspólnie go edytujcie.
Współedycja z użytkownikami zewnętrznymi
Udostępniaj pliki klientom i innym osobom, które nie mają konta Bitrix24, i w razie potrzeby udzielaj im uprawnień do edycji.
Dostęp chroniony hasłem lub ograniczony czasowo
Jeśli martwisz się o dostęp do dokumentu, ustaw hasło lub limit czasu ważności linka.
Współpraca w ramach zadań, czatów, połączeń i Aktualności
Wyświetlaj i edytuj pliki w Zadaniach, w Aktualnościach lub podczas wideorozmowy. Bitrix24.Docs są zintegrowane z wszystkimi pozostałymi narzędziami.
Integracja z Dokumentami Google
Zaloguj się na konto Google i pracuj z Dokumentami Google w Bitrix24.
Integracja z Office365
Zaloguj się do konta Microsoft i pracuj z dokumentami Office365 w Bitrix24.
Integracja z Microsoft Office
Zsynchronizuj Dysk Bitrix24 z laptopem/komputerem stacjonarnym, aby edytować dokumenty Bitrix24 na komputerze.
Grupy robocze
Twórz grupy robocze, aby współpracować i umożliwić skoncentrowanie się na omawianej kwestii.
Publiczne grupy robocze
Publiczne grupy robocze są widoczne dla każdego. Każdy użytkownik może zyskać dostęp do grupy publicznej i dołączyć do niej.
Prywatne grupy robocze
Prywatne grupy robocze są widoczne dla każdego na liście grupy roboczej, ale wszystkie typy dostępu i członkostwa są możliwe tylko za zaproszeniem.
Ukryte grupy robocze
Ukryta grupa robocza jest widoczna tylko dla członków. Członkostwo jest możliwe tylko na zaproszenie.
Uprawnienia dostępu w grupach roboczych
Tablice już wkrótce
Wspólna przestrzeń do przeprowadzania burzy mózgów, generowania złożonych pomysłów i projektów. Udostępniaj linki i pracuj z tablicami opartymi na zadaniach wewnątrz Aktualności, Dysku i dokumentów.
Maks. liczba tablic
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Maks. liczba tablic na użytkownika
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Maks. liczba użytkowników, którzy mogą równocześnie edytować tablicę
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Szablony tablic
Utwórz tablicę w zadaniu, Aktualnościach, Dysku i dokumentach
Uprawnienia dostępu
Webmail
Uzyskaj dostęp do wszystkich skrzynek pocztowych w jednym wygodnym miejscu i twórz zadania z wiadomości e-mail.
Integracja z usługami e-mail firm zewnętrznych
Połącz Gmail, Outlook i inne skrzynki odbiorcze.
Liczba skrzynek e-mail na użytkownika
Pracownicy mogą dodawać wiele skrzynek pocztowych. Należą do nich ich osobiste adresy e-mail lub adresy firmowe (np. info@ lub sprzedaż@).
1
5
10
10
Okres synchronizacji e-maili
Najpóźniejsza data otrzymania wiadomości e-mail, która zostanie skopiowana do Twojego Bitrix24.
7 dni
30 dni
90 dni
90 dni
Utwórz deala CRM z wiadomości e-mail
Jeśli klient skontaktował się za pośrednictwem poczty elektronicznej, stwórz deala CRM bezpośrednio z wiadomości.
Utwórz zadanie z wiadomości e-mail
Twórz zadania na podstawie informacji z wiadomości e-mail – wszystkie załączone pliki i szczegóły tekstowe pozostają w zadaniu.
Omów wiadomość e-mail w Aktualnościach
Udostępniaj ważne informacje z wiadomości e-mail w Aktualnościach, gdzie możesz omawiać je z zespołem.
Omawianie wiadomości e-mail na czacie
Utwórz czat na podstawie wiadomości e-mail.
Tworzenie wydarzenia w kalendarzu z e-maila
Utwórz spotkania i wydarzenia w Kalendarzu jednym kliknięciem bez opuszczania wiadomości e-mail.
HR
Profil użytkownika
Strona profilowa każdej osoby zawiera jej dane kontaktowe, a także odznaki uznania, które zostały opublikowane w Aktualnościach.
Dane kontaktowe
Kontaktowanie się z pracownikami jest łatwe — skorzystaj z naszego szybkiego wyszukiwania, aby znaleźć pracownika i skontaktować się z nim za pośrednictwem czatu, telefonu lub wideorozmowy.
Pola niestandardowe w profilu użytkownika
Pokazuj lub ukrywaj pola w zależności od potrzeb/wymagań firmy.
Przełożeni i podwładni
Wyświetlaj profile współpracowników, aby poznawać ich przełożonych.
Odznaki uznania
Odznaki uznania to dobry sposób na demonstrację swoich osiągnięć na rękawie.
Mierz poziom stresu w aplikacji mobilnej
Mierz poziom stresu za pomocą aplikacji mobilnej i publikuj wyniki na stronie profilowej. Przełożeni mogą oceniać samopoczucie pracowników i podejmować niezbędne działania.
Lista zadań pracownika
Wyświetlaj zadania i projekty każdego pracownika, zadania po terminie i ogólne obciążenie pracą. Zadania na stronie profilu pracownika mogą być przeglądane przez pracownika i przełożonego.
Kalendarz pracownika
Wyświetl kalendarz zespołu i wybierz dostępne terminy spotkań.
Dysk pracownika
Jeśli szukasz konkretnego pliku i wiesz, że członek zespołu ma go na Dysku, możesz go znaleźć na jego profilu.
Czas pracy pracownika
Zarządzaj godzinami pracy każdego pracownika.
Raporty pracownicze
Wyświetlaj wszystkie raporty na stronie profilu każdego pracownika.
Dokumenty podpisane przez pracownika
Strona profilu użytkownika pokazuje wszystkie podpisane przez nich dokumenty.
Status: online lub ostatnio dostępny
Zobacz status online/ostatnio dostępny wszystkich. To świetna funkcja przy pracy zdalnej.
Zmierz poziom stresu
Zmierz poziom stresu i udostępniaj go za pomocą swojego telefonu.
Struktura organizacyjna firmy
Utwórz wykres organizacyjny swojej firmy. Twoi pracownicy będą mieli jaśniejszy obraz struktury firmy, jej działów i funkcji. Co więcej, możesz przypisać konkretne uprawnienia dostępu do różnych działów i ról.
Struktura firmy
Wizualna reprezentacja struktury firmy jako interaktywnego schematu organizacji
Projektant struktury firmy
Widoczność działu
Katalog pracowników
Przeszukiwalna lista wszystkich pracowników, byłych i obecnych, wraz z danymi kontaktowymi, stanowiskami, umiejętnościami i innymi istotnymi danymi
Przełożeni i zastępcy przełożonych
Pracownicy wielofunkcyjni
Szybkie wyszukiwanie pracowników
Szybko i łatwo wyszukaj (i znajdź!) dowolnego pracownika po imieniu, nazwisku lub stanowisku.
Zespoły wielofunkcyjne już wkrótce
Interesariusze w firmie i ich udziały już wkrótce
Uprawnienia oparte na rolach
Eksportuj listę pracowników do Excela
Eksport listy pracowników do pliku Excela
Synchronizacja list pracowników z programem Outlook, CardDAV
Synchronizuj listę pracowników z kontaktami programu Outlook lub CardDAV
Integracja z pojedynczym logowaniem (SSO)
Ujednolicony system autoryzacji użytkowników Bitrix24 dla całej sieci oddziałów
Bazy wiedzy
Zbierz i uporządkuj w jednym miejscu wszystkie ważne informacje, do których pracownicy mają dostęp, w tym zasady, instrukcje, często zadawane pytania itp.
Firmowa baza wiedzy
Baza wiedzy to świetny sposób na przechowywanie i zarządzanie informacjami w Bitrix24.
1
3
5
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Baza wiedzy projektu
Zbierz i uporządkuj wszystkie istotne dla projektu informacje bezpośrednio w projekcie lub grupie roboczej.
Import bazy wiedzy
Zaimportuj bazy wiedzy z innych kont Bitrix24
Uprawnienia dostępu do Bazy wiedzy
Check-in
Używaj funkcji Check-in dla lepszego zarządzania czasem.
Lokalizacja check-in
Udostępnij lokalizację i komunikuj się ze swoimi współpracownikami z dowolnego miejsca.
Dołącz obraz do wiadomości z check-in
Używaj obrazów, aby udostępniać kontekst środowiskowy.
Check-in powoduje automatyczne rozpoczęcie dnia pracy
Zamelduj się i powiadom innych o swojej dostępności.
Śledzenie czasu pracy 2.0 (zegar online i harmonogramy pracy)
Śledź czas pracy pracownika, w tym obowiązkową minimalną liczbę dni roboczych, wejścia i wyjścia
Harmonogramy pracowników
Twórz różne rodzaje harmonogramów pracy: harmonogramy elastyczne, harmonogramy stałe i zmiany (z określonymi godzinami pracy).
Śledzenie czasu pracy pracowników
Pracownicy mogą zarejestrować się, gdy rozpoczynają pracę i wyrejestrować się po jej zakończeniu. Pracownicy i ich przełożeni mogą zobaczyć łączną liczbę godzin spędzonych w pracy.
Raporty pracy
Włącz obowiązkowe regularne raporty pracy (codzienne, cotygodniowe, comiesięczne) – raporty te są wysyłane od podwładnych do ich przełożonych
Zarządzanie nieobecnościami
Zarządzaj różnymi typami nieobecności (coroczne wakacje, dni chorobowe itp.) w Bitrix24
Spotkania i odprawy
Zarządzaj spotkaniami i odprawami, w tym rezerwacją pomieszczeń i programami spotkań
Bitrix24 Vibe: motywy strony startowej
Utwórz niestandardową stronę główną z Bitrix24, na której widoczne będą wiadomości i informacje.
Inteligentne wyszukiwanie
Z łatwością wyszukuj różne posty lub zadania. Znajduj potrzebne informacje, filtrując wyszukiwanie według słów kluczowych, daty publikacji, autora lub odbiorców (i nie tylko).
Komunikator
Czaty, połączenia głosowe oraz wideo
Czat, połączenia głosowe oraz wideo są dostępne we wszystkich planach Bitrix24
Czaty indywidualne
Korzystaj z czatów, aby wysyłać wiadomości lub pliki oraz nagrywać notatki głosowe.
Czaty publiczne i prywatne
Twórz czaty grupowe, publiczne i prywatne
Czat ogólny
Publikuj ważne informacje i udostępniaj je dla każdej osoby w firmie. Jeśli to konieczne, możesz zapewnić uprawnienia do edytowania tylko dla wybranych użytkowników.
Utwórz zadanie z czatu
Utwórz zadanie bezpośrednio z wiadomości na czacie.
Tworzenie wydarzenia w kalendarzu z czatu
Twórz wydarzenia i spotkania bez opuszczania czatu.
Utwórz czat dla działu z automatycznie aktualizowaną listą uczestników
Utwórz czat i dodaj do niego pracowników działu za pomocą jednego kliknięcia. Członkami czatu zawsze są tylko pracownicy danego działu.
Wyświetlanie wiadomości offline na smartfonie
Włącz schowek wiadomości, aby wyświetlać wiadomości i pliki w trybie offline.
