Wiodący rozbudowany system jakości dla call center

Bitrix24 to popularne oprogramowanie do prowadzenia biznesu, które zawiera również narzędzia do komunikacji w czasie rzeczywistym: online komunikator, telefonia, czaty grupowe i prywatne, połączenia głosowe i wideokonferencje

UWAGA! Od 01 Stycznia 2021 r. usługi Telefonii są dostępne tylko na planach komercyjnych Bitrix24. Proszę zwrócić uwagę na stronę cen, aby zapoznać się z aktualnymi informacjami.

Dzięki wdrożeniu systemu jakości dla call center można w szybki sposób reagować na potrzeby klientów oraz kontrolować cały proces pracy Twoich konsultantów, którzy zajmują się ich obsługą. Jeżeli szukasz systemu call center w chmurze, to koniecznie musisz wypróbować Bitrix24.

Oprogramowanie Bitrix24 pozwala w skuteczny sposób prowadzić obsługę klientów w różnych kanałach komunikacji. Dzięki Centrum kontaktowemu w Bitrix24 można:

  • skonfigurować połączenia głosowe poprzez wbudowaną Telefonię (wypożyczyć numer telefonu, połączyć swój PBX (używając REST API lub złącza SIP) lub podłączyć własny numer)

  • komunikować się z klientami poprzez CRM, zintegrowanym z pocztą elektroniczną
  • po podłączeniu otwartych kanałów istnieje możliwość komunikacji z klientami za pomocą czatów na żywo, Skype, popularnych sieci społecznościowych (Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp).

A to jeszcze nie wszystko.

Aby sprawdzić jakość wykonywanych obowiązków przez Twoich pracowników, po zakończeniu rozmowy zawsze możesz wysłać do klienta prośbę o ocenę pracy konsultanta.

Dzięki Aplikacji mobilnej Bitrix24 – komunikować się z klientami i pracownikami oraz kontrolować działalności firmy można z dowolnego miejsca i dowolnego urządzenia z systemem iOS lub Android. 

Oprócz tych narzędzi Bitrix24 wyróżnia się na tle innych oprogramowań wieloma dodatkowymi i ciekawymi funkcjami do zarządzania zadaniami i projektami,  które zwiększają efektywność na poziomie osobistym i grupowym. 

Podstawowy zestaw narzędzi Bitrix24 do organizacji pracy w całej firmie jest całkowicie darmowy dla nieograniczonej liczby użytkowników planu Free. Jeśli potrzebujesz zaawansowanego pakietu narzędzi, zwróć uwagę na plany komercyjne Bitrix24 w Chmurze, a jeśli zależy Ci na wersji lokalnej, zamów demo Bitrix24 On-premise lub skontaktuj się z naszymi partnerami i uzyskaj informacje na temat wdrożenia i obsługi.

* Należy pamiętać, że informacje mogły ulec zmianie od czasu publikacji. Aktualne ceny i funkcje można znaleźć na stronie planów i cen Bitrix24.

Centrum Kontaktowe i obsługa klientów

  • Otwarte kanały
  • Czat na stronie internetowej
  • Czat bot i wsparcie AI
  • E-mail
  • Mobilny komunikator
  • Integracja z e-mail
  • Telefonia
  • Czaty na żywo
  • Wideokonferencje
  • Integracja z CRM
  • Tworzenie formularzy online
  • Więcej

Telefonia

  • Poczta głosowa 
  • Obsługa telefonu SIP i telefonu typu softphone 
  • Wynajmowanie numeru 
  • Kolejkowanie połączeń 
  • Nagrywanie rozmów 
  • Połączenie oczekujące / zawieszone 
  • Przekazywanie połączeń 
  • Czarna lista 
  • Ocena jakości obsługi klienta 
  • Więcej

CRM do obsługi klientów

  • Leady, deale, firmy, kontakty
  • Katalog produktów
  • Niestandardowe etapy sprzedaży
  • Import i eksport danych
  • Lejek sprzedażowy i raporty
  • Oferty i faktury
  • Płatności online
  • Automatyzacja i analiza sprzedaży
  • E-marketing
  • Więcej

Zarządzanie dokumentami w Firmie

  • Dysk osobisty, grupowy i firmowy
  • Udostępnianie plików
  • Synchronizacja plików (desktop / PC / Mac / iOS / Android)
  • Wspólna praca nad dokumentami
  • Edytowanie plików online/offline
  • Historia zmian dokumentów
  • Więcej

Komunikacja i współpraca

  • Wbudowany komunikator
  • Czaty grupowe i prywatne
  • Kanał Aktualności
  • Udostępnianie ekranu
  • Połączenia głosowe
  • Prowadzenie wideokonferencji o jakości HD
  • Przekształcenie wiadomości w zadanie
  • Więcej
Aby uzyskać więcej informacji o Bitrix24, przejdź do naszych kursów szkoleniowych.
Mamy również wspaniały kanał na YouTube, który obejmuje każdy aspekt Bitrix24, od sprzedaży i planowania po zarządzanie dokumentami i narzędzia do komunikacji wewnętrznej w firmie.
Aby pobrać lokalną wersję Bitrix24, którą można zainstalować na własnym serwerze i uzyskać dostęp do otwartego kodu źródłowego, odwiedź stronę Bitrix24 On-premise.
Sprawdź inne narzędzia Bitrix24:
Centrum kontaktowe (call center)
Zarządzanie zadaniami i projektami
15 000 000+ organizacji już używa Bitrix24