banner_header

Sukcesy klientów

Zapoznaj się z innowacjami i sprawdzonymi technikami, które pomogą w rozwoju Twojej firmy
Wszystkie kategorie
Sprzedaż z CRM
Wzrost sprzedaży i przychodów
Marketing oparty na danych
Sukcesy klientów
Potencjał AI, ML i Big Data
Projekty zorientowane na cele
Efektywna komunikacja zespołowa
Wysokowydajna praca zespołowa
Zwiększenie produktywności
Efektywne zarządzanie czasem
Sukces pracy zdalnej
Rozwój zespołu i HR
Inspirujące przywództwo
Rozwój małych firm
Sukces średnich firm
Rozwiązania dla przedsiębiorstw
Znajdź idealne narzędzie
10 sprawdzonych sposobów na budowanie lojalności klientów i rozwój firmy
Sukcesy klientów
10 sprawdzonych sposobów na budowanie lojalności klientów i rozwój firmy
W naszym artykule znajdziesz 10 sprawdzonych sposobów na budowanie lojalności klientów i rozwój firmy. Przeczytaj nasze wskazówki, aby zawsze być na bieżąco.
11 min
Szablon profilu klienta, aby dotrzeć do docelowych odbiorców
Sukcesy klientów
Szablon profilu klienta, aby dotrzeć do docelowych odbiorców
Jeżeli chcesz dotrzeć do docelowych odbiorców i zwiększyć zyski, zapoznaj się z informacjami na temat profilowania klientów w naszym artykule
10 min
W jaki sposób mobilny CRM wzmacnia relacje z klientami
Sukcesy klientów
W jaki sposób mobilny CRM wzmacnia relacje z klientami
Mobilny CRM to narzędzie, które nie tylko wzmacnia relacje z klientami, ale również pozwala firmom zwiększyć swoją przewagę konkurencyjną. Dowiedz się więcej informacji na ten temat w naszym artykule.
8 min
10 Kluczy do Sukcesu Podczas Pracy Zdalnej z Klientem
Sukcesy klientów
10 Kluczy do Sukcesu Podczas Pracy Zdalnej z Klientem
Zdalna praca z klientami ma niezliczone zalety dla Twojej firmy. Przeczytaj nasz artykuł i przejdź na wyższy poziom
11 min
17 Najlepszych Skryptów Cold Calling dla Agentów Nieruchomości
Sukcesy klientów
17 Najlepszych Skryptów Cold Calling dla Agentów Nieruchomości
W naszym artykule znajdziesz 17 Najlepszych Skryptów Cold Calling dla Agentów Nieruchomości, które pomogą pracować wydajniej
18 min
Rewolucja w Zarządzaniu Relacjami z Klientem: Rozwiązania na Miarę Współczesności
Sukcesy klientów
Rewolucja w Zarządzaniu Relacjami z Klientem: Rozwiązania na Miarę Współczesności
W tym artykule omówimy jak wybrać odpowiedni dla małej firmy lub start-upu system CRM, aktualną sytuację na rynku i przyszłość CRM, ewolucję systemów CRM i wiele więcej
12 min
8 sposobów na zaimponowanie klientom w sezonie świątecznym
Sukcesy klientów
8 sposobów na zaimponowanie klientom w sezonie świątecznym
Jeśli chcesz zaimponować klientom w sezonie świątecznym, przeczytaj nasze wskazówki i skorzystaj z okazji, aby poprawić relacje z obecnymi i nowymi klientami.
9 min
8 Podstawowych Sposobów na Identyfikację Swojego Idealnego klienta
Sukcesy klientów
8 Podstawowych Sposobów na Identyfikację Swojego Idealnego klienta
W tym artykule możesz znaleźć odpowiedź na pytanie Jak zidentyfikować idealnego klienta dzięki 8 podstawowym sposobom. Dowiedz się więcej już dziś.
10 min
10 sposobów na zdobycie zaufania klientów
Sukcesy klientów
10 sposobów na zdobycie zaufania klientów
Szereg prostych wskazówek i strategii, dzięki którym zdobędziesz i utrzymasz zaufanie klienta.
9 min
7 Sekretów Wykorzystania Sztucznej Inteligencji (AI) do Poprawy Doświadczenia Klienta
Sukcesy klientów
7 Sekretów Wykorzystania Sztucznej Inteligencji (AI) do Poprawy Doświadczenia Klienta
AI czyli sztuczna inteligencja to świetny sposób na zatrzymanie klientów. Przeczytaj nasz artykuł i poznaj najlepsze sposoby na poprawę CX.
11 min
Może Ci się również spodobać
Blogi
Webinaria
Glosariusz

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.

Załóż konto