Okres przechowywania historii czatu
30 dni
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
CoPilot na czacie
Kanały
Kanały to czaty na określony temat, których można używać do publikowania ważnych aktualizacji i informowania wszystkich na bieżąco.
Kanał publiczny
Publiczne kanały są widoczne dla wszystkich użytkowników.
Kanał prywatny
Widoczne wyłącznie dla właściciela i członków. Prywatne członkostwo w kanale jest dostępne tylko na zaproszenie.
Czaty dla działów
Twórz kanały dla działów, aby na bieżąco informować o wszystkim pracowników. Członkami takiego kanału zawsze są tylko jego pracownicy.
Automatyczne dodawanie nowych pracowników do kanałów działu
Nowi pracownicy dodani do działu staną się subskrybentami wszystkich kanałów powiązanych z danym działem.
Kanał firmy
Publikuj powiadomienia o firmie i inne informacje na firmowym kanale wiadomości.
Wyświetlanie postów offline na smartfonie
Posty i dyskusje w kanale można wyświetlać nawet w trybie offline.
Historia kanału: posty i komentarze
Dostęp do postów i komentarzy na kanale w dowolnym momencie.
Uprawnienia dostępu
Nadaj członkom kanałów uprawnienia do publikowania postów.
Bitrix24 Sync
Używaj wideorozmów, aby komunikować się ze swoimi współpracownikami z dowolnego miejsca. Zapisuj nagrania połączeń i omawiaj szczegóły na czacie. Obsługiwane są wszystkie urządzenia.
Połączenia wideo
Działa łatwiej i szybciej niż Zoom lub Skype i bez ograniczeń czasowych
Liczba uczestników wideorozmowy
Maksymalna liczba uczestników wideorozmowy.
100
100
100
100
100
Wideokonferencje
Utwórz spotkanie online, zaproś do 100+ uczestników i rozmawiaj tyle, ile potrzebujesz – nasze połączenia nie mają ograniczeń czasowych.
Liczba uczestników wideokonferencji
Maksymalna liczba uczestników wideokonferencji.
100
100
100
100
100
Udostępnianie ekranu
Udostępnij ekran podczas wideorozmowy. To doskonała funkcja do prezentacji i demonstracji online.
Nagrywanie audio/wideo
Nagrywaj ważne spotkania i wideorozmowy. Później możesz odtwarzać nagrania lub udostępniać je współpracownikom.
Rozmycie tła
Wystarczy jedno kliknięcie, aby zamazać tło. To świetna opcja, jeśli kiedykolwiek przed spotkaniem zapomnisz posprzątać pokój.
Meeting Brief
Prowadź swoje spotkania online coraz produktywniej za pomocą krótkiego raportu. Po zakończeniu, krótki opis spotkania pojawi się bezpośrednio na czacie, aby inni członkowie mogli go zobaczyć.
Wideorozmowa za jednym kliknięciem z zadania, kalendarza lub czatu
Rozpocznij wideorozmowę za jednym kliknięciem z czatu, zadania lub zaplanowanego wydarzenia w kalendarzu (spotkania). Szybko i łatwo kontaktuj się ze wszystkimi zaangażowanymi osobami.
Szyfrowanie
Twoje połączenia są w pełni chronione przez pełne szyfrowanie
Czas trwania połączenia
Bez ograniczeń. Mów tyle, ile potrzebujesz
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Awatary 3D w połączeniach wideo
Awatary 3D pokazują Twoje ruchy i wyraz twarzy podczas połączenia wideo. Jeśli odwrócisz głowę, odezwiesz się lub uśmiechniesz, Twój awatar 3D błyskawicznie to odzwierciedli.
CoPilot Follow-up już wkrótce
Używaj CoPilot, aby Twoje spotkania były jeszcze bardziej produktywne. CoPilot oceni wydajność komunikacji, wyróżni kluczowe kwestie i poda informacje zwrotne.
Podsumowanie połączenia
Ocena spotkania
Zalecenia dotyczące dalszych działań
Podsumowanie i transkrypcja
Czat z klientami
Otwarte kanały w czatach
Otrzymuj wiadomości przez wiele kanałów (skrzynki odbiorcze firm zewnętrznych, telefon, komunikatory, media społecznościowe itp.) i komunikuj się z klientami w Bitrix24.
Collaby new
Wirtualna przestrzeń robocza do współpracy z zespołami zewnętrznymi i klientami w Bitrix24.
Liczba Collabów
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Goście Collabów
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Czaty
Wideorozmowy
Kalendarz
Pliki
Zadania
CoPilot Follow-up już wkrótce
Używaj CoPilot, aby Twoje spotkania były jeszcze bardziej produktywne. CoPilot oceni wydajność komunikacji, wyróżni kluczowe kwestie i poda informacje zwrotne.
Uprawnienia dostępu
Zadania i projekty
Podstawowa dyscyplina pracy
Nieograniczona liczba zadań
Przypisuj tyle zadań, ile jest konieczne.
Przypisywanie zadań do siebie
Planuj czas, łącząc różne działania w zadania.
Przypisywanie zadań do innych pracowników
Współpracuj nad projektami ze współpracownikami: przypisuj zadania i przeglądaj rezultaty.
Listy kontrolne w zadaniach
Nieograniczona liczba plików w zadaniach
Nieograniczony rozmiar plików w zadaniach
Komunikacja w zadaniach
Rozpoczynanie połączenia wideo z zadania jednym kliknięciem
Przypomnienia w zadaniach
Powiadomienia o zadaniach w Bitrix24 można ustawić dla siebie, autora zadania lub odpowiedzialnego za zakończenie zadania
Tryby wyświetlania zadań: Kanban, lista, planer, kalendarz
Do wyboru różne metody planowania: termin, planer, Kanban, kalendarz
Wykresy Gantta
Zadania w Bitrix24 obsługują wszystkie cztery typy zależności: Rozpocznij, aby Zakończyć; Zakończ, aby Rozpocząć; Rozpocznij, aby Rozpocząć; Zakończ, aby Zakończyć
5
Tryb skupienia na zadaniu
Jeśli masz do czynienia z wieloma zadaniami, włącz tryb autofokusa, aby system automatycznie je filtrował.
Sortowanie zadań według ostatniej aktywności
Wyświetlanie zaległych zadań jednym kliknięciem
Kliknij czerwony licznik, aby wyświetlić zaległe zadania.
Wyświetlanie zadań z nowymi komentarzami
Zadania mobilne na iOS i Androida
Zadania Bitrix24 są łatwo dostępne na urządzeniach z systemami iOS lub Android
Współpraca nad zadaniami
Obserwatorzy i uczestnicy
Użytkownikom Bitrix24 można przypisywać różne role w zadaniach, w zależności od pożądanego poziomu zaangażowania: uczestnicy są odpowiedzialni za pomoc w zakończaniu zadań, podczas gdy obserwatorzy otrzymują jedynie informacje o postępie zadań i zmianach
Niestandardowy odpowiedzialny dla każdego punktu na liście kontrolnej
Twórz listy kontrolne wewnątrz zadań w celu łatwego śledzenia postępów
Podzadania
Zadania wewnątrz Bitrix24 można dzielić na podzadania połączone z pojedynczym zadaniem nadrzędnym
Śledzenie czasu zadań (ręcznie)
Podsumowanie statusu zadania
Twórz zadania, które po zakończeniu wymagają podsumowania wyników. Każdy komentarz można oznaczyć jako podsumowanie. Wystarczy kliknąć w zadanie, aby zobaczyć, jak dobrze go wykonał pracownik.
Ocena zadań
Oceń zakończone zadania jako zadowalające lub niezadowalające
Kontrola zadania po jego zakończeniu
Umożliwia ograniczanie zakańczania zadań przed zatwierdzeniem
Efektywność zadań (KPI)
Zautomatyzowany pulpit przedstawiający procent zadań zakończonych przez każdego użytkownika na czas i bez zastrzeżeń
Przywracanie usuniętych zadań z kosza
Przywróć zadania, które zostały przypadkowo lub celowo usunięte
Integracja z CRM
Przypisuj zadania do dealów CRM; twórz zadania bezpośrednio z dealów.
Integracja z Kalendarzem
Pokaż zadania w kalendarzu, jako pomoc wizualną podczas planowania dalszych zadań i wydarzeń.
Integracja z pocztą elektroniczną (konwersja wiadomości e-mail na zadania)
Możliwość tworzenia zadań z przychodzących wiadomości e-mail
Zarządzanie projektami
Projekty publiczne
Projekty publiczne są widoczne dla wszystkich. Każdy użytkownik może uzyskać dostęp do informacji o projekcie.
Projekty prywatne
Projekty prywatne są widoczne dla wszystkich osób na liście projektów, ale dostęp do nich i uczestnictwo są możliwe wyłącznie po zaproszeniu.
Projekty ukryte
Projekt ukryty jest widoczny wyłącznie dla uczestników. Uczestnictwo jest możliwe tylko po zaproszeniu.
Data rozpoczęcia/zakończenia projektu
Dodaj daty rozpoczęcia i zakończenia do projektów w Bitrix24
Właściciel projektu
Projekty w Bitrix24 mają właścicieli i moderatorów
Tryby wyświetlania projektów: Kanban, lista, planer, kalendarz
Do wyboru różne metody planowania projektów: termin, planer, Kanban, kalendarz
Wykres Gantta
Zadania w Bitrix24 mają zależności i można je układać na diagramach Gantta w celu łatwego planowania i przesuwania terminów
Komunikacja w projektach
Tworzenie czatu i połączenie wideo z uczestnikami zadania/projektu jednym kliknięciem
Za pomocą jednego kliknięcia zadzwoń do wszystkich uczestników zadania lub utwórz z nimi czat. Rozwiązuj sprawy i pytania w łatwy i szybki sposób.
Tryb skupienia na projekcie
Używaj liczników, jako wizualnych przypomnień o nieukończonych zadaniach i innych rzeczach do zrobienia.
Sortowanie projektów według ostatniej aktywności
Nigdy nie przegapisz ważnego zadania lub komentarza. Wszystkie zadania z aktualizacjami i nowymi komentarzami są automatycznie przenoszone na górę listy.
Wyświetlanie zaległych projektów jednym kliknięciem
Kliknij czerwony licznik, aby wyświetlić projekty, w których są zaległe zadania.
Wyświetlanie projektów z nowymi komentarzami
Bądź na bieżąco z dyskusjami w Zadaniach - kliknij zielony licznik, aby wyświetlić wszystkie zadania z nowymi komentarzami.
Profesjonalne zarządzanie zadaniami i projektami
Śledzenie czasu zadań
Planuj czas i śledź rzeczywisty czas spędzony na zakańczaniu zadania
Sekcja dla przełożonego w zadaniach
Umożliwia przełożonym przeglądanie wszystkich zadań podwładnych w jednym miejscu
Delegowanie zadań
Ponownie przypisz zadanie innej odpowiedzialnej osobie, indywidualnie lub zbiorczo
Podczas planowania pomiń weekendy i święta
Opcja ograniczająca planowanie czasu zadania tylko do dni roboczych i godzin roboczych (np. zadanie 16-godzinne będzie wymagało dwóch dni roboczych do zakończenia)
Szablony projektów (kopiuj projekty / grupy robocze)
Utwórz nową grupę roboczą lub projekt, kopiując istniejącą.
