banner_header

Bitrix24 Artykuły

Zapoznaj się z innowacjami i sprawdzonymi technikami, które pomogą w rozwoju Twojej firmy
Wszystkie kategorie
Sprzedaż z CRM
Wzrost sprzedaży i przychodów
Marketing oparty na danych
Sukcesy klientów
Potencjał AI, ML i Big Data
Projekty zorientowane na cele
Efektywna komunikacja zespołowa
Wysokowydajna praca zespołowa
Zwiększenie produktywności
Efektywne zarządzanie czasem
Sukces pracy zdalnej
Rozwój zespołu i HR
Inspirujące przywództwo
Rozwój małych firm
Sukces średnich firm
Rozwiązania dla przedsiębiorstw
Znajdź idealne narzędzie
20 Najlepszych Narzędzi do Planowania Projektów w 2022 roku
Projekty zorientowane na cele
20 Najlepszych Narzędzi do Planowania Projektów w 2022 roku
Sięgnij po nasz artykuł, aby dowiedzieć się o najważniejszych funkcjach każdego narzędzia do planowania projektów i wybrać najlepsze oprogramowanie do zarządzania projektami dla swojej firmy. W tym artykule podamy kilka przykładów najlepszych programów.
10 min
Najlepszy Kreator Stron Internetowych na rok 2022
Marketing oparty na danych
Najlepszy Kreator Stron Internetowych na rok 2022
Mnóstwo projektantów stron internetowych zawsze wracają do zasad projektowania. Ale najlepsze oprogramowanie do tworzenia witryn w 2022 roku ułatwia wdrożenie tych zasad i zapewnia atrakcyjną grafikę, z której można korzystać podczas edytowania strony internetowej.
10 min
Media Społecznościowe dla Biznesu: Jakie są Zalety z ich Wykorzystywania?
Marketing oparty na danych
Media Społecznościowe dla Biznesu: Jakie są Zalety z ich Wykorzystywania?

Firmy dowolnej wielkości i branży wykorzystują media społecznościowe w biznesie. To pomaga poszerzyć bazę klientów, zwiększyć sprzedaż i zmaksymalizować przychody. Z tego artykułu dowiesz się, jak wykorzystać media społecznościowe dla firm i jakie cele możesz dzięki nim osiągnąć. Dodatkowo znajdziesz odpowiedzi na trzy najczęstsze pytania na ten temat.

10 min
Harmonogramy Pracy w Bitrix24
Rozwój zespołu i HR
Harmonogramy Pracy w Bitrix24
16 rodzajów harmonogramu pracy. Mamy nadzieję, że po przeczytaniu tego artykułu wybierzesz najprostszy harmonogram pracy dla swojej firmy
6 min
Mobilny CRM: 6 Korzyści dla Działu Sprzedaży z Obsługą Urządzeń Mobilnych
Sprzedaż z CRM
Mobilny CRM: 6 Korzyści dla Działu Sprzedaży z Obsługą Urządzeń Mobilnych
Mobilny CRM pozwala sprzedawcom, pracującym  zdalnie, mieć dostęp do klientów i danych sprzedażowych za pomocą urządzeń mobilnych. To pozwala im wykorzystać każdą okazję, aby dokonać sprzedaży dla firmy.
6 min
Kompletny Przewodnik po Brandingu 2022
Marketing oparty na danych
Kompletny Przewodnik po Brandingu 2022
Produkty na rynku biznesowym to nie tylko konkretne towary i usługi. Produkując produkty na różnych rynkach, marki starają się wpływać na grupę docelową, a także promować swoją pozycję jako jednej z najpopularniejszych marek wśród klientów.
10 min
Jak Przeprowadzać Badania Rynku: Przewodnik i Szablon
Projekty zorientowane na cele
Jak Przeprowadzać Badania Rynku: Przewodnik i Szablon
W obecnych czasach, oprócz konkurencji w różnych branżach, klienci mają największy wpływ na decyzje zakupowe. Wiemy, że klienci są bardziej skłonni do zbierania informacji online w celu podejmowania decyzji. Ale czy zwróciłeś uwagę na to, w jakim stopniu Twój plan marketingowy pasuje do decyzji zakupowych Twoich klientów? Badanie rynku to pierwszy krok do przekształcenia pomysłu na produkt lub usługę w biznes akceptowalny przez rynek. 
10 min
Kompletny Przewodnik po Marketingu B2B
Marketing oparty na danych
Kompletny Przewodnik po Marketingu B2B
Jeśli sprzedajesz swoje towary lub usługi nie klientom prywatnym, a innym firmom, powinieneś poznać podstawy marketingu B2B. Ta branża działalności jest skierowana na promocję produktów wśród odbiorców korporacyjnych i znacznie różni się od współpracy z segmentem B2C. Z tego artykułu dowiesz się o skutecznych strategiach marketingowych B2B i zapoznasz się z kilkoma bardzo udanymi przykładami.
11 min
Kompletny Przewodnik po Marketingu Produktu
Marketing oparty na danych
Kompletny Przewodnik po Marketingu Produktu

Co to jest Marketing produktu? Na czym polega marketing produktu? Jak utworzyć strategię marketingową? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym artykule.

9 min
7 Skutecznych Strategii Komunikacji z Klientem
Sukcesy klientów
7 Skutecznych Strategii Komunikacji z Klientem

Czym jest zarządzanie komunikacją z klientem? Gdy chodzi o obsługę klienta, najważniejsza jest komunikacja, raczej skuteczna komunikacja z klientem. Wynikiem powinien być klient zadowolony z rozwiązania lub zadowolony z podjęcia dalszych kroków prowadzących do rozwiązania.

6 min
Może Ci się również spodobać
Blogi
Webinaria
Glosariusz

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.

Załóż konto