banner_header

Marketing oparty na danych

Zapoznaj się z innowacjami i sprawdzonymi technikami, które pomogą w rozwoju Twojej firmy
Wszystkie kategorie
Sprzedaż z CRM
Wzrost sprzedaży i przychodów
Marketing oparty na danych
Sukcesy klientów
Potencjał AI, ML i Big Data
Projekty zorientowane na cele
Efektywna komunikacja zespołowa
Wysokowydajna praca zespołowa
Zwiększenie produktywności
Efektywne zarządzanie czasem
Sukces pracy zdalnej
Rozwój zespołu i HR
Inspirujące przywództwo
Rozwój małych firm
Sukces średnich firm
Rozwiązania dla przedsiębiorstw
Znajdź idealne narzędzie
Media Społecznościowe dla Biznesu: Jakie są Zalety z ich Wykorzystywania?
Marketing oparty na danych
Media Społecznościowe dla Biznesu: Jakie są Zalety z ich Wykorzystywania?

Firmy dowolnej wielkości i branży wykorzystują media społecznościowe w biznesie. To pomaga poszerzyć bazę klientów, zwiększyć sprzedaż i zmaksymalizować przychody. Z tego artykułu dowiesz się, jak wykorzystać media społecznościowe dla firm i jakie cele możesz dzięki nim osiągnąć. Dodatkowo znajdziesz odpowiedzi na trzy najczęstsze pytania na ten temat.

10 min
Kompletny Przewodnik po Brandingu 2022
Marketing oparty na danych
Kompletny Przewodnik po Brandingu 2022
Produkty na rynku biznesowym to nie tylko konkretne towary i usługi. Produkując produkty na różnych rynkach, marki starają się wpływać na grupę docelową, a także promować swoją pozycję jako jednej z najpopularniejszych marek wśród klientów.
10 min
Jak Przeprowadzać Badania Rynku: Przewodnik i Szablon
Marketing oparty na danych
Jak Przeprowadzać Badania Rynku: Przewodnik i Szablon
W obecnych czasach, oprócz konkurencji w różnych branżach, klienci mają największy wpływ na decyzje zakupowe. Wiemy, że klienci są bardziej skłonni do zbierania informacji online w celu podejmowania decyzji. Ale czy zwróciłeś uwagę na to, w jakim stopniu Twój plan marketingowy pasuje do decyzji zakupowych Twoich klientów? Badanie rynku to pierwszy krok do przekształcenia pomysłu na produkt lub usługę w biznes akceptowalny przez rynek. 
10 min
Kompletny Przewodnik po Marketingu B2B
Marketing oparty na danych
Kompletny Przewodnik po Marketingu B2B
Jeśli sprzedajesz swoje towary lub usługi nie klientom prywatnym, a innym firmom, powinieneś poznać podstawy marketingu B2B. Ta branża działalności jest skierowana na promocję produktów wśród odbiorców korporacyjnych i znacznie różni się od współpracy z segmentem B2C. Z tego artykułu dowiesz się o skutecznych strategiach marketingowych B2B i zapoznasz się z kilkoma bardzo udanymi przykładami.
11 min
Kompletny Przewodnik po Marketingu Produktu
Marketing oparty na danych
Kompletny Przewodnik po Marketingu Produktu

Co to jest Marketing produktu? Na czym polega marketing produktu? Jak utworzyć strategię marketingową? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym artykule.

9 min
Zautomatyzuj Marketing i Skup się na Konwersjach
Marketing oparty na danych
Zautomatyzuj Marketing i Skup się na Konwersjach
Dowiesz się więcej o zaletach automatyzacji Marketingu w naszym artykule.
3 min
Może Ci się również spodobać
Blogi
Webinaria
Glosariusz

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.

Załóż konto