Pola niestandardowe
Każda firma jest wyjątkowa, dlatego jeśli tworzysz oprogramowanie, warto mieć w Zadaniach pola unikalne dla danej branży, np. „lokalizacja” lub „testowanie”.
Uprawnienia dostępu do zadań
Uprawnienia dostępu w projektach
Przypisz uprawnienia dostępu poszczególnym użytkownikom lub działom.
Automatyzacja zadań
Szablony zadań i zadania cykliczne
Zadania, które można łatwo i automatycznie tworzyć z szablonów, w tym regularnie powtarzające się (np. zadania cotygodniowe lub comiesięczne)
Szablony z podzadaniami
Jeśli zespół często wykonuje podobne zadania, stworzenie szablonu (ze wszystkimi podzadaniami) pomoże zaoszczędzić mnóstwo czasu i kłopotów.
Współdzielenie szablonów
Współdziel szablony z innymi
Przepływy
Przepływ zadań to metodologia, w myśl której połączone ze sobą zadania są porządkowane i automatycznie przypisywane w dziale lub projekcie. Umożliwia to bardziej zrównoważone obciążenie pracą.
Czas oczekiwania zadania
Twórca zadania może łatwo sprawdzić bieżące obciążenie pracą i oszacować czas ukończenia zadania.
Planowany czas ukończenia
Analizuj bieżące obciążenie pracą i wydajność, aby oszacować datę zakończenia zadania.
Przydzielanie zadań
Możesz ustawić automatyczny algorytm dystrybucji zadań lub przypisywać je ręcznie.
Wydajność przepływu zespołu
Łatwo sprawdzaj, czy zespół jest przeciążony lub ma jakieś zaległe zadania.
Przenoszenie zadań pomiędzy przepływami
Wydajność przepływu
CoPilot w przepływach
Przepływy mobilne na iOS i Android
Twórz i monitoruj zadania w przepływach na dowolnym urządzeniu.
Reguły automatyzacji zadań
Włącz reguły automatyzacji i wyzwalacze wewnątrz zadań
Integracja z workflowami
AI w zadaniach –CoPilot
Tworzenie opisu zadania
Użyj CoPilot, aby utworzyć opisy zadań.
Tworzenie listy kontrolnej zadania
Użyj CoPilot, aby utworzyć listę kontrolną dla zadania.
Wyjaśnienie zadania
Użyj CoPilot, aby uprościć zbyt złożony opis zadania.
Podsumowanie zadania
Użyj CoPilot, aby utworzyć podsumowanie zadania.
Podsumowanie komentarzy do zadania
CoPilot przeanalizuje komentarze do zadań i wyróżni kluczowe kwestie.
Analityka i raporty na temat zadań
Moje obciążenie pracą i wydajność
Obciążenie pracą i wydajność
Czas ukończenia zadania
Zadania i wydajność przepływu
Kreator raportów
Uniwersalny kreator raportów z możliwościami tworzenia domyślnych i niestandardowych raportów zadań
Kreator BI
Twórz raporty analityczne z danych CRM.
Scrum
Realizuj swój projekt małymi krokami, komunikując się na bieżąco ze swoim zespołem. Dodaj rozmowy wideo, czaty, kalendarze, Dysk i dokumenty online do swojego zestawu do zarządzania projektami.
Zespoły Scrum
Załóż nowy zespół i od razu zajmij się zadaniem. Utwórz do pięciu zespołów w Scrum z nieograniczoną liczbą użytkowników bezpłatnie.
Maksymalna liczba zespołów
Maksymalna liczba zespołów scrum jest różna w zależności od planów.
10
20
Planowanie sprintu
Wybierz i dodaj do sprintu zadania, które Twój zespół może ukończyć na czas.
Rejestr
Zadania w oczekiwaniu są widoczne w rejestrze. Wybierz te najpilniejsze i dodaj je do sprintu.
Aktywne zarządzanie sprintem
Śledź status aktywnych zadań. Informacje te są widoczne dla wszystkich uczestników projektu.
Szybkość zespołu
Przypisz punkty historii do zadań, aby ocenić ich złożoność.
Wykres spalania (burndown)
Wykres spalania pokazuje zadania, które należy wykonać.
Epici
Projekty można podzielić na epici. Analizuj, ile wymagają zasobów.
DoD
Określ kryteria wykonania zadania, aby pomóc odpowiedzialnej osobie ocenić rezultat przed oznaczeniem zadania jako wykonane.
Planowanie spotkań zespołowych
Twórz spotkania cykliczne w Kalendarzu, aby planować sprinty i raportować wyniki.
Czaty zespołowe
Twórz czaty zespołowe, aby synchronizować zadania pomiędzy projektami.
Komentarze do zadań
Omawiaj postępy projektów na czatach. Możesz utworzyć czat lub spotkanie bezpośrednio z zadania, w którym bierzesz udział.
Rozpoczynanie połączenia wideo z zadania jednym kliknięciem
Użyj wideorozmów, aby omówić zadania i szybciej je zrealizować.
Kanban w Scrum
Używaj tablicy Kanban, aby uporządkować zadania w ramach sprintu.
Wyszukiwanie w zadaniach z filtrami (maksymalna liczba)
Zadania
Maksymalna liczba przeszukiwalnych zadań dla każdego planu
1 000
100 000
200 000
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
CRM
Leady
Dodawaj tyle leadów, ile zechcesz. Nigdy więcej nie strać klienta.
Nieograniczona liczba deali
W przeciwieństwie do innych dostawców Bitrix24 oferuje nieograniczoną liczbę deali (możliwości) na wszystkich planach.
Kontakty i firmy
W przeciwieństwie do innych dostawców Bitrix24 oferuje nieograniczoną liczbę kontaktów na wszystkich planach
Oferty
Oferty (propozycje) w systemie CRM można zapisać jako pliki PDF i/lub wysłać pocztą e-mail
Faktury
Faktury (rachunki) wewnątrz systemu CRM można zapisywać jako pliki PDF i/lub przesyłać pocztą elektroniczną
Konwertuj leady do kontaktów, dealów, firm
Twórz kontakty, firmy lub deale z leadów jednym kliknięciem
Konwertuj deal do oferty
Konwertuj deal do faktury
Skonwertuj ofertę do faktury lub deala
Twórz deale i faktury na podstawie ofert jednym kliknięciem
Katalog produktów
Katalog produktów w systemie CRM
Katalog produktów
Bez ograniczeń
3 000
5 000
500 000
Bez ograniczeń
Produkty opublikowane na stronach
100
1 000
3 000
5 000
5 000
Uprawnienia dostępu do katalogu
Usługi w katalogu
Lejek
Wizualna reprezentacja procesu sprzedaży podzielona na etapy. W pełni konfigurowalna z możliwością tworzenia różnych lejków dla różnych procesów sprzedaży
1
5
10
20
Bez ograniczeń
Tunele sprzedażowe
Narzędzia automatyzacji sprzedaży, które przenoszą klienta z jednego lejka do drugiego zgodnie z ustawionymi regułami
Pola niestandardowe
Każda firma jest wyjątkowa i czasami musisz mieć niestandardowe pola w swoim CRM. Bitrix24 je zapewnia.
Wymagane pola według etapów
Konfigurowanie pól wymaganych na poszczególnych etapach
Pola widoczne dla wybranych użytkowników
Ukrywaj niektóre pola CRM, aby zapewnić poufność
Centrum kontaktowe
Połącz różne kanały komunikacji z systemem CRM (telefon, pocztę elektroniczną, czat na żywo, Facebook, Instagram, WhatsApp itp.), aby zarządzać wszystkimi interakcjami z klientami z jednego pulpitu nawigacyjnego.
Telefonia
Podłącz telefon do CRM Bitrix24, rejestruj każde przychodzące połączenie i dodawaj je do CRM jako nowego deala.
E-mail
Podłącz pocztę elektroniczną do systemu CRM Bitrix24. Wszystkie wiadomości e-mail od nowych klientów zostaną automatycznie zapisane jako deale, podczas gdy e-maile od istniejących klientów zostaną dołączone do odpowiednich dealów.
Formularze CRM
Zbieraj zgłoszenia od klientów na stronie internetowej i dodawaj informacje do CRM.
Facebook, Instagram itp.
Podłącz konta z mediów społecznościowych i komunikatorów, aby otrzymywać wiadomości przychodzące od klientów bezpośrednio w Bitrix24. Każdy czat może zostać automatycznie zamieniony w deala, a historia wiadomości jest zapisywana w CRM.
Zarządzanie klientami
Nie można nie doceniać znaczenia planowania w zarządzaniu klientami. CRM Bitrix24 zawsze przypomina o ważnym spotkaniu z klientem lub niedokończonym zadaniu.
Planowanie aktywności
Aktywności ułatwiają planowanie i budowanie współpracy z klientami. Każde spotkanie, komentarz, terminowe powiadomienie lub połączenie zarządzane przez CRM skutkuje szybkim i pomyślnym zamknięciem deala.
Uczestnicy zadań
Ustawiaj zadania w ramach deala i łatwo zarządzaj terminami dzięki Bitrix24.
Wideorozmowy, Zoom
Oficjalna integracja Bitrix24 z Zoomem umożliwia utworzenie spotkania na Zoom i zaproszenie klienta bezpośrednio z deala.
Automatyczny dialer
Automatyczny dialer telefonii w systemie CRM
Komentarze
CoPilot w CRM
Analiza mowy AI i skrypty sprzedażowe
Transkrypcja połączenia i automatyczne wypełnianie pól
Szablony dokumentów CRM
Twórz faktury, wyceny, manifesty wysyłkowe i inne dokumenty bezpośrednio z oferty w systemie CRM. Użyj naszych szablonów domyślnych lub prześlij własne
Maksymalny rozmiar pliku szablonu
Limit maksymalnego rozmiaru pliku szablonu dokumentu w Twoim systemie CRM
2 Mb
2 Mb
2 Mb
2 Mb
Uprawnienia dostępu do szablonów dokumentów
Ustaw niestandardowe uprawnienia dostępu dla poszczególnych użytkowników w zależności od ich roly/pozycji
Proaktywny CRM
Wolne terminy w CRM
Niestandardowe etapy/statusy
Proste tworzenie niestandardowych etapów i statusów dla dowolnego procesu sprzedażowego
Uprawnienia dostępu umożliwiające zmianę niestandardowych etapów lejka sprzedażowego
Oś czasu
Chronologiczny dziennik wszystkich aktywności, działań i zmian dla danego rekordu systemu CRM
Kosz
Miejsce przechowywania usuniętych rekordów systemu CRM, które mogą wymagać przywrócenia
Przywróć z kosza
Przywróć usunięte rekordy systemu CRM z kosza
Zachowuj usunięte pliki w koszu
30 dni
30 dni
30 dni
30 dni
30 dni
Powtarzające się deale
Deale tworzone automatycznie z ustawioną częstotliwością (np. miesięczne lub roczne subskrypcje)
Powtarzające się faktury
Faktury tworzone automatycznie z ustawioną częstotliwością (np. miesięczne lub roczne subskrypcje)
Automatyczne usuwanie duplikatów
Master kontroli duplikatów systemu CRM (wyszukiwanie duplikatów)
Our system will automatically merge all the contacts or companies that have duplicate emails, phone numbers, or other data.
