UWAGA! Od 01 Stycznia 2021 r. usługi Telefonii są dostępne tylko na planach komercyjnych Bitrix24. Proszę zwrócić uwagę na stronę cen, aby zapoznać się z aktualnymi informacjami.
Dzięki wdrożeniu systemu jakości dla call center można w szybki sposób reagować na potrzeby klientów oraz kontrolować cały proces pracy Twoich konsultantów, którzy zajmują się ich obsługą. Jeżeli szukasz systemu call center w chmurze, to koniecznie musisz wypróbować Bitrix24.
Oprogramowanie Bitrix24 pozwala w skuteczny sposób prowadzić obsługę klientów w różnych kanałach komunikacji. Dzięki Centrum kontaktowemu w Bitrix24 można:
skonfigurować połączenia głosowe poprzez wbudowaną Telefonię (wypożyczyć numer telefonu, połączyć swój PBX (używając REST API lub złącza SIP) lub podłączyć własny numer)
A to jeszcze nie wszystko.
Aby sprawdzić jakość wykonywanych obowiązków przez Twoich pracowników, po zakończeniu rozmowy zawsze możesz wysłać do klienta prośbę o ocenę pracy konsultanta.
Dzięki Aplikacji mobilnej Bitrix24 – komunikować się z klientami i pracownikami oraz kontrolować działalności firmy można z dowolnego miejsca i dowolnego urządzenia z systemem iOS lub Android.
Oprócz tych narzędzi Bitrix24 wyróżnia się na tle innych oprogramowań wieloma dodatkowymi i ciekawymi funkcjami do zarządzania zadaniami i projektami, które zwiększają efektywność na poziomie osobistym i grupowym.
Podstawowy zestaw narzędzi Bitrix24 do organizacji pracy w całej firmie jest całkowicie darmowy dla nieograniczonej liczby użytkowników planu Free. Jeśli potrzebujesz zaawansowanego pakietu narzędzi, zwróć uwagę na plany komercyjne Bitrix24 w Chmurze, a jeśli zależy Ci na wersji lokalnej, zamów demo Bitrix24 On-premise lub skontaktuj się z naszymi partnerami i uzyskaj informacje na temat wdrożenia i obsługi.
* Należy pamiętać, że informacje mogły ulec zmianie od czasu publikacji. Aktualne ceny i funkcje można znaleźć na stronie planów i cen Bitrix24.