banner_header

Bitrix24 Artykuły

Zapoznaj się z innowacjami i sprawdzonymi technikami, które pomogą w rozwoju Twojej firmy
Wszystkie kategorie
CRM
Zarządzanie projektami
HR
Sprzedaż
Wydajność pracy
Marketing
Obsługa klienta
Mała firma
Przywództwo
Zarządzanie czasem
Praca zespołowa
Praca zdalna
AI
Porównanie narzędzi
Komunikacja i współpraca
Średnia firma
Przedsiębiorstwo
5 wskazówek, jak zautomatyzować biznes dzięki Bitrix24 w 2022 r.
Mała firma
5 wskazówek, jak zautomatyzować biznes dzięki Bitrix24 w 2022 r.
Niezależnie od wielkości czy rodzaju prowadzonej działalności, wprowadzenie automatyzacji może okazać się skuteczną strategią i znacząco usprawnić większość procesów w Twojej firmie. Zobaczmy, jak możesz to zrobić w naszym produkcie.
7 min
5 wskazówek dotyczących efektywnego korzystania z formularzy internetowych w CRM Bitrix24
CRM
5 wskazówek dotyczących efektywnego korzystania z formularzy internetowych w CRM Bitrix24
Przydatne informacje i wskazówki dotyczące korzystania z formularzy internetowych, połączenia z CRM, Google Analytics i nie tylko!
8 min
Najlepsze oprogramowanie helpdesk typu open source 2022 r.
Obsługa klienta
Najlepsze oprogramowanie helpdesk typu open source 2022 r.
Przygotowaliśmy dla Ciebie listę wielokanałowych rozwiązań helpdesk typu open source. Wybierz dla siebie jedno z najlepszych!
6 min
5 trików na udany onboarding użytkowników
Wydajność pracy
5 trików na udany onboarding użytkowników
Przeczytaj nasz artykuł i spraw, aby onboarding był ciekawą podróżą dla Twoich klientów.
6 min
Jaki jest najlepszy tani CRM? Pięć praktycznych wskazówek, jak zaoszczędzić na CRM.
CRM
Jaki jest najlepszy tani CRM? Pięć praktycznych wskazówek, jak zaoszczędzić na CRM.
W naszym artykule dowiesz się o tym jak wybrać tani system CRM, które pomoże Ci zwiększyć sprzedaży i wydajność Twojej firmy, zarządzać bazą klientów i informacjami w łatwy i szybki sposób i nie tylko. Przeczytaj 5 praktycznych wskazówek, aby zaoszczędzić czas i środki.


8 min
7 Strategii E-mail Marketingu dla Biur Podróży
Marketing
7 Strategii E-mail Marketingu dla Biur Podróży

Branża turystyczna to jedno z najlepszych miejsc, w których można w pełni wykorzystać e-mail marketing. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na temat e-mail marketingu dla biur podróży.

11 min
10 wskazówek dla przedsiębiorców, jak poradzić sobie z nadmiernym obciążeniem pracą
Wydajność pracy
10 wskazówek dla przedsiębiorców, jak poradzić sobie z nadmiernym obciążeniem pracą
Jeśli czujesz, że masz za dużo pracy i za mało czasu, przeczytaj nasz artykuł. Przygotowaliśmy dla Ciebie 10 najlepszych wskazówek, które naprawdę mogą ułatwić Ci życie.
10 min
Zarządzanie Dokumentami Online: 11 Wskazówek Dotyczących Łatwego Zarządzania Dokumentami Online
Zarządzanie projektami
Zarządzanie Dokumentami Online: 11 Wskazówek Dotyczących Łatwego Zarządzania Dokumentami Online
W jaki sposób możesz poprawić proces zarządzania dokumentami online?
Korzystaj z właściwych narzędzi, komunikuj się za pomocą systemu do zarządzania dokumentami online, wyznacz administratora...
Przeczytaj nasze 11 wskazówek i zacznij zarządzać dokumentami profesjonalnie!
10 min
10 Sekretów Dotyczących Pracy od Najbardziej Produktywnych Ludzi
Wydajność pracy
10 Sekretów Dotyczących Pracy od Najbardziej Produktywnych Ludzi

Często, patrząc na kolegów, mentorów, a nawet celebrytów myślimy: „Jak oni to robią, że są tak produktywni?” Produktywność ostatecznie pochodzi z twoich nawyków i stanu umysłu, ale istnieją również narzędzia, które mogą Ci w tym pomóc.

10 min
Posty z Referencjami Klientów: Łatwy Sposób na Dotarcie do Odbiorców
Marketing
Posty z Referencjami Klientów: Łatwy Sposób na Dotarcie do Odbiorców
Referencje wydają się być jedną z najbardziej udanych i opłacalnych strategii marketingowych i z tego powodu szybko zyskują na popularności. W tym artykule wyjaśnimy, jak skuteczniej wdrożyć tę technikę i opiszemy trzy przykłady opinii klientów, które do tej pory okazały się najbardziej skuteczne.
15 min
Może Ci się również spodobać
Blogi
Webinaria
Glosariusz

Free. Unlimited. Online.

Bitrix24 to miejsce, w którym każdy może komunikować się, współpracować przy zadaniach i projektach, zarządzać klientami i robić o wiele więcej.

Załóż konto