Rezerwacja zasobów do planowania spotkań w CRM
Planuj spotkania i rezerwuj zasoby w systemie CRM
Integracja z Zoomem
Planuj spotkania na Zoomie z klientami bezpośrednio z Bitrix24 CRM.
Mapy Google w CRM
Mapy Google w polu niestandardowym
Integracja z Mapami Google wewnątrz systemu CRM w celu wizualizacji adresu
Obserwatorzy wewnątrz dealów
Obserwatorzy są powiadamiani o wszelkich zmianach deala bez aktywnego udziału w danym dealu
Czat w CRM
Twórz prywatne czaty grupowe w systemie CRM w celu szybkiej komunikacji i rozwiązywania problemów
Szablony formularzy CRM
Dziennik dostępu CRM
Chronologiczny dziennik wszystkich logowań w systemie CRM dla wszystkich użytkowników
Analityka CRM
Kompletny zestaw raportów analitycznych w systemie CRM
Maksymalna liczba leadów, dealów, kontaktów lub firm zawartych w raportach analitycznych CRM
Górny limit rekordów systemu CRM dozwolony dla analityki systemu CRM dla każdego planu
1 000
100 000
100 000
100 000
200 000
Automatyzacja sprzedaży i marketingu
CRM Bitrix24 automatycznie roześle zgłoszenia klientów do członków zespołu, wyśle wiadomość e-mail do odpowiedniego klienta, wygeneruje fakturę lub zmieni osobę odpowiedzialną za konkretnego deala.
Reguły/wyzwalacze
Pełna automatyzacja sprzedaży oparta na regułach i wyzwalaczach dla wybranych działań
5
Automatyzacja procesów biznesowych w CRM
Tworzenie workflowów do automatyzacji sprzedaży w kreatorze procesów biznesowych
Automatyzacja Inteligentnych procesów
Bitrix24 oferuje wiele możliwości do automatyzacji procesów biznesowych (reguły, wyzwalacze, RPA), aby pomóc Ci zaoszczędzić czas i pieniądze na rutynowych operacjach.
Webhooks w regułach automatyzacji i wyzwalaczach
Integruj rozwiązania innych firm z procesem automatyzacji sprzedaży za pomocą technologii webhooks
Edytuj reguły/wyzwalacze w kreatorze workflow
Pełne dostosowanie reguł i wyzwalaczy do automatyzacji sprzedaży w kreatorze procesów biznesowych
Tryb testowy reguł automatyzacji w dealach CRM
CRM.Payment i dostawa
Przyjmuj zamówienia i płatności bezpośrednio w systemie CRM
Zarządzanie asortymentem
Magazyny
Dokonuj operacji magazynowych i prowadź niezbędną dokumentację wewnątrz Bitrix24: odbiór produktów, korekta i przeniesienie zapasów; spisanie na straty, sprzedaż i rezerwacje.
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Integracja z CRM
Przetwarzaj zamówienia, monitoruj bieżące zapasy produktów, rezerwuj produkty i twórz dokumenty bezpośrednio w formularzu deala. Nie będziesz musiał ręcznie zaznaczać towarów jako sprzedanych; to wszystko wykonuje system.
FIFO i metody kalkulacji kosztów średnich
Raporty dotyczące zysku brutto i marży brutto
Uprawnienia dostępu do zarządzania asortymentem
Wyszukiwanie z filtrami w CRM (maksymalna liczba)
Leady
Maksymalna liczba przeszukiwalnych leadów dozwolonych dla każdego planu
200 000
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Deale
Maksymalna liczba przeszukiwalnych dealów dozwolonych dla każdego planu
1 000
100 000
200 000
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Kontakty
Maksymalna liczba przeszukiwalnych kontaktów dozwolonych dla każdego planu
1 000
100 000
200 000
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Firmy
Maksymalna liczba przeszukiwalnych firm dozwolonych dla każdego planu
1 000
100 000
200 000
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Faktury
100 000
200 000
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Oferty
200 000
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Liczba dealów do wyszukiwania i filtrowania w polach Kontakt i Firmy
Łączna liczba dealów we wszystkich Twoich lejkach do wyszukiwania i filtrowania według dealów w polach kontakt i firma (z wyłączeniem pól adres e-mail i telefon). Jeśli przekroczysz tę liczbę dealów, wyszukiwanie i filtrowanie w takich polach będzie ograniczone.
1 000
50 000
50 000
50 000
100 000
Liczba dealów do wyszukiwania i filtrowania przez obserwatorów
50 000
50 000
100 000
Prawa dostępu w CRM
Ustaw i ogranicz dostęp do systemu CRM dla każdego użytkownika w zależności od roli i przypisanych uprawnień
Import/eksport danych i integracje
Import danych z pliku CSV
Proste przesyłanie danych systemu CRM za pośrednictwem CSV
Migracja z innych CRM
Zautomatyzowana migracja danych systemu CRM od innych dostawców do Bitrix24 CRM
Import kontaktów z vCard, Gmail, Outlook, Yahoo! Mail
Prosty import kontaktów z vCard, Gmail, Outlook, Yahoo! Mail
Eksport kontaktów do CSV, Excel, Outlook
Prosty eksport kontaktów do CSV, Excel, Outlook
Rezerwacja online new
Automatyzacja rezerwacji z automatycznymi przypomnieniami, możliwością rezerwacji zajętych zasobów, zależnościami zasobów i listą oczekiwania.
Harmonogram
Automatyczne przypomnienia i potwierdzenia (SMS, WhatsApp)
Pakiety zasobów
Niektóre zasoby mogą być dostępne do rezerwacji online tylko w połączeniu z innymi zasobami. Przykładowo: samochód i kierowca.
Wielokrotne rezerwacje online
Twórz wiele spotkań z wyprzedzeniem dla sprawnego planowania zasobów.
Liczniki niepotwierdzonych rezerwacji
Anulowanie rezerwacji online za pomocą linka
Lista oczekiwania już wkrótce
Rezerwacja zajętych zasobów już wkrótce
Baza klientów w CRM
Nowe kontakty są automatycznie zapisywane w CRM.
Rezerwowanie zasobów w CRM
CoPilot
CoPilot na czacie
CoPilot Follow-up już wkrótce
Używaj CoPilot, aby Twoje spotkania były jeszcze bardziej produktywne. CoPilot oceni wydajność komunikacji, wyróżni kluczowe kwestie i poda informacje zwrotne.
Podsumowanie połączenia
Ocena spotkania
Zalecenia dotyczące dalszych działań
Podsumowanie i transkrypcja
CoPilot w Aktualnościach
CoPilot w CRM
Analiza mowy AI i skrypty sprzedażowe
CoPilot przeanalizuje rozmowę z klientem i sprawdzi ją pod względem zgodności z przykładowym skryptem, oceni jakość usługi i wyśle raport do przełożonego.
Transkrypcja połączenia i automatyczne wypełnianie pól
CoPilot przeanalizuje nagranie połączenia z klientem, wyróżni kluczowe kwestie i wypełni brakujące pola we wpisie CRM.
CoPilot w zadaniach
CoPilot w przepływach
CoPilot w wiadomościach e-mail
CoPilot w kreatorze stron internetowych już wkrótce
CoPilot może utworzyć dla Ciebie stronę internetową za pomocą kilku kliknięć. Podaj krótki opis i odpowiedz na pytania CoPilot, a funkcja utworzy projekt i teksty oraz doda lub wygeneruje obrazy i formularze.
CoPilot na stronach (tekst)
CoPilot na stronach (obrazy)
CoPilot w katalogu produktów
Używaj CoPilot, aby utworzyć opisy produktów i zwiększyć sprzedaż.
Czat grupowy CoPilota
Biblioteka promptów
Role CoPilota
Niestandardowe role w CoPilot
Centrum kontaktowe
Przechowywanie kopii e-mail
Liczba dni, przez które Bitrix24 przechowuje kopie importowanych wiadomości e-mail, które nie są nigdzie używane
Wiadomości e-mail z CRM (miesięcznie)
Maksymalna liczba wychodzących wiadomości e-mail dozwolonych na konto dla każdego planu
10 000
50 000
100 000
250 000
500 000
1 000 000
Skrzynki odbiorcze na użytkownika
Maksymalna liczba skrzynek odbiorczych, które jeden użytkownik może podłączyć dla każdego planu
1
5
10
10
Limit synchronizacji i przechowywania wiadomości e-mail
Okres, w którym dane wiadomości e-mail są pobierane podczas pierwszej synchronizacji (tj. wszystkie wiadomości e-mail w ciągu ostatnich 30 dni)
7 dni
30 dni
90 dni
90 dni
Zintegrowana telefonia
Bitrix24 ma wbudowaną telefonię i nie wymaga konfiguracji ani integracji
Formularze CRM
Twórz formularze kontaktowe stron, automatycznie zintegrowane z centrum kontaktowym Bitrix24
Usuwanie oznakowania „Strona jest obsługiwana przez Bitrix24” z formularzy CRM i czatu na żywo
Widżet oddzwaniania
Twórz formularze żądań oddzwonienia, automatycznie zintegrowane z centrum kontaktowym Bitrix24
Czat na żywo
Utwórz widżet czatu na stronie, automatycznie zintegrowany z centrum kontaktowym Bitrix24
Widżet na stronie
Czat na żywo, żądanie oddzwonienia i formularz kontaktowy w jednym widżecie
Otwarte kanały
Bitrix24 to wielokanałowe centrum kontaktowe, które pozwala łączyć wiele kanałów komunikacji
1
2
10
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Facebook
Jeśli otrzymasz wiadomość od klienta na Facebooku, od razu pojawi się ona w CRM, a także w danych kontaktowych klienta i historii wiadomości.
Instagram
Włącz naszą oficjalną integrację z Instagramem i odpowiadaj na wiadomości DM od klientów bezpośrednio z Bitrix24. Możesz także generować i wysyłać linki do płatności, reagować na komentarze i uruchamiać ukierunkowane reklamy.
WhatsApp
Utwórz czat bota, aby odpowiadać na wiadomości od klientów na WhatsApp.
Telegram
Jeśli otrzymasz wiadomość od klienta na Telegramie, natychmiast pojawi się ona w CRM, a także w danych kontaktowych klienta i historii wiadomości.
Viber
Utwórz czat bota, aby odpowiadać na wiadomości od klientów na Viber.
Apple Business Chat
Korzystaj z natywnej usługi iMessage, aby komunikować się z użytkownikami Apple.
Błyskawiczny WhatsApp
Pomóż swoim klientom z zamówieniami i akceptuj płatności w WhatsApp. Funkcja Błyskawiczny WhatsApp jest dostępna od razu po zainstalowaniu na dowolnej stronie internetowej, bez konieczności dodatkowej konfiguracji.
Reguły kolejkowania i przetwarzania żądań
Rozsyłaj zgłoszenia od klientów do zespołu, aby zwiększyć wydajność.
Ocena rozmowy przez klienta
Możliwość oceniania rozmów na czacie na żywo przez klientów, aby zapewnić jakość obsługi agentów
Statystyki połączeń
Nasze raporty pomagają określić szczytowe obciążenie i liczbę nieodebranych połączeń.
