UWAGA! Od 01 Stycznia 2021 r. usługi Telefonii są dostępne tylko na planach komercyjnych Bitrix24. Proszę zwrócić uwagę na stronę cen, aby zapoznać się z aktualnymi informacjami.
Dzięki wdrożeniu systemu jakości dla call center można w szybki sposób reagować na potrzeby klientów oraz kontrolować cały proces pracy Twoich konsultantów, którzy zajmują się ich obsługą. Jeżeli szukasz systemu call center w chmurze, to koniecznie musisz wypróbować Bitrix24.
Oprogramowanie Bitrix24 pozwala w skuteczny sposób prowadzić obsługę klientów w różnych kanałach komunikacji. Dzięki Centrum kontaktowemu w Bitrix24 można:
skonfigurować połączenia głosowe poprzez wbudowaną Telefonię (wypożyczyć numer telefonu, połączyć swój PBX (używając REST API lub złącza SIP) lub podłączyć własny numer)
A to jeszcze nie wszystko.
Aby sprawdzić jakość wykonywanych obowiązków przez Twoich pracowników, po zakończeniu rozmowy zawsze możesz wysłać do klienta prośbę o ocenę pracy konsultanta.
Dzięki Aplikacji mobilnej Bitrix24 – komunikować się z klientami i pracownikami oraz kontrolować działalności firmy można z dowolnego miejsca i dowolnego urządzenia z systemem iOS lub Android.
Oprócz tych narzędzi Bitrix24 wyróżnia się na tle innych oprogramowań wieloma dodatkowymi i ciekawymi funkcjami do zarządzania zadaniami i projektami, które zwiększają efektywność na poziomie osobistym i grupowym.
Podstawowy zestaw narzędzi Bitrix24 do organizacji pracy w całej firmie jest całkowicie darmowy dla nieograniczonej liczby użytkowników planu Free. Jeśli potrzebujesz zaawansowanego pakietu narzędzi, zwróć uwagę na plany komercyjne Bitrix24 w Chmurze, a jeśli zależy Ci na wersji lokalnej, zamów demo Bitrix24 On-premise lub skontaktuj się z naszymi partnerami i uzyskaj informacje na temat wdrożenia i obsługi.
* Należy pamiętać, że informacje mogły ulec zmianie od czasu publikacji. Aktualne ceny i funkcje można znaleźć na stronie planów i cen Bitrix24.
Cookies: This website uses cookies for analytical and technical reasons. ‘Analytical Cookies’ are inserted by Google Analytics to help us understand which countries our visitors come from, which pages they visit and what actions they take on this site. ‘Strictly Necessary Cookies’, as the name implies, are a type of cookies that are required for proper functioning of certain features of this website, such as the ability to use live chat. Disabling these cookies will disable access to those features and degrade your website experience.
Cookies of both types can be enabled or disabled within this plugin.
Więcej informacji na Cookie Policy