banner_header

Bitrix24 Artykuły

Zapoznaj się z innowacjami i sprawdzonymi technikami, które pomogą w rozwoju Twojej firmy
Wszystkie kategorie
CRM
Zarządzanie projektami
HR
Sprzedaż
Wydajność pracy
Marketing
Obsługa klienta
Mała firma
Przywództwo
Zarządzanie czasem
Praca zespołowa
Praca zdalna
AI
Porównanie narzędzi
Komunikacja i współpraca
Średnia firma
Przedsiębiorstwo
10 sposobów na zdobycie zaufania klientów
Obsługa klienta
10 sposobów na zdobycie zaufania klientów
Szereg prostych wskazówek i strategii, dzięki którym zdobędziesz i utrzymasz zaufanie klienta.
9 min
8 wskazówek, jak zmierzyć produktywność i zwiększyć wydajność
Wydajność pracy
8 wskazówek, jak zmierzyć produktywność i zwiększyć wydajność
Z tego artykułu dowiesz się, czym jest produktywność w biznesie, jak mierzyć i dlaczego warto mierzyć produktywność oraz uzyskasz 8 wskazówek, dzięki którym będziesz mógł zbierać dane, identyfikować przyczynę spadku produktywności i korzystać z technologii w celu zwiększenia wydajności.
11 min
10 Pytań Które Kierownicy Projektów Powinni Zadać Podczas Analizy Projektu Przed Rozpoczęciem Projektu
Zarządzanie projektami
10 Pytań Które Kierownicy Projektów Powinni Zadać Podczas Analizy Projektu Przed Rozpoczęciem Projektu
W tym artykule omówimy podstawowe pytania, które należy zadać przed rozpoczęciem nowego projektu, oraz zagłębimy się w wskazówki i porady, które Ci pomogą. 
10 min
10 podstawowych cech idealnego członka zespołu
Praca zespołowa
10 podstawowych cech idealnego członka zespołu
Poznaj podstawowe cechy gracza zespołowego i dowiedz się, dlaczego są one tak ważne. Będziesz miał do dyspozycji również kilka wskazówek, które pomogą Ci poprawić umiejętności współpracy w swoim zespole.
10 min
Jak Być Skutecznym Liderem Sprzedaży: 10 Ważnych Cech
Sprzedaż
Jak Być Skutecznym Liderem Sprzedaży: 10 Ważnych Cech
Przywództwo i zarządzanie to dwa z najczęściej omawianych tematów w biznesie, ale jeszcze nie istnieje sprawdzonego i prawdziwego podejścia, które działałoby we wszystkich dziedzinach. W tym artykule przeczytasz porady i wskazówki, dotyczące cech i atrybutów skutecznego lidera sprzedaży.
9 min
12 Inteligentnych Taktyk do Poprawienia Reputacji Twojej Firmy Online
Marketing
12 Inteligentnych Taktyk do Poprawienia Reputacji Twojej Firmy Online
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz działalność jako firma, czy potrzebujesz poprawić reputację swojej firmy online po kryzysie, ten artykuł jest planem, w jaki sposób możesz zachęcić wystarczająco dużo świetnych recenzji, aby znacznie przewyższyć złe.
10 min
15 Podstawowych Funkcji, których Potrzebuje Każde Oprogramowanie do Zarządzania Projektami w 2022 r.
Zarządzanie projektami
15 Podstawowych Funkcji, których Potrzebuje Każde Oprogramowanie do Zarządzania Projektami w 2022 r.
Dysk w Chmurze? Kalendarze? Automatyzacja? Dowiedz się o najważniejszych funkcjach programów do zarządzania projektami i wybierz najlepsze  oprogramowanie dla swojej firmy.
11 min
7 Sekretów Wykorzystania Sztucznej Inteligencji (AI) do Poprawy Doświadczenia Klienta
Obsługa klienta
7 Sekretów Wykorzystania Sztucznej Inteligencji (AI) do Poprawy Doświadczenia Klienta
AI czyli sztuczna inteligencja to świetny sposób na zatrzymanie klientów. Przeczytaj nasz artykuł i poznaj najlepsze sposoby na poprawę CX.
11 min
8 Wskazówek Jak Zwiększyć Motywację w Projekcie w Zespołach Zdalnych
Przywództwo
8 Wskazówek Jak Zwiększyć Motywację w Projekcie w Zespołach Zdalnych

Zarządzanie zespołem nigdy nie będzie łatwe, niezależnie od tego, czy jest w nim pięć, czy setki osób. Ale jeśli zajmiesz się tą sprawą delikatnie, możesz zainspirować swój zespół do osiągania wybitnych celów korporacyjnych.

11 min
15 Wskazówek Dotyczących Pracy Zdalnej Podczas Podróży
Praca zdalna
15 Wskazówek Dotyczących Pracy Zdalnej Podczas Podróży
W tym artykule przedstawiamy szeroką gamę wskazówek i narzędzi do pracy zdalnej, dzięki temu możesz zaplanować własną strategię przed podróżą.
10 min
Może Ci się również spodobać
Blogi
Webinaria
Glosariusz

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.

Załóż konto