Raporty analityczne Otwartych kanałów (statystyki czatów)
Zestaw kompleksowych raportów dotyczących korzystania z centrum kontaktowego, w tym liczby zgłoszeń, średniego czasu reakcji, ocen zadowolenia itp.
Integracja z telefonią zewnętrzną przez konektor SIP
Zintegruj centralę PBX hostowaną w biurze lub w chmurze z systemem CRM (konektor SIP jest kupowany osobno)
Integracja CRM
Przetwarzaj przychodzące zgłoszenia w CRM, wykorzystuj kontakty do zwiększania sprzedaży.
Bitrix24.Market (ponad 600 aplikacji)
Ulepsz Bitrix24 dzięki przydatnym aplikacjom i rozszerzeniom z naszego Marketu: pobieraj szablony stron docelowych, integracje z systemami płatności, czat boty i nie tylko.
Ustawienia Otwartych kanałów
Ustawienia czasu pracy
Ustawienia godzin pracy, gdy konsultanci są dostępni do czatu na żywo
Zapytanie o dane kontaktowe
Automatyczne żądanie informacji kontaktowych odwiedzającego witrynę, takich jak imię i nazwisko, adres e-mail lub numer telefonu
Ostrzeżenie o przetwarzaniu danych osobowych
Powiadomienie informujące o gromadzeniu i wykorzystywaniu danych osobowych do określonych celów
Tryb dystrybucji przekazywanie czatu do wszystkich
Przychodzące wiadomości są dystrybuowane jednocześnie do wszystkich pracowników, którzy są online, aby zapewnić najszybszy czas reakcji
Ocena czatów przez przełożonego
Możliwość oceniania rozmów na czacie na żywo przez przełożonych, aby zapewnić jakość obsługi klientów
Gotowe odpowiedzi
Wstępnie ustawione odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Przekazywanie rozmowy między pracownikami
Przekierowanie połączeń od jednego pracownika do innych
Przekazywanie rozmowy między kanałami
Przekierowanie połączeń między kanałami (np. od działu sprzedaży do działu pomocy)
Automatyczne odpowiedzi
Automatyczne odpowiedzi na wiadomości przychodzące (pozdrowienia, pożegnania, czekanie)
Eksport danych do Excel
Eksportuj dane otwartych kanałów do pliku Excel
Prawa dostępu do otwartego kanału
Ustaw i ogranicz dostęp do otwartego kanału dla każdego użytkownika w zależności od roli i przypisanych uprawnień
Ustawienia telefonii
Integracja z PBX przez Rest API
Połączenie z zewnętrznymi dostawcami telefonii za pomocą REST API Bitrix24
Integracja PBX przez konektor SIP
Podłącz dowolnego zewnętrznego operatora telefonii, który korzysta ze standardów SIP (konektor SIP jest kupowany osobno)
Nieograniczone linie przychodzące/wychodzące
Nieograniczone linie przychodzące/wychodzące oznaczają, że wielu użytkowników może wykonywać/odbierać połączenia telefoniczne jednocześnie z/na jeden numer telefonu
Przekazywanie połączeń
Automatyczna dystrybucja połączeń między pracownikami zgodnie z ustawionymi regułami
Przekazywanie połączeń
Przekazywanie połączeń między pracownikami (ręcznie lub automatycznie)
Zestaw VoIP
Prosta integracja telefonów VoIP/SIP z Bitrix24
Wewnętrzne rozszerzenia
Twórz wewnętrzne rozszerzenia numerów telefonów dla pracowników
Ustawienia czasu pracy
Ustawienia godzin pracy, w których pracownicy są dostępni do połączeń telefonicznych, połączenia wykonywane poza godzinami pracy mogą być automatycznie przekazywane na pocztę głosową lub numer telefonu komórkowego
Poczta głosowa i pozdrowienia
Niestandardowa lub domyślna poczta głosowa i powitanie
Tryb dystrybucji zadzwoń do wszystkich
Połączenie przychodzące jest dystrybuowane do wszystkich pracowników, którzy są online jednocześnie, aby zapewnić najszybszy czas reakcji
Przekazywanie nieodebranych połączeń
Automatyczne przekazywanie nieodebranych połączeń telefonicznych do dostępnych pracowników
Przechwytywanie połączeń
Możliwość przechwytywania przez dostępnych pracowników połączeń telefonicznych przychodzących do innych, niedostępnych pracowników
Określanie źródła połączenia według numeru telefonu (dla CRM)
Podłącz różne numery telefonów do różnych źródeł ruchu
Eksport szczegółów połączenia do Excela
Eksport szczegółów połączenia do pliku Excel
Przechwytywanie połączenia z telefonu VoIP
Możliwość przechwytywania przez dostępnych pracowników połączeń telefonicznych przychodzących do innych, niedostępnych pracowników
Automatyczny dialer
Automatyczne dzwonienie w systemie CRM
Ocena rozmowy przez klienta
Możliwość oceniania przez klientów pomocy otrzymanej telefonicznie
IVR (menu głosowe)
Twórz interaktywne menu odpowiedzi głosowych
2 poziomy
2 poziomy
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Nagrywanie rozmów (miesięcznie)
Zautomatyzowane nagrywanie połączeń i rejestrowanie miejsca dla połączeń telefonicznych wykonywanych za pośrednictwem telefonii Bitrix24
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Grupy kolejek
Liczba grup pracowników odpowiedzialnych za odebranie przypisanego numeru
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Rozmiar grupy kolejek
Maksymalna liczba pracowników dozwolonych na grupę kolejek
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Automatyczna transkrypcja połączeń
Automatyczna transkrypcja nagrań połączeń w mp3 do plików tekstowych w celu łatwego czytania/wyszukiwania
$
$
$
$
Prawa dostępu do telefonii
Możliwość ustawienia i ograniczenia dostępu do telefonii dla każdego użytkownika w zależności od roli i przypisanych uprawnień
Szybkość odtwarzania nagrań rozmów
Bitrix24.Sign
Liczba dokumentów
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Certyfikat autentyczności podpisów
Sprawdzanie integralności
Szablony
Przechowywanie podpisanych dokumentów
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Uprawnienia dostępu
Integracja CRM
Automatyzacja
Identyfikatory stron podpisujących
Adres e-mail
SMS
WhatsApp
Powiadomienia stron podpisujących
Adres e-mail
SMS
WhatsApp
e-Podpis w HR
Prosty podpis elektroniczny pracownika
Prosty podpis elektroniczny firmy
Przestrzeń robocza kadr
Wyślij i podpisz
Edytor dokumentów
Maks. liczba użytkowników na dokument
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Podstawowa automatyzacja
Reguły automatyzacji i wyzwalacze
Custom document signing providers
Witryny i strony docelowe
Mogą obowiązywać tymczasowe ograniczenia
Prosty wizualny kreator stron internetowych
Za pomocą kilku kliknięć twórz oszałamiające strony internetowe, które sprzedają, korzystając z wygodnego kreatora stron internetowych Bitrix24.
Projektowanie responsywnych stron internetowych dla różnych urządzeń, w tym telefonów komórkowych/tabletów/ komputerów PC
Twoja strona automatycznie dostosuje się do różnych urządzeń.
Szablony stron (utworzone przez Bitrix24)
Wybierz szablon pasujący do firmy i dostosuj go do własnych potrzeb!
Szablony stron (z Bitrix24.Market)
Jeśli potrzebujesz konkretnego gotowego bloku (takiego jak blok z opiniami lub galerią zdjęć), w naszej bibliotece znajdziesz wiele różnych szablonów dostosowanych do Twoich potrzeb.
Superblok do profesjonalnego projektowania stron internetowych
Całkowicie elastyczny projekt blokowy strony: dodawaj, usuwaj lub przesuwaj elementy. Bez względu na to, jakie zmiany wprowadzisz, nowe bloki będą wyglądać świetnie na każdym urządzeniu.
Kreator formularzy CRM
Twórz formularze stron internetowych za pomocą naszego prostego Kreatora formularzy CRM. Np. formularze oddzwaniania lub spotkania.
Edytor obrazów
Edytuj obrazy bez dodatkowych aplikacji lub edytorów obrazów. Przycinaj obrazy, zmieniaj ich rozmiar, dodawaj filtry lub teksty.
Bloki dynamiczne
Używaj bloków dynamicznych w witrynach i stronach docelowych Bitrix24
Liczba opublikowanych stron
Liczba stron, które można opublikować online w dowolnym momencie.
10
10
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Strony internetowe dla zespołów sprzedażowych
Generuj większą sprzedaż dzięki witrynom i stronom docelowym. Dodaj formularz internetowy do strony, a dane kontaktowe klientów i leadów zostaną automatycznie dodane do CRM.
Strony internetowe dla zespołów marketingowych
Szybko uruchamiaj kampanie reklamowe, promuj określone pozycje i kieruj ruch z kampanii na stronę.
Strony HR/rekrutacyjne
Poinformuj odwiedzających stronę o firmie i wymień oferty pracy. Zbieraj i przetwarzaj dane potencjalnych kandydatów w CRM.
Strony internetowe
Witryny Bitrix24 mają nieograniczoną liczbę stron internetowych
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Skopiuj strony internetowe
Kopiuj strony internetowe wewnątrz konta Bitrix24
Przestrzeń na strony internetowe
Niektóre strony będą wymagały więcej przestrzeni — na przykład, jeśli chcesz przesłać dużo obrazów lub materiałów wideo w wysokiej rozdzielczości. Wybierz plan, który najbardziej Ci odpowiada, w zależności od potrzebnego miejsca.
5 GB
24 GB
100 GB
1 024 GB
3 TB
Darmowy hosting stron internetowych
Nie wydawaj ani grosza na hosting stron internetowych! Bitrix24 pozwala stworzyć własną stronę i hostować ją całkowicie bezpłatnie. Możesz również użyć własnej zarejestrowanej nazwy domeny bez żadnych dodatkowych kosztów.
Adres strony internetowej w domenie bitrix.site
Stwórz i hostuj stronę internetową w ramach domeny Bitrix24.site całkowicie za darmo.
Użyj własnej domeny
Połącz własną domenę z witrynami i stronami docelowymi utworzonymi w Bitrix24
Widżet na stronę
Dodaj do strony widżet czatu lub formularz strony. Wszystkie dane kontaktowe leadów zostaną automatycznie dodane do CRM.
Formularze CRM
Witryny i strony docelowe Bitrix24 są automatycznie zintegrowane z formularzami CRM
Widżet oddzwaniania
Twórz formularze żądań oddzwonienia, automatycznie zintegrowane z centrum kontaktowym Bitrix24
Czat na żywo na stronie internetowej
Witryny i strony docelowe Bitrix24 są automatycznie zintegrowane z widżetem czatu na żywo
Sieci społecznościowe i komunikatory
Podłącz różne sieci społecznościowe i komunikatory, aby umożliwić klientom kontakt za pośrednictwem odpowiedniego dla nich kanału komunikacji.
Dodaj do CRM
Wszystkie żądania ze stron internetowych, widżetów i komunikatorów są automatycznie dodawane do CRM. Dane kampanii reklamowych są automatycznie dodawane do modułu Sales Intelligence. Wszystko to pomaga przeanalizować skuteczność każdej kampanii.
Automatycznie śledź podróż klienta w CRM
CRM może śledzić drogę każdego klienta przed dokonaniem zakupu lub pozostawieniem danych kontaktowych. Możesz na przykład określić, które reklamy zostały kliknięte lub które strony zostały odwiedzone.
Google Analytics
Połącz konto Google Analytics z witrynami i stronami docelowymi Bitrix24
Mapy Google
Integracja z Mapami Google wewnątrz witryn i stron docelowych Bitrix24 w celu wizualizacji adresu
Zgoda na pliki cookie
Wszystkie strony internetowe używają plików cookie. Powiadom o tym użytkowników, dodając odpowiedni baner na swojej stronie.
Dodanie HTML lub JS
Wstaw kod HTML lub JavaScript do witryn i stron docelowych Bitrix24
Import witryny
Zaimportuj witryny internetowe z innych kont Bitrix24
Eksport witryny
Przenoś swoje witryny internetowe między wieloma kontami Bitrix24
Kreator stron internetowych CoPilot już wkrótce
Utwórz nową stronę z CoPilot za pomocą kilku kliknięć. Podaj krótki opis, a CoPilot przygotuje projekt, teksty, obrazy i formularze.
ImageAssistant AI
TextAssistant AI
Prawa dostępu do kreatora stron
Ustaw i ogranicz dostęp do kreatora stron dla każdego użytkownika w zależności od roli i przypisanych uprawnień
Usuwanie oznakowania „Strona jest obsługiwana przez Bitrix24”
Usuwanie oznakowań Bitrix24 dla witryn i stron docelowych
Handel elektroniczny
Sklepy internetowe
Maksymalna liczba sklepów Bitrix24, które można utworzyć dla każdego planu
1
1
5
10
Bez ograniczeń
zamówień
Sklepy Bitrix24 mają nieograniczoną liczbę zamówień
100
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Sklep CRM
Stwórz piękny, łatwy w obsłudze, przyjazny dla urządzeń mobilnych i komputerów stacjonarnych sklep internetowy w zaledwie 2 minuty.
Zamówień: 100
Katalog produktów z SKU
Górny limit liczby produktów w sklepie Bitrix24 dla każdego planu
Bez ograniczeń
3 000
5 000
500 000
Bez ograniczeń
Produkty opublikowane na stronach
100
1 000
3 000
5 000
5 000
Skrypty finalizacji zamówienia
Daj klientom możliwość wyboru: mogą sami złożyć zamówienie lub zostawić numer telefonu i czekać, aż przedstawiciel handlowy do nich oddzwoni.
Płatności samoobsługowe
Klienci mogą kliknąć w wysłany link do płatności i wybrać odpowiednią dla siebie opcję – karta kredytowa/debetowa, Apple Pay, Google Pay lub płatność przy odbiorze.
Oddzwonienie
Klienci docenią nowy, ulepszony proces zamawiania: wystarczy tylko dodać swój numer telefonu, imię i nazwisko.
Przetwarzaj zamówienia w dealach CRM
Przetwarzaj zamówienia w CRM i organizuj dostawy.
Informacje o kliencie i zamówieniach w CRM
Cała historia klienta, w tym czaty, preferencje i przeglądane elementy, są zapisywane w CRM.
Nagrania połączeń z klientem
Nagrania połączeń są automatycznie zapisywane na odpowiedniej karcie elementu CRM (niezależnie od tego, czy jest to karta leada, deala czy kontaktu). Możesz je odtwarzać z normalną lub zwiększoną prędkością.
Historia komunikacji z klientem
Przeglądaj całą historię każdego leada, deala, kontaktu lub firmy – w tym ich zamówienia, historię czatów, pliki i nagrania połączeń. Na podstawie tych danych dostosowuj podejście do sprzedaży.
Automatycznie przetwarzaj zamówienia za pomocą reguł CRM
Rutynowe sprawy pozostaw regułom automatyzacji, a Ty spędzaj więcej czasu na pracy z klientami i zwiększaniu sprzedaży.
Przetwarzanie płatności
Integracje dla popularnych dostawców przetwarzania płatności
Przechowuj prawa dostępu
Ustaw i ogranicz dostęp do kreatora sklepów internetowych dla każdego użytkownika w zależności od roli i przypisanych uprawnień
Kupony
Możliwość tworzenia kuponów dla sklepu Bitrix24
Rabaty kumulacyjne
Automatycznie stosuj rabaty, gdy łączna wydana kwota przekroczy przypisane wartości
Reguły automatyzacji
Zautomatyzuj przetwarzanie zamówień w sklepie Bitrix24
Stały koszt dostawy
Zastosuj stałe koszty wysyłki do sumy zamówienia
Kalkulator kosztów dostawy
Automatyczne obliczenia kosztów wysyłki na podstawie adresu dostawy, masy paczki i innych parametrów
Zarządzanie asortymentem/magazynem
Zarządzanie zapasami dla sklepów Bitrix24, w tym drukowalne dokumenty do przetwarzania zamówień
Import sklepu internetowego (bez katalogu)
Zaimportuj sklepy internetowe z innych kont Bitrix24
Eksport sklepu internetowego (bez katalogu)
Przenoś swoje sklepy internetowe między wieloma kontami Bitrix24
Przychód
Sklepy Bitrix24 nie mają żadnych ograniczeń dotyczących przychodów
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Przetwarzanie transakcji
Bitrix24 nie pobiera żadnych opłat za przetwarzanie transakcji
0%
0%
0%
0%
0%
Marketing
Segmentacja klientów w CRM
Grupuj klientów w segmenty w oparciu o wspólne kryteria, takie jak wiek, płeć, rodzaj zakupu itp. Twórz spersonalizowane kampanie reklamowe, aby zwiększyć lojalność klientów i zwiększyć sprzedaż.
Importuj własne segmenty
Prześlij własne segmenty klientów do CRM Bitrix24, aby prowadzić marketing e-mailowy, transmisje głosowe i inne rodzaje kampanii reklamowych.
Generator sprzedaży oparty na segmentach
Nasz CRM automatycznie utworzy dla Ciebie segmenty klientów, aby stymulować ponowną sprzedaż. Rozpocznij kampanie marketingowe e-mail, aby poinformować klientów o nadchodzących wyprzedażach lub nowościach.
Marketing e-mailowy oparty na segmentach
Twórz marketing e-mailowy i inne rodzaje kampanii w Bitrix24 i śledź ich wyniki.
Masowe wiadomości e-mai
Maksymalna liczba e-maili, które można wykorzystać do marketingu e-mailowego dla każdego planu
50 000
100 000
250 000
500 000
1 000 000
Masowe SMSy
Maksymalna liczba numerów telefonów, które można wykorzystać do marketingu SMS-owego dla każdego planu
Automatyczne łączenie
Nasz system automatycznie dostarczy nagraną wiadomość do klientów z CRM. To dobry sposób na informowanie klientów o nadchodzących wyprzedażach i promocjach.
Telegram
Dotrzyj do klientów na Telegramie. Jest jeden warunek – możesz wysyłać wiadomości wyłącznie do osób, które wcześniej się z Tobą kontaktowały.
Facebook Messenger
Dotrzyj do klientów na Messengerze Facebooka. Jest jeden warunek – możesz wysyłać wiadomości wyłącznie do osób, które wcześniej się z Tobą kontaktowały.
Instagram Direct Messenger
Dotrzyj do klientów za pośrednictwem Instagram Direct. Jest jeden warunek – możesz wysyłać wiadomości wyłącznie do osób, które wcześniej się z Tobą kontaktowały.
WhatsApp
Dotrzyj do klientów na WhatsApp. Jest jeden warunek – możesz wysyłać wiadomości wyłącznie do osób, które wcześniej się z Tobą kontaktowały.
Viber
Dotrzyj do klientów na Viber. Jest jeden warunek – możesz wysyłać wiadomości wyłącznie do osób, które wcześniej się z Tobą kontaktowały.
Wiadomości masowe (Centrum kontaktowe)
Maksymalna liczba odbiorców błyskawicznych wiadomości, których można użyć w marketingu błyskawicznym dla każdego planu
Wiadomości głosowe
Maksymalna liczba numerów telefonów, które można wykorzystać do automatycznych połączeń dla każdego planu
Odbiorcy reklam dla segmentów CRM
Utwórz segment klientów w Bitrix24 i uruchom specjalnie skierowane reklamy. Może to być na przykład segment klientów, którzy kupili coś od Ciebie w zeszłym miesiącu lub osób, które odwiedziły Twoje ostatnie wydarzenie. To świetny sposób na optymalizację wydatków na reklamy.
Google Ads
Uruchom reklamę Google AdWords skierowaną do określonego segmentu klientów. To świetny sposób na optymalizację wydatków na reklamy.
Facebook
Uruchom reklamę na Facebooku skierowaną do określonego segmentu klientów. To świetny sposób na optymalizację wydatków na reklamy.
Wyszukiwanie podobnych odbiorców
To szybki i łatwy sposób na znalezienie nowych klientów. Po prostu wyeksportuj listę kontaktów z CRM do Facebooka. Usługa pomaga znaleźć użytkowników, którzy pasują do parametrów leadów z Twojego CRM i uruchamiać skierowane do nich reklamy.
Podobni odbiorcy (Instagram)
Marketing CRM pomaga znaleźć użytkowników Instagrama, którzy pasują do parametrów leadów z Twojego CRM i uruchamiać skierowane do nich reklamy.
Podobni odbiorcy (Facebook)
Marketing CRM pomaga znaleźć użytkowników Facebooka, którzy pasują do parametrów leadów z Twojego CRM i uruchamiać skierowane do nich reklamy.
Retargeting w sieciach reklamowych
Możliwość przeprowadzenia kampanii retargetingowej na podstawie danych kontaktowych przechowywanych w systemie CRM
Reklamy na Facebooku
Uruchamiaj reklamy na Facebooku bezpośrednio z Bitrix24. Po prostu podłącz konto, skonfiguruj kampanię i prześlij ją do zatwierdzenia. Gdy będzie gotowa, usługa uruchomi reklamy, a Ty uzyskasz stały napływ nowych leadów.
Reguły automatyzacji marketingu CRM
Automatycznie uruchamiaj reklamy dla leadów dodanych do CRM. Możesz je uruchamiać automatycznie lub gdy deal zostanie przeniesiony na określony etap, lub w zależności od działań klienta (np. po przesłaniu formularza na stronie internetowej).
Edytor wiadomości e-mail
Użyj naszego edytora opartego na blokach, aby tworzyć atrakcyjne wiadomości e-mail, które sprzedają – nie są wymagane żadne umiejętności kodowania.
Usługa rezygnacji z subskrypcji wiadomości e-mail
Dodaj przycisk „Anuluj subskrypcję” do wiadomości e-mail, aby zachować zgodność z lokalnymi przepisami. Jeśli klient nie chce już otrzymywać wiadomości e-mail, może łatwo wypisać się z list mailingowych.
Szablony wiadomości e-mail
Wybierz gotowy szablon do wykorzystania w kampanii lub dostosuj go do swoich upodobań (zmień teksty, dodaj własne dane kontaktowe itp.). Mamy mnóstwo niesamowitych szablonów na każdą okazję – czy to urodziny klienta, czy ostatni dzień wyprzedaży.
Uprawnienia dostępu
Zapewnij swoim pracownikom dostęp tylko do tych narzędzi, których potrzebują do pracy
Sales intelligence
Tylko zautomatyzowane dane (bez banerów/UTM)
CRM Bitrix24 pozwala śledzić aktywność klientów, która poprzedzała ich interakcję z Twoją marką (np. które z Twoich reklam zobaczyli, jakie banery kliknęli lub jakie strony odwiedzili).
Widżet Sales Intelligence na strony internetowe
Pokazuje, ile połączeń i wiadomości e-mail generuje Twoja strona. Dzięki temu możesz zobaczyć, które strony działają lepiej i wymyślić pomysły na zwiększenie ich wydajności.
Podróż klienta (od pierwszego kontaktu do deala w CRM)
Śledź drogę klienta od uzyskania świadomości do zakupu.
Niestandardowe źródła ruchu
Dodaj niestandardowe źródła ruchu do raportów, aby śledzić skuteczność wszystkich kampanii reklamowych
Raporty analityczne
To świetny sposób, aby dowiedzieć się, która z Twoich reklam jest skuteczniejsza od pozostałych.
Analiza zwrotu z reklam
Śledź wyniki kampanii marketingowych i sprawdzaj, które z kanałów i reklam mają lepszą skuteczność. To świetny sposób na optymalizację wydatków marketingowych.
Analiza ruchu
Umożliwia analizę ruchu przychodzącego generowanego przez Twoje reklamy z różnych źródeł (Facebook, Instagram, reklamy Google) i sprawdzenie, które źródła generują wyższe współczynniki konwersji.
Analiza słów kluczowych w Sales Intelligence
Uzyskaj pełne zestawienie skuteczności słów kluczowych, w tym wyświetlenia, działania, CTR (współczynnik klikalności), koszt oraz ROI (zwrot z inwestycji).
Zautomatyzowane zarządzanie reklamami
Instagram
Możesz sprawić, by nasz system automatycznie włączał i wyłączał Twoje reklamy na Instagramie w zależności od ich skuteczności. To świetny sposób na optymalizację wydatków na reklamy.
Facebook
Możesz sprawić, by nasz system automatycznie włączał i wyłączał Twoje reklamy na Facebooku w zależności od ich skuteczności. To świetny sposób na optymalizację wydatków na reklamy.
Śledzenie połączeń
Przypisz różne numery telefonów do różnych kanałów reklamowych i śledź skuteczność każdego kanału, śledząc połączenia telefoniczne z danymi numerami
Śledzenie reklam offline
CRM Bitrix24 może automatycznie śledzić skuteczność kampanii marketingowych offline (np. lokalna reklama radiowa, billboard, reklama telewizyjna lub coś podobnego).
Maksymalna liczba leadów, dealów, kontaktów lub firm zawartych w raportach Sales Intelligence
Maksymalna liczba rekordów systemu CRM dozwolona dla raportów Sales Intelligence dla każdego planu
1 000
100 000
100 000
100 000
200 000
Automatyzacja workflow i procesów biznesowych
Workflowy
Automatyzuj procesy robocze i oszczędzaj czas na rutynowych zadaniach.
Płatności za faktury
Szybko i łatwo potwierdzaj płatności faktur online — bez podpisów i dokumentów.
Urlop wypoczynkowy
Zatwierdź urlop w mniej niż minutę! Określ przełożonego oraz odpowiedzialnego księgowego.
Podróże służbowe
Automatyzuj wszystko, co związane z podróżą służbową: od samej podróży po bilety.
Dokumenty wychodzące
Pracownicy będą mogli uprościć proces wysyłania dokumentu – zostanie on skierowany do osoby odpowiedzialnej, która następnie go zarejestruje i wyśle do adresata.
Zatwierdzanie wydatków
Uzyskuj szybkie zatwierdzenia wydatków. Prośby można zatwierdzać, odrzucać lub wymagać dodatkowych informacji. Wszystkie zmiany statusów są rejestrowane automatycznie.
Niestandardowe procesy biznesowe
Twórz własne procesy biznesowe z niestandardowymi sekwencjami zatwierdzania i odpowiedzialnymi osobami. Zautomatyzuj biznes bez pisania ani jednej linijki kodu.
Kreator procesów biznesowych
Utwórz dowolny niestandardowy workflow w kreatorze procesów biznesowych
Workflowy w Aktualnościach
Za pomocą Aktualności zarządzaj workflow, takimi jak np. wnioski o urlop wypoczynkowy czy zatwierdzenie wydatków
Zatwierdzanie procesów inteligentnych z aplikacji mobilnej
Użyj aplikacji mobilnej do zatwierdzania procesów inteligentnych, takich jak faktury, urlopy i inne.
Określ okres nagrywania wydarzeń w dzienniku testowym workflow
7 dni
7 dni
Zautomatyzowane rozwiązania
Zautomatyzowane rozwiązanie to specjalna przestrzeń robocza z opcjami dostosowywania i automatyzacji, stworzona z myślą o pracy różnych działów (np. kadr).
Miejsca w ramach zautomatyzowanych rozwiązań
20
150
Procesy inteligentne
W Bitrix24 nie ograniczasz się tylko do dealów, leadów czy ofert. Twórz nowe obiekty zgodnie z potrzebami firmy i automatyzuj je.
Limit procesu inteligentnego
150
1 000
Automatyzacja zatrudniania
Twórz i automatyzuj oferty pracy za pomocą procesów inteligentnych.
Twórz niestandardowe procesy inteligentne
Twórz własne procesy inteligentne i dostosowuj je do potrzeb firmy.
Etapy procesu inteligentnego
Twórz własne etapy procesów inteligentnych i przesuwaj je za pomocą tablicy Kanban. Ustawiaj prawa dostępu oraz określone wyzwalacze i reguły dla każdego etapu.
Tunele procesów biznesowych
Możesz tworzyć wiele lejków i łączyć je z tunelami sprzedażowymi w celu dalszej automatyzacji. Każdy lejek ma własne unikalne etapy, elementy i ustawienia praw dostępu.
Niestandardowe pola procesu inteligentnego
Tworząc procesy inteligentne nie musisz korzystać z predefiniowanych pól – możesz stworzyć własne od podstaw, w zależności od potrzeb.
Szczegóły procesu inteligentnego
Twórz i edytuj procesy inteligentne — dodawaj nowe pola i etapy, twórz nowe zadania i dodawaj ważne informacje do opisów procesów inteligentnych.
Oś czasu wydarzenia
Śledź procesy inteligentne w czasie rzeczywistym: obserwuj, jak przechodzą przez etapy od utworzenia do ukończenia i przeglądaj szczegóły aktywności.
Kreator dokumentów
System wygeneruje i wypełni dokumenty w zależności od etapu procesu inteligentnego. Pracownicy nie muszą już tracić czasu na rutynową papierkową robotę.
Połączenie z innymi procesami inteligentnymi i CRM
Powiąż procesy inteligentne z leadami, dealami, fakturami itp. Na przykład, aby wyświetlić listę danych kontaktowych klientów w ramach procesu.
Reguły automatyzacji i wyzwalacze
Możesz w pełni zautomatyzować dowolny proces inteligentny, używając reguł i wyzwalaczy dla dowolnego elementu procesu. Na przykład automatycznie wysyłaj powiadomienia, wiadomości e-mail, twórz zadania lub zmieniaj osoby odpowiedzialne.
Zarządzaj prawami dostępu
Skonfiguruj prawa dostępu do określonych sekcji procesów inteligentnych. Dzięki temu każdy pracownik ma dostęp wyłącznie do tego, czego potrzebuje do pracy.
Reguły i wyzwalacze
Zautomatyzuj sprzedaż bez pisania ani jednej linijki kodu! Reguły i wyzwalacze CRM automatycznie uruchomią kampanie reklamowe i e-mailowe, utworzą fakturę lub dokument i przeprowadzą deal przez różne etapy.
Automatyzacja zadań i projektów
Automatyzuj zadania i projekty. Ustawiaj wyzwalacze, a Bitrix24 będzie wysyłał powiadomienia, utworzy przyszłe zadania i przesunie terminy.
RPA (Robotyczna automatyzacja procesów)
Bardziej zautomatyzowane procesy = mniej rutynowej pracy
1
1
5
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Workflowy w aplikacji mobilnej
SPA w aplikacji mobilnej
Zarządzanie rekordami
Utwórz dowolny niestandardowy workflow na podstawie rekordów
Rozszerzona administracja
Uzyskaj pełną kontrolę nad danymi, uprawnieniami i ustawieniami zabezpieczeń w naszych planach subskrypcji wyższego poziomu.
Kreator BI
Edytor pulpitu nawigacyjnego
Wierszy na tabelę danych
1 000 000
5 000 000
10 000 000
Liczba pulpitów nawigacyjnych
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Bez ograniczeń
Częstotliwość aktualizacji pulpitu nawigacyjnego
1 godz.
1 godz.
1 godz.
Role
Konektory innych firm
Reklamy dotyczące konektorów konta (Google itp)
Importuj pliki CSV
Analityka BI
Używaj Google DataStudio lub Microsoft PowerBI, aby przeanalizować dane zebrane w Twoim Bitrix24. Każdy potrzebny raport jest zawsze pod ręką.
Limit liczby wierszy w raporcie
10 000
10 000
100 000
250 000
500 000
1 000 000
Wiele oddziałów
Zestaw narzędzi, które pomogą Ci zarządzać siecią oddziałów regionalnych, biur, franczyz.
Scentralizowane zarządzanie oddziałami już wkrótce
Zarządzaj różnymi kontami Bitrix24 z jednego konta głównego: przenoś pracowników, zarządzaj działalnością, twórz ujednolicone raporty BI i nie tylko.
Struktura oddziału
Główne konto Bitrix24 nadrzędne dla wszystkich kont oddziału
Bitrix24 (plan Enterprise) – tu można łączyć różne oddziały (z istniejących lub nowo utworzonych kont Bitrix24)
Nieograniczona liczba kont oddziału
Łączenie istniejących kont Bitrix24 z głównym kontem Bitrix24
Każdy oddział wybiera własny plan płatny
Aby przetestować funkcje oddziałów, można aktywować 15-dniowy tryb testowy z pełnym dostępem, który odblokowuje wszystkie funkcje Bitrix24
Każdy oddział może płacić za własną subskrypcję
Podstawowe funkcje
Niezależny CRM, Zadania, Aktualności, Workflow i inne narzędzia dla każdego oddziału
Całkowita izolacja danych
Użytkownicy danego konta oddziału Bitrix24 nie mają dostępu do informacji na innych kontach oddziału, chyba że administrator głównego konta Bitrix24 przyzna im określone uprawnienia dostępu
Możliwość zarządzania ustawieniami konta oddziału przez głównego administratora Bitrix24
Oddzielny katalog pracowników i struktura organizacyjna dla każdego oddziału
Aby przyznać konkretnemu użytkownikowi dostęp do innego oddziału, administrator musi zaprosić tego użytkownika do oddziału i ustawić odpowiednie uprawnienia dostępu
Uprawnienia dostępu użytkownika do kont oddziału i głównego konta Bitrix24
Przełączanie między kontami oddziału zgodnie z prawami dostępu
Jedno centrum powiadomień dla wielu aktywności oddziałów – zadania, CRM, nowe wiadomości itp. już wkrótce
Użytkownicy mogą przeglądać aktywności w różnych oddziałach, do których otrzymali dostęp, zwyczajnie śledząc liczniki w menu oddziałów
Ujednolicona analityka BI wewnątrz głównego konta Bitrix24 dla wszystkich oddziałów już wkrótce
Obsługa wielu oddziałów w aplikacji desktopowej
Obsługa wielu oddziałów w aplikacji mobilnej
Prawa dostępu do oddziału
Dostęp do wszystkich kont oddziału przez administratora głównego konta Bitrix24
Delegowanie uprawnień do zarządzania dostępem do oddziału
Zarządzanie administratorskie konta oddziału
Zaproś użytkownika do określonego oddziału już wkrótce
Prawa dostępu użytkownika specyficzne dla oddziału
Usuń użytkownika ze wszystkich kont oddziału
Odłącz oddział od nieważnego konta Bitrix24
Infrastruktura
Zoptymalizowana infrastruktura dla wielu użytkowników
Konta Bitrix24 znajdują się w dwóch niezależnych geograficznie rozproszonych centrach danych. Ustawienia infrastruktury optymalizują rozkład obciążeń między wszystkimi użytkownikami usług w celu uzyskania najlepszej wydajności.
Całkowita izolacja danych
Nieprzerwane działanie podczas aktualizacji systemu i infrastruktury
Wysokowydajny klaster klasy korporacyjnej
Wysokowydajna infrastruktura klastra klasy korporacyjnej zapewnia maks. 10-krotne prędkości nawet przy intensywnym użytkowaniu, dużej ilości danych i dużej liczbie użytkowników online.
Nawet 10 razy szybciej
Dwa geograficznie rozproszone centra danych (wszystkie dane są przechowywane w centrach danych AWS zgodnych z SOC)
Użytkownicy licencji Cloud Enterprise są hostowani w dwóch różnych dedykowanych geograficznie rozproszonych centrach danych.
Konfiguracja Master-Master
Dynamiczne równoważenie obciążeń
Dedykowana baza danych
Dedykowana infrastruktura gwarantuje, że na wydajność nie mają wpływu inni użytkownicy.
Dedykowany serwer aplikacji
Dedykowana infrastruktura gwarantuje, że na wydajność aplikacji nie mają wpływu inni użytkownicy.
Zwiększona wydajność REST API
Użytkownicy licencji Cloud Enterprise cieszą się 2,5 razy wyższym limitem Rest API w porównaniu z użytkownikami innych planów: szczytowe obciążenie do 250 żądań na sekundę prowadzi do limitu 5 żądań na sekundę.
Gwarancja SLA
99,95%
Szyfrowanie danych
Całodobowy monitoring
Całodobowy monitoring infrastruktury
Całodobowy szybki czas reakcji na incydenty
Rozszerzony monitoring
Automatyczne tworzenie kopii zapasowych danych
Kopie zapasowe danych i infrastruktury
Okres przechowywania kopii zapasowej
7 dni
7 dni
7 dni
7 dni
30 dni
Przywracanie kopii zapasowej określonego dnia na żądanie
Pakiet Enterprise
Szyfrowanie w spoczynku
Twoje dane Bitrix24 są przesyłane i przechowywane w zaszyfrowanej formie (AES-256) dla dodatkowego bezpieczeństwa
Pomoc techniczna
Szkolenia online
Podpowiedzi
Użyj podpowiedzi, aby poruszać się po różnych narzędziach w Bitrix24.
FAQ
Mamy obszerną sekcję FAQ, która obejmuje wszystkie aspekty Bitrix24. Sekcja zawierająca szczegółowe instrukcje, poradniki, filmy demonstracyjne i zrzuty ekranu, obejmuje odpowiedzi na 95% zadawanych pytań.
Samouczki wideo
Oglądaj nasze samouczki, aby dowiedzieć się, jak w pełni wykorzystać Bitrix24.
Webinaria
Oglądaj nasze darmowe samouczki, aby dowiedzieć się, jak w pełni wykorzystać Bitrix24.
Czat z pomocą techniczną
Skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej i przesyłaj pytania za pośrednictwem czatu na żywo.
Konsultacje ogólne
Nasz zespół wsparcia online pomoże Ci prawidłowo skonfigurować konto i opanować Bitrix24.
Konsultacje techniczne
Uzyskaj profesjonalną pomoc od naszych specjalistów technicznych, aby szybko rozwiązywać wszelkie napotkane problemy.
Przywróć z kopii zapasowej
Coś poszło nie tak w Twoim Bitrix24? Zgubiły się ważne dane? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby przywrócić konto do poprzedniej wersji.
Podłącz własną domenę
Użyj własnej domeny trzeciego poziomu (np. crm.mojafirma.pl) zamiast adresu URL konta Bitrix24 (np. cos.bitrix24.pl)
Połącz partnerów
Szkolimy naszych partnerów, jak profesjonalnie wdrażać Bitrix24, pomagamy im w obsłudze wysokiej jakości leadów i dostarczamy wszystkie materiały, których potrzebują, aby odnieść sukces.
Prośba o wdrożenie
Prośba o wsparcie
Prośba o szkolenie
Priorytetowa obsługa klienta
Zapytanie zostanie potraktowane priorytetowo przez dedykowany zespół specjalistów ds. obsługi klienta
Bezpieczeństwo
Pełne szyfrowanie sesji użytkownika w Bitrix24
Wszystkie dane w Bitrix24 są chronione przez najsilniejszy dostępny system szyfrowania. Nie wykorzystujemy danych ani nie udostępniamy ich innym firmom.
Izolacja danych konta
Każdy Bitrix24 przechowuje dane w izolowanej bazie danych. Uzyskanie dostępu do innych danych Bitrix24 jest niemożliwe.
Bezpieczna autoryzacja
Autoryzacja za pomocą kodu QR za pośrednictwem aplikacji mobilnej
Autoryzacja dwuetapowa (OTP)
Autoryzacja dwuetapowa (która obejmuje hasło standardowe i jednorazowe) chroni Bitrix24 przed programami szpiegującymi, których celem jest zwykle pozyskanie loginów i haseł pracowników.
Autoryzacja za pośrednictwem podmiotu zewnętrznego
Google
Facebook
Apple
Office365
LiveID
X
Ogranicz dostęp przez adres IP
Ogranicz dostęp do konta Bitrix24 do określonych adresów IP (np. wyłącznie z biura)
Pojedyncze logowanie/SAML
Jednolity system autoryzacji użytkowników Bitrix24 dla całej sieci oddziałów
Microsoft Active Directory
Ochrona plików i dokumentów
Chroń dane przed usunięciem. Przywracaj je z kosza
Jeśli ważny plik zostanie przypadkowo usunięty, można go łatwo przywrócić.
Wyłącz linki publiczne do plików i folderów
Ogranicz możliwość udostępniania plików przez użytkownika poza kontem Bitrix24
Szyfrowanie w spoczynku
Zaawansowany poziom bezpieczeństwa: dane są przechowywane i przesyłane wewnątrz Bitrix24 w postaci zaszyfrowanej (AES-256)
Bezpieczne zapraszanie użytkowników
Zaproś wybranych użytkowników indywidualnie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub wiadomości SMS
Zaproś użytkowników za pośrednictwem linka
Zaproś partnera Bitrix24
Zwalnianie użytkowników w Bitrix24
Automatyczna utrata dostępu do wszystkich narzędzi dla zwolnionych użytkowników
Uniemożliwia byłym pracownikom dostęp do konta Bitrix24. Pracę i materiały byłych pracowników można w łatwy sposób przenieść do innych pracowników.
Historia zdarzeń
Lista logowań do Twojego Bitrix24: kto, kiedy, adres IP
Dni przechowywania historii zdarzeń
7 dni
7 dni
182 dzień
182 dzień
Historia logowania
Szczegółowe logi każdego działania użytkownika + raporty (w tym o urządzeniach i czasie dostępu) dla ochrony przed nieautoryzowanym dostępem do konta
Dni przechowywania historii logowania
180 dni
Dodatkowe ustawienia uprawnień
Uprawnienia aplikacji Bitrix24.Market
Uprawnienia w zakresie zapraszania użytkowników
Uprawnienia do zakupu licencji Bitrix24
Administrowanie
Administratorzy kont
Maksymalna dozwolona liczba administratorów dla każdego planu
1
1
5
10
25
50
100
Administracja portalami społecznościowymi
Kontroluj komunikację wewnętrzną i zarządzaj nią: udzielaj użytkownikom uprawnień do tworzenia ogłoszeń, pisania wiadomości na czacie firmowym itp.
Rozszerzone prawa dostępu do CRM, Dysku itp.
Uzyskaj pełną kontrolę: zarządzaj prawami dostępu, dodawaj/usuwaj/edytuj dane.
Rozszerzone prawa dostępu w Zadaniach i Projektach
Uzyskaj pełną kontrolę: zarządzaj prawami dostępu, dodawaj/usuwaj/edytuj dane.
Monitorowanie i czyszczenie dostępnej przestrzeni
Możesz łatwo zidentyfikować pliki, które zajmują zbyt dużo miejsca i przeprowadzić szybkie czyszczenie, aby zwolnić trochę miejsca na dysku.
Osobiste i niestandardowe ustawienia marki dla Bitrix24
Dostosuj Bitrix24, przesyłając logo i używając unikalnej nazwy domeny.
Niestandardowa nazwa firmy
Utwórz niestandardową nazwę konta Bitrix24.
Użyj własnego logo
Prześlij własne logo na konto Bitrix24
Zastosuj menu dla wszystkich
Zmień menu i zastosuj zmiany do wszystkich użytkowników na koncie Bitrix24
Zastosuj tło dla wszystkich
Zastosuj wybrane tło do wszystkich użytkowników na koncie Bitrix24
Niestandardowy adres URL konta Bitrix24 z Twoją nazwą domeny
Użyj własnej domeny trzeciego poziomu (np. crm.mojafirma.pl) zamiast adresu URL konta Bitrix24 (np. cos.bitrix24.pl)
Tryb administratora
Aktywuje rozszerzony dostęp i uprawnienia do edycji dla administratora (wyświetlanie i edytowanie wszystkich postów i grup w Aktualnościach, z rozszerzonym dostępem do zadań).
Dostęp do wszystkich grup i projektów
Daj administratorowi dodatkowy dostęp do wszystkich grup i projektów na Twoim koncie Bitrix24.
Zobacz cały kanał na żywo
Daj administratorowi dodatkowy dostęp do wszystkich postów w firmowych Aktualnościach.
Edytowanie postów i komentarzy
Przyznaj wybranym użytkownikom uprawnienia do edytowania dowolnego posta lub komentarza w firmowych Aktualnościach.
Przywracanie kopii zapasowej
Poproś dział pomocy technicznej o pełne przywrócenie konta z pliku kopii zapasowej
Historia autoryzacji
Zawiera listę wszystkich użytkowników, którzy zalogowali się na konto Bitrix24
Ogranicz publiczne udostępnianie plików
Ogranicz możliwość udostępniania plików przez użytkownika poza kontem Bitrix24
Zmiana nazwy konta
Zmień nazwę konta
Przywróć dostęp OTP
Poproś dział pomocy technicznej o przywrócenie dostępu OTP

15 000 000+ organizacji już wybrało Bitrix24

Załóż konto